Refresher
  • Сценарии за употреба
  • Refresher

Refresher

Начин на живот. Мода. Технологии. Музика. Всичко, което е модерно и обичано от днешната младеж, може да бъде намерено на страниците на един от най-посещаваните сайтове в Словакия. Освен това този проект е толкова успешен, че наскоро той се разшири в Чешката република. Ще трябва да направите някои изследвания, за да намерите някой, който не е чувал за Refresher, водещия сайт, където винаги можете да разберете „какво ново“. Защо се нуждаят от софтуер на Help Desk, ще попитате?

Представете си ситуация, при която трябва да управлявате цял екип от редактори, обхващащи всичко – от новия албум на Kanye West до 10 от най-интересните факти за Пабло Ескобар и най-добрите маратонки за 2016 г. И ако добавите малко маркетингови и дизайнерски неща отгоре, ще видите, че пощата ви се превръща в неуправляема бъркотия. Това е моментът, в който LiveAgent с всичките му функции се намесва, за да спаси ситуацията.

В началото на 2015 г. Refresher реши да работи с LiveAgent. Те търсеха решение, което да; помогне за рационализиране на цялата комуникация по отношение на оперативната ефективност. В сравнение с десетки хора, работещи в една споделена пощенска кутия, LiveAgent е дар то Бога. Екипът на Refresher успя да намали броя на персонала за обслужване на клиенти от 14 на само 5 оператора

Този резултат изглежда още по-удивителен, когато погледнете общата картина. Екипът за обслужване на Refresher вече е в състояние да обработи над 1700 тикета на месец.

LiveAgent не само подобрява взаимодействието в редакцията, но се използва и за комуникация с рекламодатели. Техният маркетингов отдел вече може да реагира на тикети почти моментално и пълната история на комуникация с клиента се появява само с едно кликване, което е много полезно за тяхната работа. И това води до огромно увеличение на печалбите.

„Това, което обичаме в LiveAgent, е гъвкавостта при реагиране на тикетите и много по-добрата комуникация в нашия екип.“

Какво се промени след внедряването на LiveAgent?

Правилата за автоматизация, работещи във фонов режим, помогнаха на екипа на Refresher незабавно да възложи тикети на определен служител, без допълнителни разправии. Ръчното дефиниране на билети за членовете на екипа също е много необходима системна функция. LiveAgent помага на Refresher да филтрира наистина важни бизнес комуникации от всички съобщения. Това отново се постига чрез мощни алгоритми за автоматизация, работещи във фонов режим. Наличието на пряка връзка между шума, генериран от общността във Facebook и Twitter или по имейл и рекламодателите, които са много важни източници на приходи, е от ключово значение за постигането на устойчив растеж.

И така, как вашата компания се възползва от интеграцията на LiveAgent? „Ще се повторя сега, но наистина не мога да кажа с думи колко по-бърза, по-гъвкава и по-лесна стана нашата комуникация.“ Габор Борос “ Когато попитах служителите си как се чувстват при работата със системата LiveAgent, отговорът им беше кратък: Страхотно!”

Габор Борос – Изпълнителен директор в Refresher

Вижте останалите истории

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x