Ready2Order
  • Сценарии за употреба
  • Ready2Order

Историята на LiveAgent и Ready2Order е почти перфектно доказателство за концепция за две модерни и динамични компании, работещи заедно (една от които е нашата ☺). Ready2Order предлага модерна, но лесна за управление облачно базирана POS система за много компании с добре известни имена като ORF, Die Presse или Der brutkasten в портфолиото си.

Що се отнася до продажбите и паричните транзакции, не може да има компромиси. Отличното обслужване на клиенти е абсолютно задължително и ние сме доволни, че Ready2Order избра LiveAgent като своя платформа за поддръжка.

Тази успешна австрийска компания започна да работи с LiveAgent през първото тримесечие на 2016 г. Понастоящем в компанията работят 30 висококвалифицирани специалиста,   обслужващи над   3000 компании от 5 различни страни .

Имайте предвид, че те обикновено получават много сложни заявки. Това е така, защото Ready2Order помага на своите клиенти да работят с различни видове плащания и платежни системи. Въпреки това, първокласният персонал за поддръжка все още може да обработва над 1000 имейла всеки месец, поддържайки фантастичен процент на удовлетвореност на клиентите от 90%, който продължава да расте! Добавете още 1200 телефонни обаждания на месец и ще видите огромно обещание за ефективност спрямо удовлетвореност на клиентите. Това е просто невероятно.

Ready2Order

Попитахме Ready2Order какво се е променило, след като са внедрили LiveAgent в работата си.

<blockquote„Сега имаме по-добър преглед на нашата електронна поща и също така имаме единна система за събиране на цялата необходима информация за клиентите. Според Кристоф Шахнер комуникацията също е станала много по-ефективна. Добрият преглед на входящите и изходящите имейли, както и подобрената комуникация в екипа ни помага да отговорим на всички въпроси в рамките на 1-2 часа, да решим проблемите бързо и в същото време да бъдем много приятелски настроени, когато общуваме с нашите клиенти, добави той."

Със стандартна електронна поща или споделена пощенска кутия Ready2Order никога не би могъл да постигне такъв огромен успех в предоставянето на превъзходно клиентско изживяване. Простите решения винаги работят и само защото тези специални решения са прости, не означава, че не могат да бъдат много мощни.

Също така е благословия да можете да работите, без да се налага да препращате имейли.

Ready2Order

Гордеем се с факта, че LiveAgent предлага отличен поглед към работата на ръководството на компанията, от една страна, но също така продължава да радва служителите, когато използват нашия инструмент. Попитахме Ready2Order какво мислят служителите за нашата платформа. Какво отговориха? „Това е добър инструмент, много ясен и лесен за използване.“ Прост отговор с ясно послание. Именно към това се стремихме, когато разработвахме LiveAgent.

Какви са бъдещите планове на Ready2Order?

„Нашата цел е да можем да разрешим проблемите в рамките на 30 минути. LiveAgent ни помага да намалим времето за реакция и сме уверени, че ще можем да го направим скоро. “

Ами скъпи Ready2Order – Пожелаваме ви късмет и продължавайте да вършите добре работа си . . Горди сме, че нашето решение е това, което в крайна сметка трябва да ви помогне да успеете. Удоволствието е наше.

Кристоф Шахнер –   генерален мениджър в Ready2Order

Check out the rest of the stories

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо