Ready2Order
  • Сценарии за употреба
  • Ready2Order

Ready2Order

Историята на LiveAgent и Ready2Order е почти перфектно доказателство за концепция за две модерни и динамични компании, работещи заедно (една от които е нашата ☺). Ready2Order предлага модерна, но лесна за управление облачно базирана POS система за много компании с добре известни имена като ORF, Die Presse или Der brutkasten в портфолиото си.

Що се отнася до продажбите и паричните транзакции, не може да има компромиси. TОтличното обслужване на клиенти е абсолютно задължително и ние сме доволни, че Ready2Order избра LiveAgent като своя платформа за поддръжка.

Тази успешна австрийска компания започна да работи с LiveAgent през първото тримесечие на 2016 г. Понастоящем в компанията работят 30 висококвалифицирани специалиста обслужващи над 3000 компании от 5 различни страни.

Имайте предвид, че те обикновено получават много сложни заявки. Това е така, защото Ready2Order помага на своите клиенти да работят с различни видове плащания и платежни системи. Въпреки това, първокласният персонал за поддръжка все още може да обработва над 1000 имейла всеки месец, поддържайки фантастичен процент на удовлетвореност на клиентите от 90%, който продължава да расте! Добавете още 1200 телефонни обаждания на месец и ще видите огромно обещание за ефективност спрямо удовлетвореност на клиентите. Това е просто невероятно.

Попитахме Ready2Order какво се е променило, след като са внедрили LiveAgent в работата си.

„Сега имаме по-добър преглед на нашата електронна поща и също така имаме единна система за събиране на цялата необходима информация за клиентите. Според Кристоф Шахнер комуникацията също е станала много по-ефективна. Добрият преглед на входящите и изходящите имейли, както и подобрената комуникация в екипа ни помага да отговорим на всички въпроси в рамките на 1-2 часа, да решим проблемите бързо и в същото време да бъдем много приятелски настроени, когато общуваме с нашите клиенти, добави той.”

Със стандартна електронна поща или споделена пощенска кутия Ready2Order никога не би могъл да постигне такъв огромен успех в предоставянето на превъзходно клиентско изживяване. Простите решения винаги работят и само защото тези специални решения са прости, не означава, че не могат да бъдат много мощни.

Също така е благословия да можете да работите, без да се налага да препращате имейли.

Попитахме Ready2Order какво мислят служителите за нашата платформа. Какво отговориха? „Това е добър инструмент, много ясен и лесен за използване.“ Прост отговор с ясно послание. Именно към това се стремихме, когато разработвахме LiveAgent.

Какви са бъдещите планове на Ready2Order?

„Нашата цел е да можем да разрешим проблемите в рамките на 30 минути. LiveAgent ни помага да намалим времето за реакция и сме уверени, че ще можем да го направим скоро. “

Ами скъпи Ready2Order – Пожелаваме ви късмет и продължавайте да вършите добре работа си. Горди сме, че нашето решение е това, което в крайна сметка трябва да ви помогне да успеете. Удоволствието е наше.

Кристоф Шахнер – генерален мениджър в Ready2Order

Вижте останалите истории

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x