Независимо от размера на Вашата компания, удовлетвореността на клиентите трябва да бъде приоритет номер 1. За да постигнете върхови постижения, имате нужда от подходящ помощник. Поради широката гама от продукти и отличното съотношение цена-качество, LiveAgent е решението, което търсите. С нашият helpdesk софтуер можете да ускорите напредъка си и да преминете на съвсем различно нито по отношение на степента на удовлетвореност на клиентите, ефективността на Вашите служители и дори спестяването на административни разходи.
Не е нужно да наемате десетки служители, за да бъдете най-добри в това, което правите. Взимането на правилното решение може да промени всичко, но не приемайте думите ни на доверие. Ще ви покажем как LiveAgent може да промени Вашия бизнес с реален пример. Прочетете и ще разберете как компания наречена Nutricia показва на всички какво всъщност означава отлично обслужване.
За Nutricia
Свързвайки се с екипа за на компанията, имате възможност да общувате с диетолози, консултанти по кърмене, медицински сестри и други специалисти в областта на грижите за деца. Гордеем се с факта, че тази компания е избрала системата LiveAgent за обслужване на своите клиенти. В момента Nutricia използва платформата LiveAgent за предоставяне на усъвършенствано и експертно обслужване в 2 държави на потребителите на своите сайтове Nutriklub и Klub maminek.
Времената се променят
Nutricia използва LiveAgent от пролетта на 2014 г. Дотогава те разчитаха само на вътрешна система за електронна поща и една от безплатните онлайн чат програми. Скоро компанията осъзна, че това не е начинът да върви напред и че трябва да променят нещо.
„Софтуерът, който използвахме преди LiveAgent, вече не отговаряше на нашите нужди. Трябваха ни функции чат задания, автоматично маршрутизиране и цялостен анализ. Нашето безплатно решение не беше готово за този обем работа и огромния брой получени заявки “, каза Лукас Митас от Nutricia. Търсихме софтуер на разумна цена, с добра производителност, който да може да се справи с всички наши искания “, добави Лукас Митас.
„Изборът на LiveAgent помогна на компанията значително да подобри ефективността на служителите и преди всичко да повиши удовлетвореността на клиентите.“
Важното е също, че използването на онлайн обслужване им помага да спестят разходи, защото ефективно намаляват обема на работата на техния кол център, който е много по-скъп в сравнение с онлайн решенията за поддръжка.
Понастоящем Nutricia използва LiveAgent в 2 държави. В тях работят „само“ 5 топ експерти по хранене, които предоставят обслужване в реално време.
Повишаването на ефективността не означава непременно, че качеството на услугата ще отиде на заден план. Удовлетворението на клиентите на Nutricia несъмнено се е увеличило. Имайте предвид, че тяхната услуга е много специфична – заложено е здравето на нашите деца, така че няма абсолютно никакво място за компромиси.

Време за обучение? Какво време за обучение?
Въпреки богатия си набор от функции, LiveAgent все още е изключително лесен за използване.
„Свикването с работата с LiveAgent беше лесно.“
Нашите служители се научиха много бързо да използват програмата. Обучението на други хора с достъп до LiveAgent също беше напълно безпроблемно “, каза Лукас Митас. Като администратор бих искал да подчертая отличните и всеобхватни аналитични възможности на LiveAgent “, добави той.