Finančná Správa
  • Сценарии за употреба
  • Finančná Správa

Finančná Správa

През август 2013 година Министерството на финансите на Словашката република започва да използва LiveAgent за предоставянето на онлайн и офлайн поддръжка на над 2 милиона данъкоплатци. Към момента за тази инстанция работят 60 сътрудници в отдела за обслужване на клиенти на пълен работен ден, които обработват хиляди запитвания всеки месец.

Държавна организация от такъв ранг е перфектният пример, че LiveAgent е създаден за нуждите на търговски, нетърговски и държавни предприятия. Големината на компаниите също няма никакво значение – независимо дали сте едноличен търговец или мултинационална корпорация – LiveAgent ще задоволи нуждите ви.

LiveAgent + Facebook

И докато тикет системата и чатът на живо са най-използваните функции от Министерството на финансите на Словакия, те имат и своя Facebook страница, свързана с LiveAgent като по този начин могат да отговарят на коментарите под постовете си, както и на съобщенията си в Facebook. Това е изключително удобно, а от друга страна сътрудниците от отдела за поддръжка са по-съсредоточени върху работата си.

“Преминаването към LiveAgent беше огромна стъпка напред.”

Общуването вече е по-лично

“Преминаването към LiveAgent направи общуването по-лесно, по-бързо и по-прозрачно. Една от ключовите функции е анализът и отчетността, което неимоверно ни помага в постигането на целите ни. Комуникацията с клиентите ни вече е по-лична, тъй като с помощта на LiveAgent, потребителите могат да следят отговорите ни по дадена тема, което е изключително удобно – не е необходимо да описват отново проблема си, тъй като вече сме запознати с него.”

Какво е мнението на клиентите

Клиентите бързо се адаптират към новия набор от функции и възможности за решаване на проблемите си и за получаване на отговори в реално време. Броят на запитванията от клиенти се увеличава заради по-добрата достъпност. С помощта на портала за поддръжка на LiveAgent, те могат да се свързват с нас както го правят клиентите на пощите.

“Успяхме да увеличим двойно запитванията от страна на клиентите, като същевременно намалихме работното време.”

Патриция Мацикова – PR @ Министерството на финансите на Словашката република

Вижте останалите истории

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x