Зарядното  устройство Kwik Charger
  • Сценарии за употреба
  • Зарядното устройство Kwik Charger

Зарядното устройство Kwik Charger се роди в Ню Йорк когато нов технически пробив в мобилната индустрия направи възможно новите телефони iPhone да се зареждат изключително бързо.

След хиляди часове проучвания, разработка и сертифициране, дадохме живот на зарядното Kwik Charger за всички, които искат да зареждат по-бързо. През 2014 г. продуктът ни най-накрая премина всички строги тестове, за да получи международни сертификати на всички нива.

“Много е приятно да чуеш, че агентите от звено “клиентско обслужване” обичат да работят с LiveAgent и нямат сериозни оплаквания що се отнася до леснотата на използване и общото усещане за нашето приложение.”

Този продукт е посветен на всички, които установяват, че батерията им е с 1% заряд и трябва да стоят и да чакат нетърпеливо докато телефонът им се зарежда процент по процент. Надяваме се, че продуктът ще промени живота Ви така, както промени нашия. Добре дошли сте да се свържете с нас ако имате някакви коментари, въпроси или истории за успешното му използване!

Току-що прохождащата стартъп компания бързо разбира, че Gmail просто вече не върши работа и има спешна нужда да подобри клиентското си обслужване. За щастие, LiveAgent е насреща, за да предложи всичко, от което Kwikcharger се нуждае, за да предостави най-доброто. През март 2016 решението е взето – пълен напред към внедряването на първокласното help desk приложение.

Зарядното  устройство Kwik Charger

Използването на LiveAgent издигна клиентското ни обслужване на следващото ниво

Задължително е да имаме бързо, достъпно и приятно за използване клиентско обслужване. Това твърдение важи с още по-голяма сила ако бизнесът Ви е построен около продуктите на Apple, компанията, която предоставя може би най-доброто клиентско обслужване в света. Клиентите очакват същото качество дори от смелите производители на аксесоари като Kwikcharger.

В момента Kwikcharger има 38 сътрудници, занимаващи се с клиентско обслужване, които обслужват повече от 46 000 клиенти от 127 държави (!). Още по-впечатляващ е сразяващият брой запитвания, на които сътрудниците на Kwikcharger отговарят всеки месец – близо 15 000… което е просто впечатляващо. Имейлът продължава да бъде основният им канал, но все пак се възползват добре и от функционалността на телефонната ни централа, с над 1300 обаждания всеки месец.

Лайв чатът е още един растящ източник на запитвания с повече от 600 чат сесии на месец.

Да управляваш бизнес с електронна търговия в световен мащаб е изключително предизвикателство. Въпреки това, според вградената система за оценяване на LiveAgent, нивото на клиентското удовлетворение на Kwikcharger е точно 73.22%. Също така, нека не забравяме, че екипът за клиентско обслужване на Kwikcharger работи денонощно; 24/7.

Използването на LiveAgent издигна клиентското ни обслужване на следващото ниво

Попитахме Kwikcharger какво се е променило след внедряването на LiveAgent. “Помогна ни да подобрим обслужването и работния си процес. По-организирани сме и имаме пълен поглед върху работата на всеки сътрудник. Освен това всички запитвания са на едно място. Нека също така да не забравяме подробните справки и анализи.”, сподели Мин Чоу. “Когато става въпрос за функционалностите, обичаме да използваме етикети, да можем ясно да дефинираме отговорностите и накрая да направим подробна справка.”, добави Мин Чоу.

Това е прекрасно за момента, но какво ще кажете за бъдещите предизвикателства? Kwikcharger не позволява  снижаване на стандартите и задава предизвикателни, но ясни цели на екипа си за клиентска поддръжка. Какво предстои в такъв случай?

“Целта ни е да осигурим по-бърза и по-добра клиентска поддръжка, която да може да отговори до няколко часа след получаване на запитването и да имаме 24/7 покритие по чат и телефон, не само на писмени запитвания.”

Пожелаваме ви безкраен късмет! Имате на разположение всички инструменти, от които се нуждаете за да постигнете това, което искате.

Check out the rest of the stories

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо