Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Zoho Mail

Какво е Zoho Mail?

Zoho Mail е доставчик на имейл услуги, който се използва основно от фирмите за обработка на имейли на клиенти. Използва се за изпращане и получаване на имейли, управление на тях и свързване с други приложения на Zoho. Той също така поддържа опции за автоматизация.

Как можете да го използвате?

Можете да свържете Zoho Mail, Gmail, Outlook или входящи кутии от други доставчици на едно място. Наличието на имейл акаунти на агенти в една система за продажба на билети може да направи чудеса за производителността на агента. Тя може да подобри взаимодействието с клиентите и да увеличи удовлетвореността на клиентите.

Научете всичко, което се случва от таблото. Можете също да създавате чернови или да изпращате съобщения, да създавате тагове и задачи и други. Вашите агенти могат да обработват имейли от няколко профила в системата ви за билети. По този начин не е нужно да превключвате между няколко раздела с различни доставчици, за да следите събитията и билетите за клиенти. Това е един от най-добрите начини да се използва helpdesk билетни софтуер. 

Можете също да използвате и да се възползвате от повече интеграции и функции, за да подобрите работния си поток. Разгледайте списъка с всички налични или разгледайте LiveAgent интеграции възможностите на нашите инструменти като чат на живо, база от знания или кол център. .

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U&t=2s

Какви са предимствата от интегрирането на вашия имейл с LiveAgent?

  • Изпращане и получаване на билети за поддръжка на клиенти в LiveAgent
  • Няма нужда да превключвате между приложения
  • Чат софтуер, инструменти за автоматизация и популярни интеграции в таблото ви за управление
  • Всички имейл акаунти на едно място

Как да интегрираме Zoho Mail с LiveAgent

Най-лесният начин да изтеглите имейли от Zoho е да интегрирате споделения имейл адрес на Zoho Mail с LiveAgent. Ето как можете да го направите:

  • Влезте в LiveAgent и отидете на Конфигурация > имейл > пощенски акаунти. Кликнете върху оранжевата икона Добавяне на имейл акаунт в горната част.
Свързване на имейл профили
Избор на доставчик на електронна поща
  • Изберете доставчик на електронна поща, който използвате за вашата Zoho Mail. Ако не виждате доставчика си, изберете Друг. Изберете отдела, в който искате да маршрутирате всички входящи Zoho имейли. Ако сте избрали други доставчици на имейл, имате възможност да избирате между препращане и IMAP3 или POP. Завършете процеса и не забравяйте да щракнете върху “Запиши”.
Изберете между препращане и IMAP или POP3 за интегриране на Вашата Zoho Mail
Препращане или IMAP/POP3

Това е! Вашият Zoho Mail акаунт трябва да бъде свързан с LiveAgent и трябва да започнете да получавате имейлите си в системата си за билети.

Как да интегрираме Zoho Mail с LiveAgent чрез Zapier

Можете да използвате Zapier, за да интегрирате Zoho Mail с LiveAgent. Уверете се, че имате  Zapier aкаунт и можете да започнете.

Страницата за интегриране на LiveAgent и Zoho Mail в Zapier.
LiveAgent + Zoho Mail
  • Отидете на страницата LiveAgent + Zoho Mail Integrations ( Интеграции на страницата ) и изберете задействане и действие. Избирането на действие и задействане ще свърже LiveAgent със Zoho и ще създаде уникална интеграция, съобразена с вашия бизнес. Има няколко задействания и действия, от които да избирате. След като изберете действията си и задействате, кликнете върху синия бутон за свързване.
Избран нов имейл превключвател за Zoho поща и създаване на разговор действие за LiveAgent
Избрани задействане и действие
  • След това влезте в акаунта си в Zoho Mail и позволете на Zapier да получи достъп до вашия акаунт. Не на последно място, ще трябва да проведете тест за задействане, за да проверите дали интеграцията работи правилно.
  • Тъй като избрахме действие “Създаване на разговор”, трябва да попълним темата, тялото на съобщението, подателя и имейл адресите на получателите, както и няколко незадължителен полета в случай, че искаме да уточним действието малко повече. Последната стъпка е тестът за интеграцията. Zapier ще изпълни избраното действие, активирано от спусъка, който сте избрали.

Успешен тест означава, че интеграцията работи и можете да го активирате. Включете Zap, ако сте доволни от персонализираната си интеграция.

Често задавани въпроси

Какво е интегриране на Zoho Mail в LiveAgent?

Zoho е безплатна платформа/ услуга за електронна поща, а LiveAgent е пълно решение за помощ. Чрез интегрирането на Zoho с LiveAgent, можете автоматично да получавате имейли до вашата универсална входяща кутия, без да превключвате между apps.

Какви са предимствата от използването на Zoho Mail интеграция с LiveAgent?

- receive and send emails from one Universal inbox

- improved workflow efficiency  

Обратно към Интеграции Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо