SpringBuilder integration
Partner website
Partner Privacy Policy
SpringBuilder Политика за поверителността
Какво е SpringBuilder?
SpringBuilder е конструктор на сайтове, позволяващ на потребители с различно ниво на опит, да създават проекти на сайтове. SpringBuilder е една от най-добрите платформи за създаване на нишови сайтове за игри, но може да бъде използван и за проекти в други сфериs.
За какво можете да го използвате?
Създаване на уебсайтове
Изграждането на сайтове с Springbuilder е лесно, благодарение на “drag-and-drop” системата. Не е необходимо да знаете езици за програмиране, за да направите сами своя сайт.
Управление на екипи
Ако вие и екипът ви работите върху един и същ уеб проект, Springbuilder може да ви помогне. Можете да делегирате права за управление на уебсайта на членовете на екипа си.
Електронна търговия
Добавяйте и управлявайте уеб страници и продукти, инвентарни списъци, качвайте снимки и видеа. Можете да интегрирате SpringBuilder с множество канали за продажба и да избирате методи за плащане и доставка.
Водене на блог
Springbuilder се предлага с вградено приложение за писане на статии, което ви позволява да си направите и водите ваш личен блог. В приложението можете да откриете всичко необходимо за воденето на блог.
Ползи
- Чат бутонът на LiveAgent на сайта ви позволява на клиентите ви да се свързват по-бързо със служителите от екипа за поддръжка
- Ускорява комуникацията с клиентите ви
- Цялата комуникация се управлява от тикет системата на LiveAgent
- Дава ви достъп до всички канали за връзка от едно място – таблото за управление в LiveAgent
- Възможност за търсене и достъп до всички тикети в LiveAgent
Frequently Asked Questions
Какво представлява интеграцията на SpringBuilder с LiveAgent?
Ако имате уебсайт на SpringBuilder и абонамент в LiveAgent, лесно можете да поставите на сайта си персонализиран бутон за чат на живо. В резултат на това можете да спечелите предимство пред конкуренцията, да увеличите продажбите си и да подобрите клиентския опит.
Какви са ползите от използването на SpringBuilder?
- шаблони съвместими с различни устройства - технология "drag and drop" - интеграция с външни продукти (LiveAgent, Google Analytics, Hotjar, т.н.)
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.