Партньор
Какво е SpringBuilder?
SpringBuilder е конструктор на сайтове, позволяващ на потребители с различно ниво на опит, да създават проекти на сайтове. SpringBuilder е една от най-добрите платформи за създаване на нишови сайтове за игри, но може да бъде използван и за проекти в други сфериs.
За какво можете да го използвате?
Създаване на уебсайтове
Изграждането на сайтове с Springbuilder е лесно, благодарение на “drag-and-drop” системата. Не е необходимо да знаете езици за програмиране, за да направите сами своя сайт.
Управление на екипи
Ако вие и екипът ви работите върху един и същ уеб проект, Springbuilder може да ви помогне. Можете да делегирате права за управление на уебсайта на членовете на екипа си.
Електронна търговия
Добавяйте и управлявайте уеб страници и продукти, инвентарни списъци, качвайте снимки и видеа. Можете да интегрирате SpringBuilder с множество канали за продажба и да избирате методи за плащане и доставка.
Водене на блог
Springbuilder се предлага с вградено приложение за писане на статии, което ви позволява да си направите и водите ваш личен блог. В приложението можете да откриете всичко необходимо за воденето на блог.
Ползи
- Чат бутонът на LiveAgent на сайта ви позволява на клиентите ви да се свързват по-бързо със служителите от екипа за поддръжка
- Ускорява комуникацията с клиентите ви
- Цялата комуникация се управлява от тикет системата на LiveAgent
- Дава ви достъп до всички канали за връзка от едно място – таблото за управление в LiveAgent
- Възможност за търсене и достъп до всички тикети в LiveAgent
Frequently asked questions
Какво представлява интеграцията на SpringBuilder с LiveAgent?
Ако имате уебсайт на SpringBuilder и абонамент в LiveAgent, лесно можете да поставите на сайта си персонализиран бутон за чат на живо. В резултат на това можете да спечелите предимство пред конкуренцията, да увеличите продажбите си и да подобрите клиентския опит.
Какви са ползите от използването на SpringBuilder?
- шаблони съвместими с различни устройства - технология "drag and drop" - интеграция с външни продукти (LiveAgent, Google Analytics, Hotjar, т.н.)
Употреба на телефонни централи
Upotreba na kontakti centri se razdelq po sektori: 26% Finansovi uslugi, 24% Uslugi za potrebiteli, 13% Tehnologii, medii i telekomunikacii, 11% Prirodni nauki i zdraveopazvane, 9% Energia, resursi i industriq, 4% Pravitelstvo i obshtestveni uslugi. #LiveAgent #komunikacija
LiveAgent е алтернативен софтуер на Helpshift, който предоставя клиентско обслужване и техническа поддръжка. Многоканален help desk софтуерът може да ви спечели клиенти и повиши продуктивността на сътрудниците ви. Предлага безплатен тестов период от 7 или 30 дни. Оптимизирайте самообслужването на клиентите с помощта на софтуера за често задавани въпроси и help desk на LiveAgent.
Безплатна система за управление на тикети за клиентска поддръжка
Тикет системите за управление на клиентска поддръжка улесняват комуникацията между компаниите и клиентите. Те създават индивидуален канал за връзка и организират исканията за поддръжка на едно място.