Партньор
Какво е SendPulse?
SendPulse е платформа за маркетинг автоматизация с множество канали. Използва се за изпращането на имейл кампании, смс и моментални известия.
Как можете да използвате Joomla с LiveAgent?
Можете да използвате SendPulse интеграцията за да проследите и да управлявате Вашите кампании и клиенти. Известията Ви информират за Вашите абонати. Можете ръчно да управлявате клиенти или абонати и да ги сортирате в групи.
Ползи
- Проследете и управлявайте клиенти, и абонати
- Създаване на разговори
- Управление на абонаменти
- Без необходимост от превключване между приложенията
Frequently asked questions
Какво е SendPulse?
SendPulse е маркетинг канал с множество инструменти, който Ви позволява да създавате кампании, да управлявате клиенти/абонати и накрая да проследите резултата в докладите.
Кои са предимствата от употребата на SendPulse интеграцията с LiveAgent?
- не е нужно да превключвате между интерфейсите
- управлявайте Вашите абонати от LiveAgent
- подобрен работен поток
Компанията LiveAgent е първият help desk софтуер, създаден през 2004 г. от Виктор и Андрей, които искат да предоставят ефективно клиентско обслужване в реално време. Днес LiveChat обслужва над 150 милиона потребители и над 40 000 бизнеса в света. Целта на компанията е да създава достъпен и иновативен инструмент за обслужване, който непрекъснато се развива. Визията на LiveAgent е да превърне достъпно и отлично клиентско обслужване във всяка компания. Компанията има 3 офиса и повече от 100 иноватори, а лидерите на екипите са Андрей Харсани и Виктор Земан.
LiveAgent предоставя функция за изглед в реално време, която ускорява чата и помага на агентите да предложат по-бърз отговор. Тази функция се използва от компании като PayPal и Ikea. LiveAgent е алтернатива на Olark и е най-доброто решение за малки и средни бизнеси. Той предоставя много повече функционалност от live чат и предлага безплатен тестов период от 7 или 30 дни без изискване за кредитна карта.
LiveAgent е инструмент за подобряване на обслужването на клиентите и повишаването на продажбите. Той предоставя много функции за комуникацията, като вътрешен чат, маршрутизиране на обаждания и персонализирани бутони. LiveAgent е сред най-добрите инструменти за комуникация с клиенти и предоставя опция за чат. Множество клиенти са доволни от този инструмент, който помага за категоризиране на тикетите и проследяване по статистически начин.
LiveAgent е предимство пред Kayako и осигурява бързо и ефективно обслужване на клиентите. Мнозина от потребителите го характеризират като страхотен инструмент за комуникация и средство за подобряване на продажбите и удовлетвореността на клиентите. LiveAgent помага да се категоризират тикетите и да се проследи какво най-много се нуждаят клиентите. Въпреки по-високите цени, LiveAgent е предпочитан пред други решения.