Партньор
Netelip е добре познат доставчик на IP телефония и облачни решения в Испания и Латинска Америка. Специализира се в предлагането на комплексни IT и телекомуникационни решения на компании в различни индустрии и региони, с акцент върху испаноговорящи малки и средни предприятия. Със собствената си мрежа и екип от опитни професионалисти, е лидер в комплексните телекомуникационни услуги.
От 2004 година ставаме по-добри ден след ден като чуваме нуждите на клиентите си, наблюдаваме ключовите тенденции и технологичните постижения по света, разширяваме и подобряваме различните ни решения, правим приложенията си по-лесни за употреба и по-удобни за потребителя и въвеждаме нови услуги, които ни помагат да достигаме по-широка аудитория и да откриваме нови канали и пазари.
Netelip осигурява комплексна, съвременна мрежа от гласови услуги на над 500 000 души по целия свят. Освен това, техните услуги с добавена стойност са много популярни и включват виртуален PBX, виртуални номера, както и изключително достъпни тарифи за обаждания. Предлагат също така телефонна централа с интегрирана CRM система, както и широка гама от услуги в Market Place.
В Netelip помагаме на малки и средни предприятия да са в крак с най-новите технологии, докато преминават от аналогова към цифрова комуникация. Netelip помага за подобряването на Услугата за унифицирана комуникация (UCaaS).
Как се използва?
LiveAgent и Netelip вече са партньори, което прави интеграцията на Netelip по-лесна от всякога. LiveAgent не начислява никакви допълнителни такси за свързване на VoIP номера ви от Netelip с вашата телефонна централа.
Ако желаете да свържете Netelip с телефонната централа на LiveAgent, просто влезте в своя профил в LiveAgent и следвайте инструкциите.
1. Впишете се в своя профил в LiveAgent
2. Отидете на Номера

3. Намерете Netelip.

4. Кликнете върху добавяне
5. Въведете необходимите данни за вход

Колко струва интеграцията с Netelip:
Ако имате абонамент в LiveAgent, интеграцията е безплатна. Netelip обаче таксува за своите услуги, тъй като компанията оперира отделно.
Предимствата на Netelip:
- Изпреварвате конкуренцията
- По-добра продуктивност
- По-високо ниво на професионализъм
- Лесна персонализация
- По-добро комуникация по телефона
- Свързвате екипа си
- Спестявате време и пари
Искате ли да научите повече за работата на софтуера за телефонна централа? Изгледайте видеото по-долу.

Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Netelip integration!
Frequently asked questions
What is Netelip?
Netelip is an operator of IP Telephony services and Cloud Solutions. Reference in Spain and Latin America. Netelip provides integral IT and Telecommunications solutions to different industries and sectors, targeting mainly Spanish-speaking SMEs.
How much does it cost to integrate Netelip with LiveAgent?
LiveAgent has partnered with Netelip. Thus, integration is free of charge. However, keep in mind that Netelip charges for its services.
How can you implement a Netelip VoIP number inside LiveAgent?
Simply navigate to Configurations > Call > Numbers > Netelip. Add the VoIP number and use it right away.
Как да говорите с представител клиентско обслужване на английски
Комуникацията с клиентската поддръжка е от съществено значение за решаване на проблемите на клиентите. Научете как да се свържете с поддръжката на английски и какво да очаквате.
Използването на софтуер за колцентър и контактен център е популярно сред телемаркетингови компании и неправителствени организации. Важни функционалности включват автоматични дозвъници и обработка на естествен език. Колцентровете се фокусират повече на метриките за ефективността, докато контактните центрове са насочени към оптимизиране на комуникационните канали.
Изследването предоставя ЧЗВ за имейл клиентско обслужване и важността на съвместимостта и сигурността в кол центровете. Чат обслужването е бърз комуникационен инструмент. VoIP е по-евтин и лесен за инсталиране и поддръжка от телефонните услуги. LiveAgent използва ниската цена на VoIP за отлично клиентско обслужване и поддръжка.
The article describes a company called LiveAgent and their popular software for customer service, including VoIP phone systems, self-service software, complaint management systems, and email management software. The company offers a partner program and has won awards for their services. The article provides sales contacts, social media links, and newsletter subscription options.