Партньор
Какво е Maxtel.dk?
Maxtel.dk, експерт в IP телефонията за компании с всякакви размери, работи с IP телефония от 2005 г. Те предлагат една от най-гъвкавите и пълни IP телефонни системи в Дания с най-високо ниво потребителско изживяване.
Maxtel.dk предлага на клиентите си:
- евтина IP телефония
- цялостна система за комуникация
- пълна мобилна интеграция
Как се използва?
LiveAgent и Maxtel.dk вече са партньори, което направи интеграцията с Maxtel.dk по-лесна от всякога. LiveAgent не начислява допълнителни такси за свързването на VoIP номер от Maxtel.dk с телефонната ви централа.
Ако желаете да свържете Maxtel.dk с телефонната си централа в LiveAgent, просто се впишете в профила си в LiveAgent и следвайте инструкциите.
1. Впишете се в своя LiveAgent профил
2. Отидете на Номера
3. Потърсете Maxtel.dk
4. Кликнете върху Добавяне
5. Въведете необходимите идентификационни данни
Цена на интеграцията с Maxtel.dk:
Тъй като Maxtel.dk и LiveAgent вече са партньори, ако имате абонамент в LiveAgent, интеграцията е безплатна. Maxtel.dk обаче начислява такси за услугите си, тъй като компанията работи отделно.
Предимства на Maxtel.dk
- добро съотношение цена-качество
- по-добро клиентско изживяване
- достъп в цяла Дания
- високо ниво на надеждност
Искате ли да научите повече за това как работи софтуерът за телефонна централа? Вижте видеото по-долу.

Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Maxtel.dk integration!
Frequently asked questions
Какво е Maxtel.dk?
Maxtel.dk са експерти в IP телефонията. Предлагат евтина IP телефония, цялостна система за комуникация и пълна мобилна интеграция.
Колко струва интеграцията на Maxtel.dk с LiveAgent?
Интеграцията е безплатна. Maxtel.dk начислява такси за услугите си.
Как да добавя Maxtel.dk VoIP номер в LiveAgent?
Maxtel.dk вече е част от LiveAgent. Просто се впишете и отидете в Конфигурация > Обаждания > Номера > Maxtel.dk. Добавете VoIP номера и това е. Готов е за употреба.
LiveAgent е инструмент за подобряване на обслужването на клиентите и повишаването на продажбите. Той предоставя много функции за комуникацията, като вътрешен чат, маршрутизиране на обаждания и персонализирани бутони. LiveAgent е сред най-добрите инструменти за комуникация с клиенти и предоставя опция за чат. Множество клиенти са доволни от този инструмент, който помага за категоризиране на тикетите и проследяване по статистически начин.
VIPTel LiveAgent е фирма, която предлага софтуер за клиентско обслужване, включително VoIP телефонни системи и софтуер за управление на оплаквания. Компанията има и портал за поддръжка и партньорска програма, където е възможно да се научи повече за услугите и да се заяви демонстрация или оферта. В сайта има информация относно блог, терминологичен речник, академия, шаблони, уебинари, тест за скорост на писане и калкулатор на цени. Фирмата е носител на награди и сертификати и има отзиви от клиенти. Технологиите, които фирмата използва, са популярни и се отнасят до софтуер за самообслужване, входяща телефонна централа, клиентски портал и управление на имейли.
Текстът обсъжда важността на обслужването на клиенти и инструментите и техниките, необходими за постигане на добри резултати. Кол центърите за обслужване на клиенти са важен инструмент за управление на комуникациите с клиентите и управление на базата данни с клиенти. Текстът припомня важността да имате клиентоориентиран подход и кодекс на практиката за компаниите.