Klaus

Какво е Klaus?

Klaus е софтуер за контрол на качеството и даване на отзиви за клиентско обслужване, който прави даването на вътрешна обратна връзка много по-лесно за екипите по обслужване на клиенти. Лесно е да подобрите работата на екипа си с вътрешни оценки и други функционалности.

Как се използва?

Интеграцията на Klaus за LiveAgent ви позволява лесно да давате обратна връзка на екипа си. След като активирате интеграцията, можете да свалите запитванията от LiveAgent в него. Можете да им дадете оценки по различни критерии, да оцените качеството на запитването и да видите слабите страни на сътрудника.

интеграция на liveagent и klaus

Предимства

  • Оценявате сътрудниците и запитванията си през LiveAgent
  • Давате обратна връзка на база на различни критерии
  • Подобрявате работния си процес
  • Управлявате работата на сътрудниците си

Frequently asked questions

Какво е Klaus?

Klaus е платформа, която позволява на мениджърите да дават оценка на работата на клиентското обслужване или услугите на компанията.

Защо трябва да интегрирате Klaus с help desk-a си в LiveAgent?

Интеграцията на Klaus ще ви даде по-добър поглед върху качеството на работата на сътрудниците ви и ще ви позволи да давате ефективна обратна връзка на екипа си.

Обратно към Интеграции Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо