Партньор
Какво е Klaus?
Klaus е софтуер за контрол на качеството и даване на отзиви за клиентско обслужване, който прави даването на вътрешна обратна връзка много по-лесно за екипите по обслужване на клиенти. Лесно е да подобрите работата на екипа си с вътрешни оценки и други функционалности.
Как се използва?
Интеграцията на Klaus за LiveAgent ви позволява лесно да давате обратна връзка на екипа си. След като активирате интеграцията, можете да свалите запитванията от LiveAgent в него. Можете да им дадете оценки по различни критерии, да оцените качеството на запитването и да видите слабите страни на сътрудника.

Предимства
- Оценявате сътрудниците и запитванията си през LiveAgent
- Давате обратна връзка на база на различни критерии
- Подобрявате работния си процес
- Управлявате работата на сътрудниците си
Frequently asked questions
Какво е Klaus?
Klaus е платформа, която позволява на мениджърите да дават оценка на работата на клиентското обслужване или услугите на компанията.
Защо трябва да интегрирате Klaus с help desk-a си в LiveAgent?
Интеграцията на Klaus ще ви даде по-добър поглед върху качеството на работата на сътрудниците ви и ще ви позволи да давате ефективна обратна връзка на екипа си.
Софтуер за управление на услуги
Различни стратегии за усъвършенстване на клиентското обслужване са предложени, включително реферален маркетинг и онлайн чат. Безопасността и съвместимостта на кол центровете са от значение, докато използването на социални медии не е предпочитано.
Система за управление на оплаквания
Статията обяснява важността на управлението на тикети за клиентско обслужване и препоръчва използването на организационни структури и ключови показатели за ефективност. Статията предлага софтуерни решения за управление на оплакванията на клиенти и подобряването на клиентския опит, като LiveAgent е споменат като един от тях.
Софтуер за мониторинг на разговорите
Стратегии за повишаване на клиентското обслужване в B2B индустрията, включително реферален маркетинг и онлайн чат. LiveAgent е алтернатива на Aircall с клиенти от различни отрасли.
Имате спешна нужда от софтуер за запис на разговори?
Разнообразни стратегии и софтуерни решения могат да подобрят клиентското обслужване в B2B индустрията. LiveAgent е алтернатива на Aircall и се използва от различни компании.