Партньор
Следвайте ръководството стъпка по стъпка по-долу, за да активирате Highrise плъгина си.
- Първо, имате нужда от активен акаунт в Highrise.
- Когато вече имате, активирайте Highrise плъгина в секцията Плъгини на LiveAgent (Конфигурация > Системни > Плъгини).
- Кликнете Конфигурация и копирайте API и URL на акаунта си.
- Потвърдете и сте готови!
Какво е Highrise?
Highrise е CRM система, базирана на облак, създадена от 37signals. CRM – система за управление на връзките с клиенти, е начин за взаимодействие с настоящите и бъдещите ви клиенти. Целта на CRM системата е да ангажира повече клиенти и да задържи настоящите, като ви дава възможност винаги да сте подготвени когато комуникирате с тях. Можете също така да следите настоящите им проблеми или проблемите, с които са се сблъсквали в миналото.
Как работи?
Да държите данни за клиентите си в два различни интерфейса може да отнема много време. Затова интегрирахме Highrise директно в LiveAgent. Hightrise ще ви помогне да следите стари сделки и/или проблеми с контактите си в LiveAgent и ще ви даде възможност да им предоставите качествено help desk клиентско обслужване. Активирайте Highrise и започнете да управлявате данните си в Highrise в LiveAgent (и обратно).
Пример:
Да кажем, че г-н Мирослав Вълев изпраща запитване. Вече познавате Мирослав и имате информация за предишните му сделки в Highrise. Сътрудникът, който го обслужва, ще може да види цялата тази информация в LiveAgent и така ще даде най-точния и бърз отговор. Освен това, сътрудниците могат да оставят бележки директно в LiveAgent, които ще се появят и в Highrise.


Frequently asked questions
Какво е Highrise?
Highrise е мощна система за управление на връзките с клиенти (CRM), която ви помага да управлявате и виждате данните, които компанията ви има за клиентите. Чрез свързването на Highrise с LiveAgent можете да свържете запитването със CRM системата си и да обслужвате клиентите си през един интерфейс.
Как да интегрирате Highrise?
1. Впишете се в акаунта си в LiveAgent 2. Кликнете Конфигурация -> Системни -> Плъгини 3. Активирайте Highrise 4. Въведете URL и API kключ от Highrise 5. и ИЗПОЛЗВАЙТЕ!
Тикет/Информация за клиента (CRM)
Използвайте изходящи обаждания за привличане на нови клиенти и разширяване на контактите. LiveAgent е надежден софтуер за телефонни централи. Dealer предлага автомобилен маркетинг и обслужване на клиенти. LiveAgent ви помага да подобрите качеството на клиентската поддръжка и да увеличите продажбите. Съхранявайте важна информация за контактите и ползвайте я за подобряване на удовлетвореността.
Създаване на безпроблемно преживяване на услугата със софтуер за контактен център
Подобрете маркетинговите съобщения и задръжте клиентите с помощта на клиентския портал и хелп деск софтуер. Жив чат и CRM управление са важни за подобряване на клиентското обслужване.
Formidable Forms и RingCentral са някои от инструментите, които могат да подобрят клиентското обслужване на B2B индустрията. Другите стратегии включват социални медии и автоматизирани системи. Трабъл тикетите са заявки за съдействие от клиентите, които се проследяват чрез система за обслужване на клиенти.