CoreCommerce integration
Partner website
Partner Privacy Policy
За да поставите чат бутона на LiveAgent на Вашия сайт в CoreCommerce, моля, следвайте ръководството за интеграция по-долу или просто изгледайте това видео.
- Първата стъпка е да създадете и персонализирате нов чат бутон в панела на LiveAgent. Копирайте неговия HTML код (Ctrl + C) в клипборда.
- Отидете във Вашето табло за управление на електронна търговия в Corecommerce и изберете Дизайн> Разширени опции> Редактиране на HTML / CSS> footer.html> поставете кода на чат бутона (Ctrl + V) точно над реда
- Отидете на уеб страницата на Вашия магазин, опреснете я и бутонът за чат вече е готов.
Защо CoreCommerce ?
Създайте своя електронен магазин с нашата всичко-в-едно пазарска количка! Без такси за транзакции, лесна настройка и достъп до стотици функции, без значение какъв план ще изберете. Посетете уеб сайта CoreCommerce за повече информация.
Как можете да го използвате?
Интеграцията с CoreCommerce на LiveAgent Ви позволява да поставите чат бутон Вашия онлайн магазин.
Frequently Asked Questions
Какво е CoreCommerce?
CoreCommerce e SaaS платформа за електронна търговия, създадена през 2001 и предлагаща персонализирана поддръжка / услуга.
Как да свържете CoreCommerce с LiveAgent?
1. Създайте бутон за чат и копирайте HTML кода от LiveAgent 2. Отидете във Вашето табло за управление на електронна търговия в Corecommerce 3. Кликнете върху Дизайн - Разширени опции - Редактиране на HTML - Поставяне - Публикуване
MMS от Meta – реч към текст и текст към реч
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.
Отзив за слушалки Leitner LH375
LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване, включително VoIP телефонни системи, самообслужване, управление на оплаквания и имейли. Предлагат се демонстрации и контакт чрез различни канали. Общи условия и политики за лични данни са налични.
Не слушайте клиентите си – вместо това правете следното | Кристен Берман | TEDxBerlin
Силата на поведенческия дизайн за създаване на промени в поведението и подобряване на ефективността на продуктите и услугите. Този метод е ключът за привличане на клиентите отново и отново.