ClickPhone integration
Partner website
Какво е ClickPhone?
ClickPhone работи от 2004 г като доставчик на интернет и телефонни услуги и е регистрирана в ANCOM като оператор на телефонни услуги и интернет в Румъния.
Сървърите им се намират в сигурни центрове за данни в основните национални и международни комуникационни мрежови възли.
ClickPhone може да интегрира телефонната ви комуникация с онлайн пратформата със съществуващи CRM или ERP системи, улеснявайки дейността на операторите.
ClickPhone диверсифицира портфолиото си от услуги, предлагайки услуги за юридически лица от хостнати PBX централи до услуги за телефонни централи.
Как се използва?
LiveAgent и ClickPhone вече са партньори, което направи интеграцията с ClickPhone по-лесна от всякога. LiveAgent не начислява допълнителни такси за свързването на VoIP номер от ClickPhone с телефонната ви централа.
Ако желаете да свържете ClickPhone с телефонната си централа в LiveAgent, просто се впишете в профила си в LiveAgent и следвайте инструкциите.
1. Впишете се в своя LiveAgent профил
2. Отидете на Номера
3. Потърсете ClickPhone
4. Кликнете върху Добавяне
5. Въведете необходимите идентификационни данни
Цена на интеграцията с ClickPhone:
ClickPhone и LiveAgent са партньори. Затова, ако имате абонамент в LiveAgent, интеграцията е безплатна. ClickPhone обаче начислява такси за услугите си, тъй като компанията работи отделно.
Предимства на ClickPhone
Добро съотношение цена-качество
По-добро клиентско изживяване
Достъп в цяла Румъния
Високо ниво на надеждност
Ако искате да научите повече за това как работи софтуерът за телефонна централа, вижте видеото по-долу.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Clickphone integration!
Frequently Asked Questions
Какво е ClickPhone?
ClickPhone работи от 2004 г като доставчик на интернет и телефонни услуги и е регистрирана в ANCOM като оператор на телефонни услуги и интернет в Румъния.
Колко струва интеграцията на ClickPhone с LiveAgent?
LiveAgent вече е интегриран с ClickPhone. Затова интеграцията е безплатна. Имайте предвид обаче, че ClickPhone начислява такси за услугите си.
Как да добавя ClickPhone VoIP номер в LiveAgent?
какво вече споменахме, ClickPhone вече е част от LiveAgent. Просто се впишете и следвайте следното ръководство: Отидете в Конфигурация > Обаждания > Номера >ClickPhone Добавете VoIP номера и го използвайте веднага
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
MMS от Meta – реч към текст и текст към реч
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.
Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.