Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

TelefonBG

Какво е TelefonBG

TelefonBG е доставчик на VoIP услуги. Той предоставя на фирмите телефонни номера, статистика на обажданията, гласова поща с номера от над 60 държави. TelefonBG разполага с голям брой функции, поддържани устройства и инструменти за улесняване на обажданията.

Как можете да го използвате?

Той помага на центровете за обаждания на LiveAgent да въведат телефонната комуникация в потока от тикети. Можете да използвате тази услуга с нашия бутон за повикване, за да увеличите взаимодействието с клиентите чрез телефонни разговори.

Просто поставете бутона за обаждане на Вашия уебсайт, настройте софтуера на Вашия кол център с TelefonBG и започнете да се обаждате, да отговаряте на повиквания, да събирате отзиви и да превръщате обаждащите се в плащащи клиенти.

Центърът за обаждания е мощен инструмент за Вашите служители и чудесно допълнение към Вашия help desk заедно с други канали, като чат, имейл, Facebook или секция с полезна информация.

Предимства

  • Подобрено управление на обратната връзка с обаждания и бутон за повикване
  • Организирайте работния си процес с едно решение за управление на разговори
  • Подобрете възможностите си с неограничените записи на разговори на LiveAgent
  • Превърнете телефонната комуникация в тикети

Как да свържете TelefonBG с LiveAgent?

Налична е интеграция за TelefonBG, така че няма нужда други приложения да управляват процеса. Отворете таблото си за управление и следвайте това ръководство за интеграция.

Отидете на Конфигурация & gt; Обаждания & gt; Номера Намерете и кликнете върху оранжевия бутон Създаване в горната част, за да добавите номер.

Добавете TelefonBG в конфигурацията на LiveAgent и в настройките за обаждания
Добавете TelefonBG номер

Ще се отвори нов прозорец с доставчици на VoIP. Намерете и кликнете върху TelefonBG в списъка.

TelefonBG настройка с добавяне на нов номер за кол център в LiveAgent
TelefonBG настройка

Сега трябва да попълните данните за вход и друга информация, като номер, префикс за набиране и отдел. Когато приключите, кликнете върху Добавяне.

Връзка с кол център

Готови сте. Интеграцията и телефонният номер са настроени и можете да започнете да ги използвате сега.

Ново обаждане от TelefonBG номер в LiveAgent
Започнете разговор

Все още ли сте любопитни за възможностите на нашия кол център? Погледнете видеото по-долу.

https://www.youtube.com/watch?v=SyvXUDe3g6A&feature=youtu.be

Често задавани въпроси

Какво е TelefonBG?

TelefonBG е български доставчик на VoIP услуги, който се поддържа в повече от 60 държави. Използва се от кол центрове за предоставяне на възможности за обаждания от екипи за продажби, екипи за обслужване на клиенти или други.

Мога ли да свържа TelefonBG с LiveAgent?

Да, можете. LiveAgent предлага вградена интеграция в плана All-Inclusive за клиенти, които са избрали TelefonBG за своя VoIP доставчик. Процесът на интеграция е лесен и отнема само няколко минути.

1. Отидете на конфигурацията на LiveAgent и настройките за обаждания

2. Създайте нов номер и изберете TelefonBG като Вашата VoIP услуга

3. Кликнете върху Запазване

Безплатна ли е интеграцията на TelefonBG с LiveAgent?

Не е нужно да плащате допълнително, за да интегрирате TelefonBG с LiveAgent, ако сте избрали плана All-Inclusive.

Обратно към Интеграции Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо