Обслужването на клиенти не спира, когато напуснете бюрото си . LiveAgent предлага собствено приложение за iOS за любимото Ви мобилно устройство, така че можете да предоставяте поддръжка в движение.
Изтеглете безплатното приложение за iOS LiveAgent. То Ви позволява да поддържате връзка с посетителите на уебсайта си извън офиса. Можете да разговаряте с клиентите си навсякъде, да изпращате бързи отговори и да впечатлявате клиентите си с постоянно обслужване .

Основни функции:
- Разрешете, прехвърлете и отговорете на тикетите
- Чат и чат известия
- Използвайте предварително настроени филтри за тикетите
- Вижте маркери, бележки и секции за всеки един тикет
Пълно обслужване на клиенти във Вашите ръце. Разрешавайте тикети и и бъдете по-продуктивни в движение!
Изтеглете LiveAgent приложението за iOS
Integrate hundreds of tools through API
Want to connect your own tool with LiveAgent? No problem, you can do so using our API key. Try it today for free. No credit card required.
За да предложитеотлично клиентско обслужване
Опростете клиентското обслужване с LiveAgent: всичко-в-едно хелп деск софтуер, 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!