Искате ли да преминете към друг help desk софтуер?
LiveAgent ви предлага повече възможности, когато става въпрос за предоставяне на поддръжка на клиенти. Това е най-доброто решение за вашия бизнес. С покритие на най-важните комуникационни канали, повече от 175 функции и над 40 интеграции, вие също можете да издигнете поддръжката си на следващото ниво.
Информацията преминава през машината...
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
LiveAgent увеличава удовлетвореността на клиентите & подобрява процентa на конверсия.
LiveAgent предлага много и то на разумна цена. Изберете един от нашите три платени плана или изберете отделни функции, за да персонализирате вашето информационно бюро.
Намалете работното време на вашите агенти и решете повече запитвания на клиенти благодарение на нашата универсална пощенска кутия.
Характеристики | Liveagent
Опитайте най-добрата алтернатива за поддръжка на клиенти безплатно! Не се изисква кредитна карта.
|
Vision
|
---|---|---|
Тикетинг
Съдържа инструмент за управление, който обработва и каталогизира заявките за обслужване на клиенти.
|
LiveAgent предлага тикетинг в Ticket плана за $15/агент/месец.
|
Vision предлага тикетинг в план за $25/агент/месец.
|
Чат на живо
Уиджет за чат в реално време, който можете да поставите на всеки уебсайт.
|
LiveAgent предлага чат на живо в Ticket+Chat плана за $29/агент/месец.
|
Vision предлага чат на живо в план за $25/агент/месец.
|
Колцентър
Колцентър, който може да се използва за осъществяване и получаване на повиквания с помощта на автоматично разпределение на обажданията.
|
LiveAgent предлага колцентър.
|
Vision не предлага колцентър.
|
Самообслужване
Функция, която ви позволява да изградите клиентски портал, в който вашите клиенти могат да се регистрират, за да получат достъп до предишните си тикети и съдържание на информационната база.
|
LiveAgent предлага самообслужване в Ticket плана за $15/агент/месец.
|
Vision предлага самообслужване в план за $25/агент/месец.
|
Facebook
Facebook интеграция, която извлича всички коментари и споменавания и ги трансформира в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от help desk софтуера за социалните мрежи.
|
LiveAgent предлага Facebook интеграция в Ticket плана за допълнителна такса от $39/месец на акаунт или в All-inclusive плана без допълнителни такси.
|
Vision предлага Facebook интеграция в план за $25/агент/месец.
|
Twitter
Twitter интеграция, която извлича всички споменавания и коментари и ги трансформира в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на туитове директно от софтуера.
|
LiveAgent предлага Twitter интеграция в Ticket плана за допълнителна такса от $39/месец на акаунт или в All-inclusive плана без допълнителни такси.
|
Vision предлага Twitter интеграция в план за $25/агент/месец.
|
Instagram
Instagram интеграция, която извлича всички коментари и споменавания и ги трансформира в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от help desk софтуера за социалните мрежи.
|
LiveAgent предлага Instagram интеграция.
|
Vision не предлага Instagram интеграция.
|
Viber
Viber интеграция, която извлича всички съобщения и ги трансформира в тикети. Интеграцията също така дава възможност на потребителите да отговарят и изпращат съобщения на Viber директно от help desk софтуера за социалните мрежи.
|
LiveAgent предлага Viber интеграция.
|
Vision не предлага Viber интеграция.
|
Информационна база
Хранилище, което съдържа основна информация, включително ръководства за отстраняване на неизправности, често задавани въпроси и статии с инструкции.
|
LiveAgent предлага информационна база в Ticket плана за $15/агент/месец.
|
Vision предлага информационна база в план за $15/агент/месец.
|
Клиентски форум
Онлайн дискусионнен форум за вашите клиенти, който се намира директно във вашата информационна база.
|
LiveAgent предлага клиентски форум в "Ticket" плана за $15/агент/месец.
|
Vision предлага клиентски форум в план за $25/агент/месец.
|
Автоматизация и правила
Можете да автоматизирате работния процес, за да премахнете повтарящите се задачи.
|
LiveAgent предлага автоматизация и правила в Ticket плана за $15/агент/месец.
|
Vision предлага автоматизация и правила в план за $15/агент/месец.
|
API
Набор от функции, които позволяват на различни приложения да работят заедно.
|
LiveAgent предлага API функции в Ticket плана за $15/агент/месец.
|
Vision предлага API функции в план за $15/агент/месец.
|
Интерактивен гласов отговор (IVR)
Технология, която позволява на обаждащите да се навигират в телефонна система, преди да говорят с човешки оператор.
|
LiveAgent предлага IVR функции.
|
Vision не предлага IVR функции.
|
Видео разговори
Обаждане, което съдържа видео, подобно на Skype, Zoom или Facetime разговори.
|
LiveAgent предлага видео разговори.
|
Vision не предлага видео разговори.
|
Неограничена хронология
Тикетите не изтичат и не се изтриват - можете да ги видите по всяко време.
|
LiveAgent предлага неограничена хронология в Ticket плана за $15/агент/месец.
|
Vision предлага неограничена хронология в план за $15/агент/месец.
|
Неограничени уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уебсайтове.
|
LiveAgent предлага неограничени уебсайтове в Ticket плана за $15/агент/месец.
|
Vision предлага неограничени уебсайтове в план за 15$/агент/месец.
|
Неограничени чат бутони
Можете да поставите неограничен брой чат бутони на вашите уебсайтове.
|
LiveAgent предлага неограничени чат бутони в Ticket+Chat плана за $29/агент/месец.
|
Vision предлага неограничени чат бутони в план за $15/агент/месец.
|
Неограничени тикети/поща
Можете да получите неограничен брой имейли и тикети.
|
LiveAgent предлага неограничени тикети/поща в Ticket плана за $15/агент/месец.
|
Vision предлага неограничени тикети/поща в план за $15/агент/месец.
|
Неограничени записи на разговори
Запишете всяко обаждане, което е направено или получено и възпроизвеждайте записа по всяко време.
|
LiveAgent предлага неограничени записи на разговори.
|
Vision не предлага неограничени записи на разговори.
|
Неограничена поддръжка 24/7
Поддръжка на клиенти се предлага 24/7, без да се ограничава броят на заявките, които можете да изпратите.
|
LiveAgent предлага неограничена поддръжка 24/7 в Ticket плана за $15/агент/месец.
|
Vision предлага неограничена поддръжка 24/7 в план за $15/агент/месец.
|
Преминете към хелд деск софтуер, който ви дава повече и издигнете поддръжката на клиентите си на следващото ниво.
LiveAgent поддържа всички подходящи комуникационни канали като имейл, чат на живо, колцентър, база от знания и дори социални медии като Instagram, Twitter и Facebook. Интеграцията на Viber е на път. С всичко това идва страхотна тикетинг система, която управлява цялата ви комуникация и я организира за вас. Не е нужно да се притеснявате за разхвърляна комуникация.
Живеем в свят на онлайн общуване, така че е важно да предоставяме подкрепа не само чрез традиционните канали, но и чрез социалните мрежи.
LiveAgent е едно от малките хелд деск решения, които обхващат не само Facebook и Twitter, но и комуникации в Instagram. Интеграцията на Viber е на път. LiveAgent покрива голям брой канали, така че можете да осигурите по-добра поддръжка на клиентите си.
Чатът на живо е съществен и много полезен инструмент за агентите за поддръжка на клиенти. Той позволява на вашите клиенти да се свържат с вас директно от вашия уебсайт и незабавно да разговарят в чата. Ето защо трябва да бъде бърз.
LiveAgent се гордее, че има най-бързия уиджет за чат на живо на пазара, като скоростта на чата достига 2,5 секунди.
“Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт
Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик
„Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон
„Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам
“Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън
„Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга
“Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал
„Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън
Предоставянето на страхотен софтуер за поддръжка за вашия бизнес не трябва да бъде толкова скъпо. LiveAgent ви предлага три страхотни платени плана, които са пълни с инструменти, функции и интеграции, като ви предоставят всичко необходимо, за да осигурите най-добрата поддръжка.
Вижте нашите планове и разберете повече. Обещаваме, че няма да се отрази на бюджета ви.
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
Любопитно ви е да видите как се сравняваме с други популярни софтуери? Разгледайте нашите страници за сравнение и открийте всичко, което предлагаме.
LiveAgent е алтернатива на Vision за фирми, които биха искали да предоставят отлично обслужване на клиенти чрез множество платформи. Тя ви позволява да се справите с поддръжката на клиенти, продажби и маркетингови запитвания ефективно. Ако вашият бизнес не расте толкова бързо, колкото бихте искали, LiveAgent може да бъде инструмента, от който се нуждаете.
За да се прехввърлите от Vision, използвайте безплатен плъгин или се свържете с клиентска поддръжка на LiveAgent, за да експортирате данните си бързо и ефективно.
LiveAgent е софтуер, който се предлага с много функционалности, като чат на живо и анализ в реално време. Можете да изберете LiveAgent, ако търсите богат на функции help desk софтуер, който да ви помогне да осигурите отлична поддръжка на клиенти и да увеличите продажбите.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни