Писнало ви е от вашия help desk софтуер?

Открийте защо LiveAgent е най-добрата алтернатива на Vision на пазара.

  • ✓ Без такса за настройване    
  • ✓ Обслужване на клиенти 24/7    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Прекъснете по всяко време    
Използван от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Търсите алтернатива на Vision?

Искате ли да преминете към друг help desk софтуер?

LiveAgent ви предлага повече възможности, когато става въпрос за предоставяне на поддръжка на клиенти. Това е най-доброто решение за вашия бизнес. С покритие на най-важните комуникационни канали, повече от 175 функции и над 40 интеграции, вие също можете да издигнете поддръжката си на следващото ниво.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

3 причини, поради които компаниите се прехвърлят към LiveAgent

Увеличена удовлетвореност

LiveAgent увеличава удовлетвореността на клиентите & подобрява процентa на конверсия.

Достъпни цени

LiveAgent предлага много и то на разумна цена. Изберете един от нашите три платени плана или изберете отделни функции, за да персонализирате вашето информационно бюро.

Повишена производителност

Намалете работното време на вашите агенти и решете повече запитвания на клиенти благодарение на нашата универсална пощенска кутия.

Vision срещу LiveAgent на пръв поглед

Характеристики Liveagent Vision
Тикетинг
Съдържа инструмент за управление, който обработва и каталогизира заявките за обслужване на клиенти.
LiveAgent предлага тикетинг в Ticket плана за $15/агент/месец.
Vision предлага тикетинг в план за $25/агент/месец.
Чат на живо
Уиджет за чат в реално време, който можете да поставите на всеки уебсайт.
LiveAgent предлага чат на живо в Ticket+Chat плана за $29/агент/месец.
Vision предлага чат на живо в план за $25/агент/месец.
Колцентър
Колцентър, който може да се използва за осъществяване и получаване на повиквания с помощта на автоматично разпределение на обажданията.
LiveAgent предлага колцентър.
Vision не предлага колцентър.
Самообслужване
Функция, която ви позволява да изградите клиентски портал, в който вашите клиенти могат да се регистрират, за да получат достъп до предишните си тикети и съдържание на информационната база.
LiveAgent предлага самообслужване в Ticket плана за $15/агент/месец.
Vision предлага самообслужване в план за $25/агент/месец.
Facebook
Facebook интеграция, която извлича всички коментари и споменавания и ги трансформира в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от help desk софтуера за социалните мрежи.
LiveAgent предлага Facebook интеграция в Ticket плана за допълнителна такса от $39/месец на акаунт или в All-inclusive плана без допълнителни такси.
Vision предлага Facebook интеграция в план за $25/агент/месец.
Twitter
Twitter интеграция, която извлича всички споменавания и коментари и ги трансформира в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на туитове директно от софтуера.
LiveAgent предлага Twitter интеграция в Ticket плана за допълнителна такса от $39/месец на акаунт или в All-inclusive плана без допълнителни такси.
Vision предлага Twitter интеграция в план за $25/агент/месец.
Instagram
Instagram интеграция, която извлича всички коментари и споменавания и ги трансформира в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от help desk софтуера за социалните мрежи.
LiveAgent предлага Instagram интеграция.
Vision не предлага Instagram интеграция.
Viber
Viber интеграция, която извлича всички съобщения и ги трансформира в тикети. Интеграцията също така дава възможност на потребителите да отговарят и изпращат съобщения на Viber директно от help desk софтуера за социалните мрежи.
LiveAgent предлага Viber интеграция.
Vision не предлага Viber интеграция.
Информационна база
Хранилище, което съдържа основна информация, включително ръководства за отстраняване на неизправности, често задавани въпроси и статии с инструкции.
LiveAgent предлага информационна база в Ticket плана за $15/агент/месец.
Vision предлага информационна база в план за $15/агент/месец.
Клиентски форум
Онлайн дискусионнен форум за вашите клиенти, който се намира директно във вашата информационна база.
LiveAgent предлага клиентски форум в "Ticket" плана за $15/агент/месец.
Vision предлага клиентски форум в план за $25/агент/месец.
Автоматизация и правила
Можете да автоматизирате работния процес, за да премахнете повтарящите се задачи.
LiveAgent предлага автоматизация и правила в Ticket плана за $15/агент/месец.
Vision предлага автоматизация и правила в план за $15/агент/месец.
API
Набор от функции, които позволяват на различни приложения да работят заедно.
LiveAgent предлага API функции в Ticket плана за $15/агент/месец.
Vision предлага API функции в план за $15/агент/месец.
Интерактивен гласов отговор (IVR)
Технология, която позволява на обаждащите да се навигират в телефонна система, преди да говорят с човешки оператор.
LiveAgent предлага IVR функции.
Vision не предлага IVR функции.
Видео разговори
Обаждане, което съдържа видео, подобно на Skype, Zoom или Facetime разговори.
LiveAgent предлага видео разговори.
Vision не предлага видео разговори.
Неограничена хронология
Тикетите не изтичат и не се изтриват - можете да ги видите по всяко време.
LiveAgent предлага неограничена хронология в Ticket плана за $15/агент/месец.
Vision предлага неограничена хронология в план за $15/агент/месец.
Неограничени уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уебсайтове.
LiveAgent предлага неограничени уебсайтове в Ticket плана за $15/агент/месец.
Vision предлага неограничени уебсайтове в план за 15$/агент/месец.
Неограничени чат бутони
Можете да поставите неограничен брой чат бутони на вашите уебсайтове.
LiveAgent предлага неограничени чат бутони в Ticket+Chat плана за $29/агент/месец.
Vision предлага неограничени чат бутони в план за $15/агент/месец.
Неограничени тикети/поща
Можете да получите неограничен брой имейли и тикети.
LiveAgent предлага неограничени тикети/поща в Ticket плана за $15/агент/месец.
Vision предлага неограничени тикети/поща в план за $15/агент/месец.
Неограничени записи на разговори
Запишете всяко обаждане, което е направено или получено и възпроизвеждайте записа по всяко време.
LiveAgent предлага неограничени записи на разговори.
Vision не предлага неограничени записи на разговори.
Неограничена поддръжка 24/7
Поддръжка на клиенти се предлага 24/7, без да се ограничава броят на заявките, които можете да изпратите.
LiveAgent предлага неограничена поддръжка 24/7 в Ticket плана за $15/агент/месец.
Vision предлага неограничена поддръжка 24/7 в план за $15/агент/месец.
app installation - illustration

Мощна алтернатива на Vision

Преминете към хелд деск софтуер, който ви дава повече и издигнете поддръжката на клиентите си на следващото ниво. 

LiveAgent поддържа всички подходящи комуникационни канали като имейл, чат на живо, колцентър, база от знания и дори социални медии като Instagram, Twitter и Facebook. Интеграцията на Viber е на път. С всичко това идва страхотна тикетинг система, която управлява цялата ви комуникация и я организира за вас. Не е нужно да се притеснявате за разхвърляна комуникация. 

Останете социални

Живеем в свят на онлайн общуване, така че е важно да предоставяме подкрепа не само чрез традиционните канали, но и чрез социалните мрежи.

LiveAgent е едно от малките хелд деск решения, които обхващат не само Facebook и Twitter, но и комуникации в Instagram. Интеграцията на Viber е на път. LiveAgent покрива голям брой канали, така че можете да осигурите по-добра поддръжка на клиентите си. 

social notifications - illustration
Watch the website loading time

Най-бързият чат на живо

Чатът на живо е съществен и много полезен инструмент за агентите за поддръжка на клиенти. Той позволява на вашите клиенти да се свържат с вас директно от вашия уебсайт и незабавно да разговарят в чата. Ето защо трябва да бъде бърз.

LiveAgent се гордее, че има най-бързия уиджет за чат на живо на пазара, като скоростта на чата достига 2,5 секунди. 

Вижте защо компаниите преминават към LiveAgent

  • “Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт

  • Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик

  • „Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон

  • „Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам

  • “Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън

  • „Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга

  • “Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал

  • „Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън

man and woman winners-illustration

Готови ли сте да получите повече за по-малко?

Предоставянето на страхотен софтуер за поддръжка за вашия бизнес не трябва да бъде толкова скъпо. LiveAgent ви предлага три страхотни платени плана, които са пълни с инструменти, функции и интеграции, като ви предоставят всичко необходимо, за да осигурите най-добрата поддръжка.

Вижте нашите планове и разберете повече. Обещаваме, че няма да се отрази на бюджета ви.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта
G2 Crowd
Capterra
GetApp

Сравнявате алтернативи? Разгледайте и другите

Любопитно ви е да видите как се сравняваме с други популярни софтуери? Разгледайте нашите страници за сравнение и открийте всичко, което предлагаме.

Related Articles to Алтернатива на Vision
Искате да използвате безплатната версия на LiveAgent? Регистрирайте се сега, лесно е и отнема само няколко минути да настроите всичко.

Регистрирайте се безплатно

LiveAgent is a software company that offers customer service solutions such as a ticketing and chat system, VoIP phone systems, and complaint management software. They also have a partner program and a blog with resources like templates, webinars, and a typing speed test. The company highlights their awards and customer reviews on their website. A free trial and pricing information is available for interested customers.

Разгледайте селекция с най-добрите лайв чат софтуери на пазара. Изберете идеалният лайв чат софтуер за уебсайта си и издигнете клиентското си обслужване до небето.

Лайв чат софтуер

Служителите ви отговарят на въпросите на клиентите. Предимства: Известия за отзиви, автоматично генериране на отзиви, лесно за употреба табло. Недостатъци: Ненадежден интерфейс, липса на данни за профили, ограничени интеграции. Предлагат безплатен тестов период.

LiveAgent plans start at $9 /agent/mo. Create custom domains, e-mail ticketing, contact forms, automation, SLA, API, forum & knowledge base, iOS & Android apps are all part of full-sized ticketing solution. All features under one roof come at $69 /agent/mo.

Цени в LiveAgent

Намалете изоставянето на пазарската количка и възстановете купувачите си с различни стратегии за подобряване на обслужването на клиенти, включително препоръчителен маркетинг, онлайн чат и инвестиции в софтуер за телефонно обслужване. Висок приоритет имат ясно дефинираните роли, ефективна комуникация, персонализирано обслужване и използването на дигитални канали. ЛайвАджент предлага софтуерни решения за клиентско обслужване, включително системи за телефони, самообслужване и управление на контакти в социалните медии.

Отличното клиентско обслужване започва с по-добър help desk софтуер. Опитайте 14-дневния безплатен тест период на LiveAgent и увеличете лоялността и продажбите с помощта на софтуер за клиентски портал.

Намалете разходите си със софтуер за клиентски портал

Помощни софтуери и решения за обслужване на клиенти предлагат подобрение на маркетинговите съобщения и задържането на клиентите.

Клиентите, които използват хостинга ви, имат нужда от по-добра помощ? Дайте им го с правилния софтуер. Опитайте LiveAgent, 14 дни безплатно без никакви струни.

Помощен софтуер за уеб хостинг индустрия

LiveAgent е алтернатива на Aircall и Service Hub за подобряване на клиентското обслужване чрез различни канали като чат, обаждания и форми за контакт.

Увеличете възможностите си за обслужване с help desk софтуера на LiveAGent и възможността за самообслужване. Дайте на всеки от клиентите си денонощно да разрешава проблемите си самостоятелно.

Софтуер за самообслужване

Възможности за многоканална поддръжка и обслужване с LiveAgent. Включва тикетинг функции, гласови разговори, чат в реално време и връзка със социални мрежи. Подходящо за help desk и самообслужване.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо