Търсите ли help desk софтуер, който може да направи повече?
LiveAgent е най-доброто решение за поддръжка на клиенти за вашия бизнес. С полезни инструменти, покритие на множество канали, повече от 175 функции и над 40 интеграции, LiveAgent е правилният избор за вашия бизнес.
Информацията преминава през машината...
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
LiveAgent предлага много и то на разумна цена. Изберете един от нашите три платени плана или изберете отделни функции, за да персонализирате вашето информационно бюро.
LiveAgent увеличава удовлетвореността на клиентите & подобрява процентa на конверсия.
Намалете работното време на вашите агенти и решете повече запитвания на клиенти благодарение на нашата универсална пощенска кутия.
Характеристики | Liveagent
Опитайте най-добрата алтернатива за поддръжка на клиенти безплатно! Не се изисква кредитна карта.
|
Verloop
|
---|---|---|
Тикетинг
Съдържа инструмент за управление, който обработва и каталогизира заявките за обслужване на клиенти.
|
LiveAgent предлага тикетинг.
|
Verloop предлага тикетинг.
|
Чат на живо
Уиджет за чат в реално време, който можете да поставите на всеки уебсайт.
|
LiveAgent предлага чат на живо.
|
Verloop предлага чат на живо.
|
Колцентър
Колцентър, който може да се използва за осъществяване и получаване на повиквания с помощта на автоматично разпределение на обажданията.
|
LiveAgent предлага колцентър.
|
Verloop не предлага колцентър.
|
Самообслужване
Функция, която ви позволява да изградите клиентски портал, в който вашите клиенти могат да се регистрират, за да получат достъп до предишните си тикети и съдържание на информационната база.
|
LiveAgent предлага портал за самообслужване.
|
Verloop предлага портал за самообслужване.
|
Facebook
Facebook интеграция, която извлича всички коментари и споменавания и ги трансформира в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от help desk софтуера за социалните мрежи.
|
LiveAgent предлага Facebook интеграция.
|
Verloop предлага Facebook интеграция.
|
Twitter
Twitter интеграция, която извлича всички споменавания и коментари и ги трансформира в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на туитове директно от софтуера.
|
LiveAgent предлага Twitter интеграция.
|
Verloop предлага Twitter интеграция.
|
Instagram
Instagram интеграция, която извлича всички коментари и споменавания и ги трансформира в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от help desk софтуера за социалните мрежи.
|
LiveAgent предлага Instagram интеграция.
|
Verloop предлага Instagram интеграция.
|
Viber
Viber интеграция, която извлича всички съобщения и ги трансформира в тикети. Интеграцията също така дава възможност на потребителите да отговарят и изпращат съобщения на Viber директно от help desk софтуера за социалните мрежи.
|
LiveAgent предлага Viber интеграция.
|
Verloop не предлага Viber интеграция.
|
Информационна база
Хранилище, което съдържа основна информация, включително ръководства за отстраняване на неизправности, често задавани въпроси и статии с инструкции.
|
LiveAgent предлага информационна база.
|
Verloop предлага информационна база.
|
Клиентски форум
Онлайн дискусионнен форум за вашите клиенти, който се намира директно във вашата информационна база.
|
LiveAgent предлага клиентски форум.
|
Verloop не предлага клиентски форум.
|
Автоматизация и правила
Можете да автоматизирате работния процес, за да премахнете повтарящите се задачи.
|
LiveAgent предлага автоматизация и правила.
|
Verloop предлага автоматизация и правила.
|
API
Набор от функции, които позволяват на различни приложения да работят заедно.
|
LiveAgent предлага API функции.
|
Verloop предлага API функции.
|
Интерактивен гласов отговор (IVR)
Технология, която позволява на обаждащите да се навигират в телефонна система, преди да говорят с човешки оператор.
|
LiveAgent предлага IVR функции.
|
Verloop не предлага IVR функции.
|
Видео разговори
Обаждане, което съдържа видео, подобно на Skype, Zoom или Facetime разговори.
|
LiveAgent предлага видео разговори.
|
Verloop не предлага видео разговори.
|
Неограничена хронология
Тикетите не изтичат и не се изтриват - можете да ги видите по всяко време.
|
LiveAgent предлага неограничена хронология.
|
Verloop предлага неограничена хронология .
|
Неограничени уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уебсайтове.
|
LiveAgent предлага неограничени уебсайтове.
|
Verloop не предлага неограничени уебсайтове.
|
Неограничени чат бутони
Можете да поставите неограничен брой чат бутони на вашите уебсайтове.
|
LiveAgent предлага неограничени чат бутони.
|
Verloop не предлага неограничени чат бутони.
|
Неограничени тикети/поща
Можете да получите неограничен брой имейли и тикети.
|
LiveAgent предлага неограничени тикети/поща.
|
Verloop предлага неограничени тикети/поща.
|
Неограничени записи на разговори
Запишете всяко обаждане, което е направено или получено и възпроизвеждайте записа по всяко време.
|
LiveAgent предлага неограничени записи на разговори.
|
Verloop не предлага неограничени записи на разговори.
|
Неограничена поддръжка 24/7
Поддръжка на клиенти се предлага 24/7, без да се ограничава броят на заявките, които можете да изпратите.
|
LiveAgent предлага неограничена поддръжка 24/7.
|
Verloop предлага неограничена поддръжка 24/7.
|
Подобрете вашата поддръжка на клиенти с LiveAgent.
LiveAgent покрива голям брой комуникационни канали. Имейл, чат на живо, социални мрежи, колцентър и информационна база са на ваше разположение, за да предоставят повече свобода на вашите клиенти. Всичко се управлява чрез надеждна тикетинг система, така че не е нужно да се притеснявате за разхвърляна комуникация.
Чатът на живо е един от най-добрите инструменти за бързо и ефективно предоставяне на поддръжка на клиенти. Следователно трябва да бъде възможно най-бързо.
LiveAgent има най-бързия уиджет за чат на живо на пазара, като чатът достига скорости от 2,5 секунди. Можете да видите какво пишат вашите клиенти, преди да натиснат бутона “изпрати”. Изненадайте ги със светкавично бързи отговори.
Страхотният софтуер за поддръжка на клиенти не трябва да идва с огромна цена.
LiveAgent има три достъпни платени плана, които са пълни с инструменти, функции и интеграции, от които се нуждаете, за да осигурите възможно най-добрата поддръжка. Всичко, което трябва да направите, е да изберете този, който най-добре отговаря на вашите нужди.
“Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт
Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик
„Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон
„Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам
“Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън
„Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга
“Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал
„Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън
LiveAgent е най-преглежданият и класиран номер 1 софтуер за информационно бюро за SMB през 2020 г. Бъдете по-близо до клиентите си и им помагайте по-бързо с LiveAgent.
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
Любопитно ви е да видите как се сравняваме с други популярни софтуери? Разгледайте нашите страници за сравнение и открийте всичко, което предлагаме.
За да прехвърлите безопасно всички данни на Verloop вътре в LiveAgent, използвайте безплатен плъгин или се свържете с нашата поддръжка за допълнителна помощ.
LiveAgent е многоезичен help desk софтуер. LiveAgent в момента поддържа повече от 43 езика.
LiveAgent е рентабилно решение, което позволява на вашия бизнес да подобри обслужването на клиентите, приходите и да намали процента на отбив.
Търсите алтернатива на системата osTicket?
LiveAgent предлага различни инструменти за подобряване на комуникацията на компанията с клиентите си, включително чат в реално време, контактни форми, проследяването на публикации във Facebook и Twitter, видео чат и софтуерни телефони. Освен това, той позволява създаването на база знания, форуми и работа с тикети.
Zendesk Suite е софтуер за база знания с гъвкавост и добра поддръжка на клиентите, който се оценява на 4,4 от 5. Quriobot е инструмент за създаване на чатботове с оценка 4,2 и цена от $14 на месец. LiveAgent предлага списък на контактите на отделите за клиентско обслужване на други компании. Spy Dialer е безплатна услуга за обратно търсене на телефонни номера.
Отзив за базата знания на Zendesk Suite
Авторът започва да се чати с представител на продажби, но подозира, че той е бот. Поддръжката му казва за приложението Knowledge Capture, но той не успява да намери търсената информация. Накрая открива интерфейса Guide, където може да създава статии, раздели, категории и публикации във форума. Редакторът му се струва много постен, но може да редактира съдържанието и да добави мултимедия. В крайна сметка обаче се натъква на платени ъпгрейди.
Компанията предлага софтуер за клиентско обслужване, включително VoIP телефонни системи, софтуер за управление на имейли и система за управление на оплаквания. Клиентите могат да се възползват от блог, уебинари и шаблони, а партньорската програма може да им бъде полезна. Заинтересовани ли сте, можете да започнете безплатна проба.
Нуждаете се от алтернатива на Zendesk?
LiveAgent е тикетинг система, която се откроява със своята бърза реакция, качество на услугата и голям списък от функции. Потребителите хвалят продукта за неговата функционалност, лесно използване, стабилност на мобилните платформи и обслужване на клиенти. LiveAgent печели в сравнение с конкурентни продукти като Zendesk, Freshdesk и Desk.com.
LiveAgent предлага вечен безплатен план и три други плана на изгодна цена. Софтуерът поддържа езиково адаптивни уиджети и е достъпен на 43 различни езикови превода. Отличен за малки и средни бизнеси, LiveAgent е считан за №1 хелп деск софтуер за 2019 и 2020, предлагащ световно ниво на поддръжка за клиенти на компании като Huawei, BMW, Yamaha и Oxford University.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни