Вземете правилната система Help Desk за Вашия бизнес. LiveAgent е многоканално решение, което ви предоставя чудесни инструменти за осигуряване на възможно най-доброто обслужване на клиенти.
Тикетинг системата на LiveAgent е много повече от електронна поща. Покрийте всички комуникационни канали и бъдете по-близо до Вашите клиенти.
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Освен многото други функции LiveAgent поддържа интеграция към кол център. Бързо и лесно за настройване!
Над 175 функции, които да направят работните Ви процеси по-лесни и по-приятни.
LiveAgent обединява много функции на разумна цена. Изберете един от трите платени плана или вземете само отделни функции за да персонализирате обслужването на Вашите клиенти .
Функции | Liveagent
TИзпробвайте най -добрата алтернатива за обслужване на клиенти безплатно! Без изискване за кредитна карта. | SupportBee |
---|---|---|
Тикетинг система
Съдържа инструмент за управление, който обработва и каталогизира заявките за обслужване на клиенти. | LiveAgent предлага тикетинг система в план Тикет за $15 на служител. месечно. | SupportBee предлага тикетинг система в план за $15 на служител, месечно. |
Чат
Приспособление за чат в реално време, което можете да поставите на всеки уебсайт. | LiveAgent предлага чат. | SupportBee не предлага чат. |
Кол център
Център за обаждания, който може да се използва за осъществяване и приемане на повиквания чрез автоматично разпределение на разговори. | LiveAgent предлага кол център. | SupportBee не предлага кол център. |
Самообслужване
Функция, която Ви позволява да създадете потребителски портал, в който клиентите Ви могат да се регистрират, за да получат достъп до предишните си запитвания и съдържание в базата знания. | LiveAgent предлага самообслужване. | SupportBee не предлагат самообслужване. |
Facebook
Интеграция с Facebook, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари от софтуера към социалните мрежи. | LiveAgent предлага интеграция с Facebook. | SupportBee не предлага интеграция с Facebook. |
Twitter
Интеграция в Twitter, която извлича всички споменавания и коментари и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на туитове директно от софтуера. | LiveAgent предлага интеграция с Twitter. | SupportBee не предлага интеграция с Twitter. |
Instagram
Интеграция с Instagram, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от софтуера към социалните мрежи. | LiveAgent предлага интеграция с Instagram. | SupportBee не предлага интеграция с Instagram. |
Viber
Интеграция с Viber, която извлича всички съобщения и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на съобщения във Viber директно от софтуера. | LiveAgent предлага интеграция с Viber. | SupportBee не предлага интеграция с Viber. |
Секция с полезна информация
Хранилище на знания, което съдържа съществена информация, включително ръководства за отстраняване на неизправности, често задавани въпроси и статии с инструкции. | LiveAgent предлага секция с полезна информация в плана Тикет за $15на служител месечно. | SupportBee предлага секция с полезна информация в план за $15 на служител, месечно. |
Форум
Онлайн табло за дискусии за Вашите клиенти, което се намира във Вашата секция с полезна информация. | LiveAgent предлага форум в плана Тикет за $15 на служител, месечно. | SupportBee предлага форум в план за $20 на служител, месечно. |
Атоматизация и правила
Работни потоци, които можете да автоматизирате, за да премахнете повтарящите се задачи. | LiveAgent предлага автоматизация и правила в плана Тикет за $15 на служител, месечно. | SupportBee предлага автоматизация и правила в план за $15 на служител, месечно. |
API
Набор от функции, които позволяват на различни приложения да работят заедно. | LiveAgent предлага API функции в плана Тикет за $15 на служител, месечно. | SupportBee предлага API функции в план за $15 на служител, месечно. |
Интерактивно гласово меню (IVR)
Технология, която позволява на обаждащите се да навигират в телефонната система, преди да говорят с оператор. | LiveAgent предлага IVR. | SupportBee не предлага IVR. |
Видео разговори
Обаждане, което съдържа видео, подобно на Skype, Zoom или Facetime. | LiveAgent предлага видео разговори. | SupportBee не предлага видео разговори. |
Неограничена история
Запитванията не изтичат по давност и не биват изтривани - можете да ги разгледате по всяко време. | LiveAgent предлага неограничена история. | SupportBee не предлага неограничена история. |
Неограничен брой уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уебсайтове. | LiveAgent предлага неограничен брой уебсайтове. | SupportBee не предлага неограничен брой уебсайтове. |
Неограничен брой чат бутони
Можете да поставите неограничен брой бутони за чат на уебсайтовете си. | LiveAgent предлага неограничен брой чат бутони. | SupportBee не предлага неограничен брой чат бутони. |
Неограничени запитвания/имейли
Можете да получавате неограничен брой имейли и запитвания. | LiveAgent предлага неограничен брой запитвания/имейли в плана Тикет за $15 на служител, месечно. | SupportBee предлага неограничен брой запитвания/имейли в план за $15 на служител, месечно. |
Неограничен брой записи на разговори
Записвайте всяко направено или получено повикване и възпроизвеждайте записа по всяко време. | LiveAgent предлага неограничен брой записи на разговори. | SupportBee не предлага неограничен брой записи на разговори. |
Обслужване 24/7
Обслужването на клиенти се предлага денонощно, без да се ограничава броят на заявките, които можете да изпратите. | LiveAgent предлага неограничено обслужване 24/7 в плана Тикет за $15 на служител, месечно. | SupportBee предлага неограничено обслужване 24/7 в план за $15 на служител, месечно. |
Дайте на клиентите си повече възможности да се свържат с Вас. Не се ограничавайте до имейли, позволете им да се свържат с Вас чрез социални мрежи като Instagram или Facebook. Те могат да се обадят на Вашия кол център, да разговарят с вас чрез приспособлението за live чат на уебсайта Ви или да намерят сами отговори чрез базата от знания.
Всеки тип комуникация се управлява чрез надеждна тикетинг система, така че има не е необходимо да се притеснявате от объркване в кореспонденцията. Всичко е сортирано точно както трябва.
Live чатът е чудесно приспособление, позволяващо на Вашите клиенти да се свържат с Вас директно чрез уебсайта . Следователно то трябва да е възможно най-бързо.
Нашето Live чат приложение е най-бързото на пазара, с визуализацията си на екрана само за 2.5 секунди. Дори можете да видите какво въвеждат Вашите клиенти и да подготвите отговора си още преди да са натиснали изпрати.
Това да имате повече инструменти, функционалности и комуникационни канали не означава да съсипете бюджета си. Платените планове на LiveAgent са на разумна цена и са оборудвани с всичко, което Ви е необходимо, за да предоставите по-добро обслужване на Вашите клиенти.
Разгледайте нашите планове и се уверете сами.
“Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт
Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик
„Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон
„Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам
“Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън
„Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга
“Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал
„Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън
Прехвърлете се към LiveAgent и осигурете по-добро обслужване чрез правилните инструменти.
LLiveAgent е най-разглежданият Help desk софтуер и е класиран на първо място, като решение за малък и среден бизнес . Бъдете по-близо до клиентите си и им помагайте по-бързо с LiveAgent.
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
Любопитни ли сте да разберете къде се намираме спрямо останалите? Разгледайте нашата страница със сравнение и вижте всичко, което можем да Ви предложим.
Търсите алтернатива на Freshcaller?
Оптимизирайте работата на Вашия екип с хелп деск софтуера LiveAgent, който предлага платени планове с различни характеристики. Получавате стойностна услуга на разумна цена.
Търсите безплатен софтуер за секция с полезна информация?
Различни стратегии за подобряване на обслужването на клиенти в B2B индустрията включват препоръчителен маркетинг, онлайн чат и управление на електронна поща. Персонализираното обслужване и CRM управление също са ключови. ЛайвАджент предлага софтуерни решения за обслужване на клиенти в различни канали.
Помощен софтуер за счетоводство и правна индустрия
Реферален маркетинг, онлайн чат и сегментация на клиентите са стратегии за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията. LiveAgent е софтуерно решение за подобряване на клиентското преживяване.
Разделяте се с центъра за обслужване на HubSpot?
Безплатен хелп деск софтуер LiveAgent предоставя стратегии за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Осигурява сигурност и съвместимост с кол центровете.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни