Омръзна ли Ви от Вашия софтуер?

Разберете защо LiveAgent е най-добрата алтернатива на SupportBee на пазара.

  • ✓ Без такса за настройка
  • ✓ Обслужване 24/7
  • ✓ Без изискване за кредитна карта
  • ✓ Прекратявате по всяко време
Използван от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Търсите алтернатива на SupportBee?

Вземете правилната система Help Desk за Вашия бизнес. LiveAgent е многоканално решение, което ви предоставя чудесни инструменти за осигуряване на възможно най-доброто обслужване на клиенти.

Тикетинг системата на LiveAgent е много повече от електронна поща. Покрийте всички комуникационни канали и бъдете по-близо до Вашите клиенти.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 причини,поради които компаниите се прехвърлят към LiveAgent

Обслужване чрез Кол център

Освен многото други функции LiveAgent поддържа интеграция към кол център. Бързо и лесно за настройване!

Богат откъм характеристики

Над 175 функции, които да направят работните Ви процеси по-лесни и по-приятни.

Достъпни цени

LiveAgent обединява много функции на разумна цена. Изберете един от трите платени плана или вземете само отделни функции за да персонализирате обслужването на Вашите клиенти .

SupportBee срещу LiveAgent на пръв поглед

Функции Liveagent
TИзпробвайте най -добрата алтернатива за обслужване на клиенти безплатно! Без изискване за кредитна карта.
SupportBee
Тикетинг система
Съдържа инструмент за управление, който обработва и каталогизира заявките за обслужване на клиенти.
LiveAgent предлага тикетинг система в план Тикет за $15 на служител. месечно.
SupportBee предлага тикетинг система в план за $15 на служител, месечно.
Чат
Приспособление за чат в реално време, което можете да поставите на всеки уебсайт.
LiveAgent предлага чат.
SupportBee не предлага чат.
Кол център
Център за обаждания, който може да се използва за осъществяване и приемане на повиквания чрез автоматично разпределение на разговори.
LiveAgent предлага кол център.
SupportBee не предлага кол център.
Самообслужване
Функция, която Ви позволява да създадете потребителски портал, в който клиентите Ви могат да се регистрират, за да получат достъп до предишните си запитвания и съдържание в базата знания.
LiveAgent предлага самообслужване.
SupportBee не предлагат самообслужване.
Facebook
Интеграция с Facebook, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари от софтуера към социалните мрежи.
LiveAgent предлага интеграция с Facebook.
SupportBee не предлага интеграция с Facebook.
Twitter
Интеграция в Twitter, която извлича всички споменавания и коментари и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на туитове директно от софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Twitter.
SupportBee не предлага интеграция с Twitter.
Instagram
Интеграция с Instagram, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от софтуера към социалните мрежи.
LiveAgent предлага интеграция с Instagram.
SupportBee не предлага интеграция с Instagram.
Viber
Интеграция с Viber, която извлича всички съобщения и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на съобщения във Viber директно от софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Viber.
SupportBee не предлага интеграция с Viber.
Секция с полезна информация
Хранилище на знания, което съдържа съществена информация, включително ръководства за отстраняване на неизправности, често задавани въпроси и статии с инструкции.
LiveAgent предлага секция с полезна информация в плана Тикет за $15на служител месечно.
SupportBee предлага секция с полезна информация в план за $15 на служител, месечно.
Форум
Онлайн табло за дискусии за Вашите клиенти, което се намира във Вашата секция с полезна информация.
LiveAgent предлага форум в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
SupportBee предлага форум в план за $20 на служител, месечно.
Атоматизация и правила
Работни потоци, които можете да автоматизирате, за да премахнете повтарящите се задачи.
LiveAgent предлага автоматизация и правила в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
SupportBee предлага автоматизация и правила в план за $15 на служител, месечно.
API
Набор от функции, които позволяват на различни приложения да работят заедно.
LiveAgent предлага API функции в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
SupportBee предлага API функции в план за $15 на служител, месечно.
Интерактивно гласово меню (IVR)
Технология, която позволява на обаждащите се да навигират в телефонната система, преди да говорят с оператор.
LiveAgent предлага IVR.
SupportBee не предлага IVR.
Видео разговори
Обаждане, което съдържа видео, подобно на Skype, Zoom или Facetime.
LiveAgent предлага видео разговори.
SupportBee не предлага видео разговори.
Неограничена история
Запитванията не изтичат по давност и не биват изтривани - можете да ги разгледате по всяко време.
LiveAgent предлага неограничена история.
SupportBee не предлага неограничена история.
Неограничен брой уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уебсайтове.
LiveAgent предлага неограничен брой уебсайтове.
SupportBee не предлага неограничен брой уебсайтове.
Неограничен брой чат бутони
Можете да поставите неограничен брой бутони за чат на уебсайтовете си.
LiveAgent предлага неограничен брой чат бутони.
SupportBee не предлага неограничен брой чат бутони.
Неограничени запитвания/имейли
Можете да получавате неограничен брой имейли и запитвания.
LiveAgent предлага неограничен брой запитвания/имейли в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
SupportBee предлага неограничен брой запитвания/имейли в план за $15 на служител, месечно.
Неограничен брой записи на разговори
Записвайте всяко направено или получено повикване и възпроизвеждайте записа по всяко време.
LiveAgent предлага неограничен брой записи на разговори.
SupportBee не предлага неограничен брой записи на разговори.
Обслужване 24/7
Обслужването на клиенти се предлага денонощно, без да се ограничава броят на заявките, които можете да изпратите.
LiveAgent предлага неограничено обслужване 24/7 в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
SupportBee предлага неограничено обслужване 24/7 в план за $15 на служител, месечно.
social notifications - illustration

Повече канали, по-добро обслужване

Дайте на клиентите си повече възможности да се свържат с Вас. Не се ограничавайте до имейли, позволете им да се свържат с Вас чрез социални мрежи като Instagram или Facebook. Те могат да се обадят на Вашия кол център, да разговарят с вас чрез приспособлението за live чат на уебсайта Ви или да намерят сами отговори чрез базата от знания.

Всеки тип комуникация се управлява чрез надеждна тикетинг система, така че има не е необходимо да се притеснявате от объркване в кореспонденцията. Всичко е сортирано точно както трябва.

Бихте ли искали бърз live чат?

Live чатът е чудесно приспособление, позволяващо на Вашите клиенти да се свържат с Вас директно чрез уебсайта . Следователно то трябва да е възможно най-бързо.

Нашето Live чат приложение е най-бързото на пазара, с визуализацията си на екрана само за 2.5 секунди. Дори можете да видите какво въвеждат Вашите клиенти и да подготвите отговора си още преди да са натиснали изпрати. 

Watch the website loading time
Savings illustration

Търсите различен helpdesk софтуер?

Това да имате повече инструменти, функционалности и комуникационни канали не означава да съсипете бюджета си. Платените планове на LiveAgent са на разумна цена и са оборудвани с всичко, което Ви е необходимо, за да предоставите по-добро обслужване на Вашите клиенти.

Разгледайте нашите планове и се уверете сами. 

Вижте защо компаниите преминават към LiveAgent

man and woman winners-illustration

Готови ли сте да опитате?

Прехвърлете се към LiveAgent и осигурете по-добро обслужване чрез правилните инструменти.

LLiveAgent е най-разглежданият Help desk софтуер и е класиран на първо място, като решение за малък и среден бизнес . Бъдете по-близо до клиентите си и им помагайте по-бързо с LiveAgent.

Сравнете ни с останалите

Любопитни ли сте да разберете къде се намираме спрямо останалите? Разгледайте нашата страница със сравнение и вижте всичко, което можем да Ви предложим.

Related Articles to Алтернатива на SupportBee
LiveAgent би могъл да бъде перфектната алтернатива на HelpSpot. Запознайте се с нашата невероятна, многоканална тикетинг система, като започнете безплатна пробна версия.

Алтернатива на HelpSpot - LiveAgent

Стратегии за подобряване на клиентското обслужване в Б2Б индустрията, включително реферален маркетинг и онлайн чат, се предлагат от софтуера LiveAgent. Той е алтернатива на Aircall и Verloop.

LiveAgent предлага тикетинг система, интеграция с множество канали и над 175 функции. Подобрете клиентската удовлетвореност и увеличете продажбите.

Търсите алтернатива на Samange?

LiveAgent се откроява с качество, бърза реакция и списък от полезни функции. Привлекателна алтернатива на ZenDesk за стабилна услуга.

LiveAgent е перфектното многоканално приложение за вашата компания. Възползвайте се от над 175 функционалности и над 40 интеграции и чудесни инструменти още днес.

Търсите алтернатива на Customerly?

Резултатите на софтуера LiveAgent подобряват клиентското обслужване в B2B индустрията с реферален маркетинг и онлайн чат.

LiveAgent е най-доброто многоканално решение за вашия бизнес. Осигурете поддръжка по всички значими канали на разумна цена.

Търсите алтернатива на TeamSupport?

LiveAgent е номер 1 софтуер за информационно бюро, предлагащ чат, тикетинг система и реферален маркетинг. Той има голям списък с функции и стабилност на мобилни платформи.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x