Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Писна ли ви от вашия help desk софтуер?

Разберете защо LiveAgent е най-добрата алтернатива на Customerly на пазара.

  • ✓ Без такса за включване    
  • ✓ Клиентско обалужване 24/7    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време
Използват ни
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Търсите алтернатива на Customerly?

Обмисляте ли да опитате различен софтуер за клиентско обслужване? Обмислете LiveAgent, перфектното многоканално приложение за вашата компания. Предложете обслужване чрез имейл, лайв чат, социални медии, база знания и телефонна централа. Възползвайте се от над 175 функционалности и над 40 интеграции, за да предоставите възможно най-доброто клиентско обслужване.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Система за обработка на запитвания, която събира всички канали под един покрив.
Открийте LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Мощна алтернатива на Customerly

Customerly върши работата си добре, но ако не сте доволни от настоящия си софтуер, обмислете дали да не преминете към нещо различно. LiveAgent е чудесна алтернатива ако клиентското обслужване ви е основен приоритет. Предлагаме ви три страхотни ценови плана, които ви дават всичко, от което се нуждаете, за да правите нещата правилно.

Освен това, ще ви осигурим помощта, от която се нуждаете, докато преминавате към LiveAgent.

Най-бързият лайв чат

LiveAgent има най-бързият прозорец за лайв чат на пазара, с чат, който се показва на екрана само за 2.5 секунди.

Предложете обслужване със скоростта на светлината и не карайте посетители на страницата си да чакат. Така лесно можете да ги превърнете във ваши клиенти.

The fastest live chat on the market

3 причини, поради които компаниите преминават към LiveAgent

Union icon

По-високо удовлетворение

LiveAgent повишава удовлетвореността на клиентите и подобрява коефициента на конверсия.

Increase icon

Повишена продуктивност

Намалете работното време на сътрудниците си и затворете повече клиентски запитвания благодарение на универсалната ни входяща кутия.

Statistic icon

Богата функционалност

Над 175 функционалности, които да направят работният Ви процес по-лесен и приятен.

Get more for less

По-доброто обслужване не задължително е по-скъпо

За да предложите отлично клиентско обслужване, не е нужно да пресушите бюджета си. LiveAgent предлага три платени сплана, които съдържат функционалности, подходящи за вашата компания. Можете да изберете този, който най-добре ви пасва.

Готови ли сте за промяна?

LiveAgent е help desk приложението с най-много отзиви и е №1 според SMB за 2020. Бъдете по-близо до клиентите си и им помогнете по-бързо с LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Причините, поради които компаниите преминават към LiveAgent

  • “Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт

  • Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик

  • „Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон

  • „Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам

  • “Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън

  • „Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга

  • “Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал

  • „Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

FAQ

Какви са разликите между LiveAgent и Customerly?

LiveAgent предлага следните допълнителни функцоналности в сравнение с Customerly: телефонна централа, интеграции със социални медии, интерактивна система за гласови отговори и неограничен запис на обаждания.

Какви са предимствата на това да използвам LiveAgent вместо Customerly?

Предимствата на LiveAgent пред Customerly включват по-високо клиентско удовлетворение, по-дълго задържане на клиентите, понижаване на разходите за клиентско обслужване, по-ниско текучество и подобряване на работния процес на сътрудниците.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо