Обмисляте ли да опитате различен софтуер за клиентско обслужване? Обмислете LiveAgent, перфектното многоканално приложение за вашата компания. Предложете обслужване чрез имейл, лайв чат, социални медии, база знания и телефонна централа. Възползвайте се от над 175 функционалности и над 40 интеграции, за да предоставите възможно най-доброто клиентско обслужване.
Информацията преминава през машината...
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Customerly върши работата си добре, но ако не сте доволни от настоящия си софтуер, обмислете дали да не преминете към нещо различно. LiveAgent е чудесна алтернатива ако клиентското обслужване ви е основен приоритет. Предлагаме ви три страхотни ценови плана, които ви дават всичко, от което се нуждаете, за да правите нещата правилно.
Освен това, ще ви осигурим помощта, от която се нуждаете, докато преминавате към LiveAgent.
LiveAgent има най-бързият прозорец за лайв чат на пазара, с чат, който се показва на екрана само за 2.5 секунди.
Предложете обслужване със скоростта на светлината и не карайте посетители на страницата си да чакат. Така лесно можете да ги превърнете във ваши клиенти.
LiveAgent повишава удовлетвореността на клиентите и подобрява коефициента на конверсия.
Намалете работното време на сътрудниците си и затворете повече клиентски запитвания благодарение на универсалната ни входяща кутия.
Над 175 функционалности, които да направят работният Ви процес по-лесен и приятен.
За да предложите отлично клиентско обслужване, не е нужно да пресушите бюджета си. LiveAgent предлага три платени сплана, които съдържат функционалности, подходящи за вашата компания. Можете да изберете този, който най-добре ви пасва.
LiveAgent е help desk приложението с най-много отзиви и е №1 според SMB за 2020. Бъдете по-близо до клиентите си и им помогнете по-бързо с LiveAgent.
“Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт
Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик
„Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон
„Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам
“Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън
„Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга
“Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал
„Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
Любопитни ли сте как сме в сравнение с други help desk приложения? Вижте страниците ни със сравнение и открийте какво можем да ви предложим.
LiveAgent предлага следните допълнителни функцоналности в сравнение с Customerly: телефонна централа, интеграции със социални медии, интерактивна система за гласови отговори и неограничен запис на обаждания.
Предимствата на LiveAgent пред Customerly включват по-високо клиентско удовлетворение, по-дълго задържане на клиентите, понижаване на разходите за клиентско обслужване, по-ниско текучество и подобряване на работния процес на сътрудниците.
Бъдете първите, които получават ексклузивни оферти и последните новини за продуктите и услугите ни директно в имейла си.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни