Тествай безплатно

Шаблони за имейли за раздяла

Имейлът за раздяла е един от най-ефективните последващи имейли за продажби, които можете да използвате, ако перспективата ви е изстинала и не отговаря на множеството ви последващи опити. Когато направите правилно, имейлите за раздяла могат да ви помогнат да подобрите процентите на отговор, да върнете тези студени перспективи обратно в цикъла си на продажби и да затворите сделките, които иначе вероятно биха били загубени.

Всъщност, според Катарин Дерум, старши мениджър продажби в HubSpot, екипът й вижда 33% степен на отговор на техните имейли за раздяла. Нищо чудно, че тези видове имейли стават все по-популярни сред търговци в B2B средата. Ето един бърз поглед върху това какво наистина е имейл за раздяла заедно с 10 шаблона за имейл за прекъсване, които можете да използвате в кампаниите си за проследяване на продажбите.

Crocs стойност раздяла имейл
Crocs казва на получателя, че ще бъдат премахнати от пощенския си списък, ако не кликват върху него.

Какво представляват имейлите за раздяла и защо да ги изпращате?

Имейлът за раздяла е най-последният имейл, който трябва да изпратите на перспектива, когато не сте се чували с тях от известно време (или изобщо не сте чували за тях), за да провокирате отговор. Той основно служи като модел-прекъсване, за да получите неотзивчиви, бавно движещи се перспективи да удари отговор и да предприеме действия, тъй като повечето от тях са изненадани да получите “сбогом” имейл от търговец. Въпреки че повечето имейли за раздяла няма да конвертират, има няколко солидни причини да ги изпратите: 

  • Имейлите за раздяла дават перспективи, че малко тласък може да се наложи да скочат обратно във фунията ви за продажби и да повишат процентите ви на отговор.
  • Добре изработените имейли за раздяла оставят положително трайно впечатление за перспективите  ои ви държат на върха на ума, в случай че някога се нуждаят от вашия продукт / услуга.
  • Тези имейли получават лоши перспективи от тръбопровода си и изчистват времето, за да можете да съсредоточите усилията си върху по-добре годни потенциални клиенти.
  • Имейлите за раздяла ви дават възможност да затворите комуникационната линия, като същевременно настройвате и нов цикъл на проследяване в бъдеще.

Разчупете редовете за тема на имейла

  • Благодаря Ви От [Марка]
  • Сбогом от [Марка]
  • Предполагам, че това е довиждане?
  • Да остана ли или да отида?
  • Все още ли се интересувате от [тяхната цел]?
  • Разрешение за затваряне на файла ви?
  • Време е да се разделим
  • Окончателни последващи действия
  • Не чухме от теб
  • Не си ти. Аз съм.
  • Преди да тръгна….
  • Ще проверя обратно след 6 месеца
  • [Име], последният ми опит, освен ако не искате да свържете отново

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design<br /> your own customer email templates,<br /> thus helping you improve<br /> customer service. Curious about all<br /> the opportunities?

10 Шаблони за разбиване за имейли

Имейлите за раздяла могат да бъдат ефикасни както за изходящи последващи действия (когато изпращате студени имейли до перспективи, които преди това не са взаимодействали с вас), така и за входящи имейли (когато изпращате последващи действия към перспективи, които в даден момент са изразили интерес към предлагането ви). Какъвто и да е случаят, тези 10 шаблони за имейл за раздяла могат да служат като отправна точка за вашите собствени последни последващи съобщения до неотзивчиви перспективи. 

Учтив & официален имейл за раздяла


Hi [Name],

Apologies if my level of persistence has become annoying.

I recently spoke with you about how we can help you with [your value proposition], and at that time it seemed as if we fit your needs. Since then, however, my attempts to reach you have failed. Would you let me know if this is still an opportunity you are interested in?
If I don’t hear back from you by end of the day on Friday, I will assume you would like me to close the file on this opportunity for now. If that is the case, I completely understand and hope that we may be of service to you in the future.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Небрежен имейл за раздяла


Hi [Name],

I’ve reached out to you a few times over the past six months about [your value proposition], but haven’t been able to get a hold of you. I understand that you may be busy, and I hate to bother you further if this is of no interest at all.

If anything changes, feel free to get back in touch and we can schedule a call.

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Ясен имейл за раздяла


Hi [Name],

I hope you’re well. I’ve tried to connect several times to discuss [your product/ service] as a solution for [their challenge]. I haven’t heard back from you, so I’m guessing the timing isn’t right, or you’ve gone in a different direction.

If you’re still interested, do let me know. If not, I’ll stop reaching out and wish you all the best with [their objective]. My contact information is below if anything changes for you.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Кратък & прост имейл за раздяла


Hi [Name],

I thought we were like two peas in a pod, but I totally get it. The timing just isn’t right for us, or [your product/service] isn’t a priority at the moment.

If it ever makes sense to reconnect, shoot me an email.

Cheers!
[YOUR SIGNATURE]

Стойност фокусиран имейл за раздяла


Hi [Name],

I’ve reached out to you a few times recently, but I understand that nobody likes being ambushed with random emails. The truth is, I really believe you’d be interested in what [your product/ service] can offer your team.

When we spoke last, you mentioned a few key areas that you were looking to improve:

1. [Value proposition #1]
2. [Value proposition #2]
3. [Value proposition #3, etc]

Are these still priorities for you? If I don’t hear back from you within this week, I’ll assume this isn’t the right time to continue our conversation and I’ll stop reaching out.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Споделяне на полезни ресурси


Hi [Name],

I hope things are well at [their company].

When we last spoke it seemed like [your product/ service] was a fitting solution for [their challenge]. Since I haven’t heard back from you in a while, I assume the timing isn’t right or you have gone in a different direction.

I won’t bug you again about this, but I did want to leave you with a bit of information about [something relevant to their goal].

[Resource 1]
[Resource 2]
[Resource 3]

I hope this helps you achieve [their specific goal]. I won’t reach out again but please feel free to get in touch if you ever need help with [what you provide], I’d be happy to reconnect.

Wishing you all the best,
[YOUR SIGNATURE]

Искане за разрешение за затваряне на техния файл


Hi [Name],

I’m in the process of cleaning up my sales pipeline, but I wanted to check with you one last time before I close your file. Since I haven’t heard from you in a while, I’m guessing you’re super busy or your priorities have changed.

If you aren’t interested, do I have your permission to close your file? If you are still interested in how we can help you achieve [specific goals], what do you recommend as the next best step?

P.S. You can book a demo on the following link, and I’ll show you what [your product/ service] can do for you: link to a demo

Cheers!
[YOUR SIGNATURE]

Настройване на нов цикъл на проследяване


Hello [Name],

I’ve been reaching out because I see a tremendous opportunity for your team to [reach specific goals] with [your product/ service]. I don’t want to be a bother, and from my ignored messages I’m sensing that’s the case.

I’ll check back in six months or so unless you let me know you’re ready to evaluate sooner.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Смешният имейл за раздяла


Hi [Name],

I don’t want to keep bombarding you with emails, but my job is to follow up persistently on strong potential matches for [your company], like [their company], which is why I’ve continued to hustle.

However, I haven’t heard back from you yet, and that tells me one of the three things:

You’re all set with [business need] and I should stop bothering you.
You’re still interested but haven’t had the time to get back to me yet.
You’ve fallen and can’t get up and, in that case, I’ll call 911 for you…

Please let me know which one it is because I’m starting to worry that it might be No. 3.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Имейлът за раздяла “Сбогом”


Hi [Name],

I’ve reached out to you a few times over the past couple of months to continue our discussion on how [your product/ service] could help you to achieve [their objective].

But it’s starting to feel a little lonely over here… I don’t want to hassle you with more emails if you’ve decided to put off the decision or go with another solution.

If you’re still interested in exploring [your product/ service], let’s reconnect. If not, I guess this really is goodbye.

All the best,
[YOUR SIGNATURE]

Често задавани въпроси

Колко дълго трябва да бъде имейл за раздяла?

Дължината на имейла ви е важна. Ако съобщението ви е твърде дълго, някои потребители може да не го четат докрай и ако е твърде кратко, може да се почувстват, че не сте предоставили адекватна информация. По този начин дръжте имейла в между 75 до 100 думи.

Ефективен ли е имейл маркетингът за задържане на клиенти?

Имейл маркетингът е ефективен, когато се използва за комуникация с клиенти. Той е добър пример за това как можете да се ангажирате с клиентите си и да им помогнете да почувстват, че се чуват. Много компании не успяват да направят това и това ги кара да загубят доверието си в компанията.

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Колко дълго трябва да бъде имейл за раздяла?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Дължината на имейла ви е важна. Ако съобщението ви е твърде дълго, някои потребители може да не го четат докрай и ако е твърде кратко, може да се почувстват, че не сте предоставили адекватна информация. По този начин дръжте имейла в между 75 до 100 думи. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ефективен ли е имейл маркетингът за задържане на клиенти?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Имейл маркетингът е ефективен, когато се използва за комуникация с клиентите. Той е добър пример за това как можете да се ангажирате с клиентите си и да им помогнете да почувстват, че се чуват. Много компании не успяват да направят това и това ги кара да загубят доверието си в компанията.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Защо трябва да изпращате имейл за раздяла?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Имейлите за раздяла дават перспективи, които малко тласък може да се наложи да скочат обратно във фунията ви за продажби и да повишат процентите ви на отговор. ” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо