Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Шаблони
  • Шаблони за имейл за препращане на B2C

Шаблони за имейл за препращане на B2C

Многобройни проучвания са доказали, че когато става въпрос за закупуване на всичко, хората разчитат на препоръки. Нещо повече,  83% доволните клиенти са готови да препоръчат към своите  приятели и семейство (но само 29% всъщност правят, защото останалите никога не са попитани или давани възможност).

Това прави маркетинга от реферали безценен инструмент за разрастване на бизнеса и увеличаване на приходите. Всъщност маркетингът за препращане (известен също като “маркетинг на уста на уста”), е един от най-старите, но най-ефективните  и икономически ефективни маркетингови стратегии , използвани от B2C и B2B бизнеси. Ето защо маркетингът за препращане има значение заедно с 10 шаблони за препращане, които можете да използвате в собствените си маркетингови кампании за препращане.

Защо маркетингът на рефералите е от решаващо значение за растежа на бизнеса?

  • 92% от потребителите по света се доверяват на препоръки от приятели и роднини, преди всичко на други форми на реклама. (Nielsen)
  • 82% от американците казват, че търсят препоръки от приятели и семейство, когато обмислят покупка, докато 67% казват, че са поне малко по-склонни да закупят продукт, след като приятел или член на семейството го е споделил чрез социални медии или имейл. (National Harris Poll Survey)
  • Положителните “уста на уста” са отговорни за 20-50% от решенията за покупка и генерират повече от два пъти продажбите на платена реклама в някои индустрии. – (McKinsey)
  • Маркетингът на препратките генерира обменни курсове 3-5x по-високи от всеки друг маркетингов канал. (Invesp)
Шаблон за имейл за препращане на B2C
B2C имейл шаблон за препращане от NordPass

Примери за B2C препращане на имейли по имейл

  • Вземете $25 за всеки човек, който визира
  • Вземи $10 за всеки приятел, който се регистрира
  • Спечелете $20 само като споделите своя опит
  • Дай $50 на приятел и вземи $50 за себе си
  • $50 за теб, 50% Отстъпка за приятелите си
  • Препоръчай приятел и и двамата спестявате 10%
  • Поканете приятелите си и спечелете безплатен [продукт/ услуга]
  • Кажи на приятел. Вземи си един месец безплатно.
  • Препоръчайте на приятел и спечелете $50 днес!
  • Кажи на приятелите си за нас и двамата получавате $20
  • Дай $25, Вземи $25
  • Споделете покупката си и ще включим безплатен подарък

10 B2C имейл шаблони за препращане

Съобщение за програма за препращане

Покана за програма за препращане, базирана на задействане

Актуализация на програма за препращане

Покана да бъде посланик на марката

Провеждане на конкурс за препоръка

Насърчаване на реферали с отстъпки

Насърчаване на реферали с безплатни продукти/ услуги

Насърчаване на насочването с кредити

Насърчаване на насочването с кредити

Насърчаване на насочването с дарения

Често задавани въпроси

Какво е B2C имейл?

B2C означава “от бизнес до потребител”. B2C имейлът се използва за предаване на информация за продуктите на компанията, включително ценообразуване, наличност и информация за доставка.

Какво означава B2C?

Съкращението B2C означава “бизнес-към-потребител”.

Как да напишете имейл за препоръка от B2C?

Когато пишете имейл за препращане на клиенти, имайте предвид, че презентацията, която правите, е толкова важна, колкото и думите, които изберете. Имейлът с препоръка е вашият шанс да раздадете продуктите и услугите си на нов клиент.

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Какво е B2C имейл?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “B2C означава “от бизнес до потребител”. B2C имейл се използва за предаване на информация за продуктите на компанията, включително цени, наличност и информация за доставка.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Какво означава B2C?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Съкращението B2C означава “бизнес-към-потребител”.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как да напишете имейл за препоръка от B2C?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Когато пишете имейл за препращане на клиенти, имайте предвид, че презентацията, която правите, е толкова важна, колкото и думите, които изберете. Имейлът с препоръка е вашият шанс да раздадете продуктите и услугите си на нов клиент.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо