Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Шаблони
  • Шаблони за имейл за препращане на B2B

Шаблони за имейл за препращане на B2B

Става все по-общо бизнес познание, че ззапазването на съществуващите клиенти е основата на съществуването и продължаващия успех на всяка компания. Новото придобиване на клиенти обаче остава най-важният двигател на бизнес растежа, особено в B2B индустрията. Тук се вписва маркетингът на рефералите. Многобройни проучвания са доказали, че насочването генерира едни от най-високите коефициенти на реализация сред всички маркетингови канали. Продължете да четете, за да разберете защо маркетингът от реферали е мощен и ценен за бизнеса с B2B и как можете да попитате вашите настоящи клиенти за препратки (включени са 10 B2B имейл шаблони за препращане на клиенти).

Персонализиране на имейл шаблон
Персонализиране на шаблони за имейли с препращане в LiveAgent

Каква е стойността на рефералите в B2B?

  • Според Harvard Business Review, 84% от купувачите от B2B започват процеса на закупуване с референция, а партньорските препоръки влияят на повече от 90% от всички B2B решения за покупка.
  • Статистиката, събрана от влиятелни, показа, че 69% от B2B компаниите с програми за препращане отчитат по-бързо времето за приключване на продажбите, 59% отчитат по-висока стойност на живота на клиентите, а 71% отчитат по-високи проценти на реализация.
  • Въз основа на проучването на  Wharton School of Business посочен клиент струва много по-малко, за да придобие и има по-висок потенциал за задържане и лоялност. Всъщност, клиентът е с 16% по-висока стойност за цял живот, отколкото не е посочен клиент.
  • В собственото си проучане на CustomerGauge установи, че дейността по насочване представлява най-малко 20% от новите продажби, докато насочва възможностите, затворени за около 20 дни в сравнение със 100 дни при непостошна сделка.
  • IDC и LinkedIn съобщиха, че 76,2% от купувачите на бизнес предпочитат да работят с посочени доставчици, а 73% предпочитат да работят с посочените търговци.
Питър Коморник

LiveAgent комбинира отличен лайв чат, запитвания и автоматизация, които ни позволяват да предложим изключително обслужване на нашите клиенти.

Питър Коморник, директор
logo slido black

10 B2B имейл шаблони за препращане на клиенти

Запитване от лоялен клиент

Запитване към нов клиент за препращане

Запитване за еднократна препоръка

Запитване след проучване на удовлетвореността на клиентите

Имейл с искане за проследяване на референция

Имейл покана за програма за препращане на клиенти

Шаблон за имейл за препращане, който да изпратите на клиент, за използването му

Благодаря на един дългосрочен клиент за препращане.

Благодарности на един единствен клиент за препоръка

Имейл за проследяване, когато препоръката не е успешна

Кога трябва да поискате от клиентите да бъдат сезирани?

  • Клиентът е бил с Вашата компания достатъчно дълго, за да знае стойността на вашия продукт/ услуга.
  • Клиентът активно използва Вашия продукт/ услуга и ви казва колко са щастливи.
  • Знаеш, че надмина очакванията на клиента въз основа на отзивите му.
  • Клиентът отговори положително на вашето проучване за НПК/ остави положителен преглед.
  • Вие сте удари ключова проект етап / завърши проект успешно.
  • Клиентът вече ви е насочил други, без да ви пита (вероятно ще го направят отново, ако питате).
  • Стартирали сте нова (или сте направили промени в съществуващата) програма за препращане на клиенти.

Често задавани въпроси

Какво е маркетинг на препратки?

Маркетингът на препратките е метод на маркетинг, който генерира водещите чрез уста на уста. Маркетингът от препратки е предназначен да помогне на компаниите да получат нови клиенти, като насърчава съществуващите клиенти да насочват нови клиенти към тях.

Как мога да мотивирам клиентите да правят референции?

Клиентите са по-склонни да насочват други към бизнеса ви, ако имате добра репутация. LiveAgent софтуер за помощно бюро, ви позволява да следите исканията за обслужване на клиенти и да подобрите репутацията си с течение на времето.

Какви са ползите от имейлите за препращане?

Ползите от имейлите с препращане са повишено задържане на клиенти, подобрена ангажираност и нови клиенти.

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо