Търсите ли Lucep алтернатива?

Търсите ли софтуер, който може да Ви осигури не само кол център, но и повече възможности за комуникация с Вашите клиенти?

Опитайте LiveAgent. LiveAgent е най-доброто решение за клиенти на Вашия бизнес. Изведете Вашето бюро на помощ на следващо ниво с имейл, чат на живо, социални медии, кол център и база от знания – всичко това в рамките на един софтуер.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

4 причини, поради които компаниите преминават към LiveAgent

Поддръжка чрез кол център

Освен много други функции, LiveAgent поддържа и интеграция на кол център. Бързо и лесно се настройва!

Пълна функционалност

Над 175+ функции, за да улеснят и направят работата Ви по-приятна.

Повишена продуктивност

Намалете работното време на Вашите агенти и речете повече запитвания на клиенти, благодарение на нашата универсална пощенска кутия.

smart phone calling

Силна Lucep алтернатива

Важно е да позволите на Вашите клиенти да се свържат с Вас чрез множество канали. Покрийте всички важни канали за комуникация с един софтуер. С LiceAgent можете да избирате между имейл, чат на живо, социални медии, кол център и база данни.

LiveAgent има над 175 + функции, за да олеснят и забравят работния Ви процес.

Поддръжка чрез кол център

Не се отказвайте от обажданията! LiveAgent Ви позволява да поддържате Вашия собствен кол център бързо и лесно.  Настройката отнема само няколко минути и можете да се свържете чрез браузър, телефон или друго оборъдване по Ваш избор.

Няма нужда от доставчици на трети страни, LiveAgent ще се погрижи за всичко вместо Вас.

Book demo with LiveAgent -illustration
Savings illustration

Вземете повече, платете по-малко

Всички страхотни инструменти и функции идват със страхотна цена. LiveAgent предлага три платени планове, които имат всичко необходимо и няма да развалят бюджета Ви.

Всичко което трябва да направите е да изберете този, който Ви подхожда най-много. Вижте нашите планове и научете повече.

Вижте защо компаниите преминават към LiveAgent

  • “Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт

  • Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик

  • „Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон

  • „Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам

  • “Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън

  • „Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга

  • “Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал

  • „Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън

man and woman winners-illustration

Търсите по-добър helpdesk софтуер?

LiveAgent най- преглежданият и класиран на #1 софтуер за бюро за SMB през 2020. Бъдете по-близо до клиентите си и им помагайте по-бързо с LiveAgent.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта
G2 Crowd
Capterra
GetApp

Сравнете ни с други алтернативи

Любопитно ли Ви е да видите как се сравняваме с други популярни решения справки? Разгледайте нашите страници за сравнение и открийте всичко, което можем да предложим.

Related Articles to Lucep алтернатива
По подразбиране, в новия случай на liveagent, всички тикети принадлежат към общия отдел. Можете да изберете да направите трансфер на собствеността на билета.

Трансфер на тикет

Искате да подобрите обслужването на клиенти? LiveAgent предлага стратегии като реферален маркетинг и онлайн чат, които могат да ви помогнат.

Вземете отчета по канали и разберете, кой е най- известният начин за клиентите да се свържат с Вас. LiveAgent Ви предоставя подробни прозрения за всеки канал.

Отчет по канали

Текстът предоставя стратегии за повишаване на клиентското обслужване в Б2Б индустрията, включително реферален маркетинг и онлайн чат. LiveAgent е алтернатива на Aircall.

LiveAgent може да Ви предостави безплатен акаунт за да Ви помогне да предоставите клиентско обслужване. Узнайте повече за предимствата и недостатъците на безплатния хелп деск софтуер.

Безплатен хелп деск софтуер

Текстът предоставя стратегии за повишаване на клиентското обслужване в B2B индустрията, включително реферален маркетинг и онлайн чат. Безопасността и съвместимостта на кол центровете са също важни. LiveAgent е алтернатива на Aircall с клиенти от различни отрасли.

Уеб Helpdesk , накратко WHD е технология, която осигурява обслужване и тикетинг управление. Позволява на потребителите да улеснят управлението на услугите

Уеб helpdesk

LiveAgent е алтернативен софтуер на Helpshift, който предоставя клиентско обслужване и техническа поддръжка. Многоканален help desk софтуерът може да ви спечели клиенти и повиши продуктивността на сътрудниците ви. Предлага безплатен тестов период от 7 или 30 дни. Оптимизирайте самообслужването на клиентите с помощта на софтуера за често задавани въпроси и help desk на LiveAgent.

В LiveAgent всеки потребител има роля - админ, собственик, сътрудник. Когато има сътрудник със специфични отговорности, трябва да се създаде персонализирана роля.

Персонализирани роли на потребители

Рефералният маркетинг, онлайн чат и сегментация на клиентите са основни стратегии за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията. Подсигурете клиентската си база с клиентския портал и персонализирани роли на потребителите.

LiveAgent е многоканален help desk софтуер, който обединява взаимодействията с клиентите от множество канали, включително най-популярните социални медии.

Обслужване в социалните медии през help desk-а ви

Софтуерът LiveAgent предлага различни клиентски функции и предпочита се онлайн чат пред социалните медии за клиентско обслужване в B2B индустрията.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо