Търсите алтернатива LiveHelpNow?

Търсите по-лесно и по-ефективно решение за бюрото за помощ? Агентът на “Ейвърт”, ти е на гърба. Предоставяйте поддръжка чрез всички важни комуникационни канали с надеждно софтуерно решение. Имаме всичко – електронна поща, чат на живо, социални медии, подкрепа в кол център и база от знания.

Прочетете нататък и разберете защо трябва да изберете LiveAgent като отидете на помощното бюро решение.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

3 причини, поради които компаниите преминават към LiveAgent

Подобрена удовлетвореност

LiveAgent повишава удовлетвореността на клиентите и подобрява процента на реализация.

Повишена продуктивност

Намалете работното време на вашите агенти и разрешете повече запитвания на клиентите, благодарение на нашата универсална пощенска кутия.

Пълна функционалност

С повече от 175 функции на бюрото за помощ, предоставянето на поддръжка ще бъде парче от тортата.

report on tablet-illustration

Силна LiveHelpNow алтернатива

Натиснете Вашата поддръжка на клиентите на следващото ниво. LiveAgent ви предлага най-добрите инструменти и функции, които да ви помогнат да осигурите добра поддръжка на клиентите. Надеждна система за издаване на билети сортира цялата Ви комуникация, независимо дали е електронна поща, чат на живо или дори социални медии като Instagram и Facebook.

LiveAgent има повече от 175 функции и над 40 интеграции, за да ви помогне да улесните работния процес.

Най-бързият Live чат

Приложение за чат на живо е един от най-добрите начини да позволите на клиентите ви да се свързват с вас. Всичко е за мигновена комуникация и затова трябва да бъде възможно най-бързо.

LiveAgent има най-бързото чат приложение на живо на пазара, с чат показва скорости на 2.5 секунди. Осигуряване на поддръжка със светкавична скорост.

Watch the website loading time
Savings illustration

Вземете повече за по-малко

Страхотната поддръжка на клиентите не трябва да съсипва бюджета Ви. LiveAgent има три страхотни платени плана, които ви предоставят най-добрите инструменти и функции за осигуряване на клиентска поддръжка. Изберете този, който ви подхожда най-добре.

В случай, че искате нещо допълнително, винаги можете да си купите отделни функции. Вижте нашите ценови планове и научете повече

Вижте защо компаниите преминават към LiveAgent

  • “Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт

  • Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик

  • „Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон

  • „Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам

  • “Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън

  • „Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга

  • “Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал

  • „Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън

man and woman winners-illustration

Готови ли те сте да се смените?

LiveAgent е най-рецензираният и #1 класиран помощ бюро софтуер за SMB в 2020. Бъдете по-близо до клиентите си и им помагайте по-бързо с LiveAgent.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

Сравнете ни с другите алтернативи

LiveAgent е най-рецензираният и #1 класиран помощ бюро софтуер за SMB в 2020. Бъдете по-близо до клиентите си и им помагайте по-бързо с LiveAgent.

Related Articles to LiveHelpNow алтернатива
Разгледайте селекция с най-добрите лайв чат софтуери на пазара. Изберете идеалният лайв чат софтуер за уебсайта си и издигнете клиентското си обслужване до небето.

Лайв чат софтуер

Лайв чат услугите са ефективен начин за подобряване на уеб конверсиите. Те са достъпни и грабващи вниманието на клиентите и могат да изградят взаимоотношения, повишавайки продуктивността и намалявайки цените. Събирането на данни чрез лайв чат може да помогне за вземането на по-информирани решения за продуктите и маркетинговите стратегии. Лайв чат услугите са любими на клиентите и могат да затворят повече запитвания при първи контакт. Средната цена на лайв чат софтуера зависи от множество фактори.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Клиентско обслужване в социалните медии без стрес

Софтуер за клиентско обслужване в социалните медии може да подобри комуникацията и да разрастне бизнес профилите. LiveAgent предлага платен план с неограничен брой профили във Facebook, Messenger, Instagram и Viber за $49 месечно на потребител. Основните ползи са скорост, ефективност и надеждност.

Клиентите, които използват хостинга ви, имат нужда от по-добра помощ? Дайте им го с правилния софтуер. Опитайте LiveAgent, 14 дни безплатно без никакви струни.

Помощен софтуер за уеб хостинг индустрия

Създаване на клиентски портал обвързан с база от знания и ЧЗВ ще намали натоварването на опорите и ще даде възможност на клиентите да търсят отговорите сами. Така вашите агенти могат да се фокусират върху различни аспекти и да предоставят по-лична базирана помощ.

Планирате да прехвърлите база данни от Helpcrunch до до друго решение? Прегледайте LiveAgent и вижте предимствата. Започнете своя безплатен пробен период още днес.

Желаете ли да се пренасочите от Helprunch към LiveAgent?

LiveAgent предлага обслужване на клиенти на най-високо ниво с основно решение за помощ, полезни инструменти, повече от 175 характеристики и над 40 интеграции. Те предлагат безплатен план, както и три платени оферти. LiveAgent е на разположение на 43 езици и има покритие на езиковите настройки.

LiveAgent предлага над 175 полезни функции, най-бързата джаджа за чат на живо на пазара, кол център и дори възможности за интеграция на канали за връзка като Instagram.

Търсите алтернатива на LiveChat?

LiveAgent е по-добра от други чат и тикет системи като Zendesk и Freshdesk. Има стабилна услуга, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакети. LiveAgent е лесен за използване и има добро качество за парите си. По-многонастройките са възможни, а мобилните функции са добри. Потребителите хвалят услугата и препоръчват LiveAgent.

LiveAgent има повече от 175 функции, над 40 интеграции и страхотна цена. Вижте защо трябва да преминете от HelpCrunch към LiveAgent.

Търсите алтернатива на HelpCrunch?

LiveAgent изпъква в чат и тикетинг системите с бърза реакция от поддръжката и голям списък от функции. Клиентите хвалят стабилната работа на услугата дори на мобилни платформи. LiveAgent включва контактни форми, чат, полезна информация, интеграция с социални мрежи в един продукт.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо