Търсите алтернатива LiveHelpNow?

Търсите по-лесно и по-ефективно решение за бюрото за помощ? Агентът на “Ейвърт”, ти е на гърба. Предоставяйте поддръжка чрез всички важни комуникационни канали с надеждно софтуерно решение. Имаме всичко – електронна поща, чат на живо, социални медии, подкрепа в кол център и база от знания.

Прочетете нататък и разберете защо трябва да изберете LiveAgent като отидете на помощното бюро решение.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 причини, поради които компаниите преминават към LiveAgent

Подобрена удовлетвореност

LiveAgent повишава удовлетвореността на клиентите и подобрява процента на реализация.

Повишена продуктивност

Намалете работното време на вашите агенти и разрешете повече запитвания на клиентите, благодарение на нашата универсална пощенска кутия.

Пълна функционалност

С повече от 175 функции на бюрото за помощ, предоставянето на поддръжка ще бъде парче от тортата.

report on tablet-illustration

Силна LiveHelpNow алтернатива

Натиснете Вашата поддръжка на клиентите на следващото ниво. LiveAgent ви предлага най-добрите инструменти и функции, които да ви помогнат да осигурите добра поддръжка на клиентите. Надеждна система за издаване на билети сортира цялата Ви комуникация, независимо дали е електронна поща, чат на живо или дори социални медии като Instagram и Facebook.

LiveAgent има повече от 175 функции и над 40 интеграции, за да ви помогне да улесните работния процес.

Най-бързият Live чат

Приложение за чат на живо е един от най-добрите начини да позволите на клиентите ви да се свързват с вас. Всичко е за мигновена комуникация и затова трябва да бъде възможно най-бързо.

LiveAgent има най-бързото чат приложение на живо на пазара, с чат показва скорости на 2.5 секунди. Осигуряване на поддръжка със светкавична скорост.

Watch the website loading time
Savings illustration

Вземете повече за по-малко

Страхотната поддръжка на клиентите не трябва да съсипва бюджета Ви. LiveAgent има три страхотни платени плана, които ви предоставят най-добрите инструменти и функции за осигуряване на клиентска поддръжка. Изберете този, който ви подхожда най-добре.

В случай, че искате нещо допълнително, винаги можете да си купите отделни функции. Вижте нашите ценови планове и научете повече

Вижте защо компаниите преминават към LiveAgent

man and woman winners-illustration

Готови ли те сте да се смените?

LiveAgent е най-рецензираният и #1 класиран помощ бюро софтуер за SMB в 2020. Бъдете по-близо до клиентите си и им помагайте по-бързо с LiveAgent.

Сравнете ни с другите алтернативи

LiveAgent е най-рецензираният и #1 класиран помощ бюро софтуер за SMB в 2020. Бъдете по-близо до клиентите си и им помагайте по-бързо с LiveAgent.

    Related Articles to LiveHelpNow алтернатива
    Когато нямате клиенти, няма как да извършите продажба. Ако имате доволни и удовлетворени клиенти, те ще се върнат и ще направят покупка отново.

    Грижа за клиентите

    Важността на добрите взаимоотношения с клиентите е ключова за успеха в B2B сектора. ABM стратегията и комуникационните умения са от съществено значение. LiveAgent предлага софтуерни решения и измерване на показатели за клиентската услуга.

    Дайте летящ старт на управлението си на проекти с инструментите и интеграциите на LiveAgent. Планирайте задачи и управлявайте сътрудниците и отделите си.

    Управление на проекти

    Интелигентните устройства и софтуери могат да подобрят комуникацията и опита на клиента. LiveAgent предлага предварително зададени отговори за поддръжка и демонстрации на цени и функции.

    Взаимоотношенията с клиентите започват, когато клиент осъществи контакт с вашата компания. Изградете ефективени взаимоотношения с клентите си с LiveAgent.

    Взаимоотношения с клиенти

    ABM стратегията и комуникационните умения са от съществено значение за подобряване на клиентското обслужване в B2B сектора. Вложенията в софтуер и онлайн чат са важни инструменти за подобряване на взаимоотношенията с клиентите. Automate processes and personalized customer experience are also important for building good customer relationships. Customer service software can help prioritize and manage customer inquiries effectively.

    Използвайте готовите ни шаблони за отговори на въпроси чрез социалните медии относно цени на продукт/услуга. Те са професионални и с възможност за пълна персонализация!

    Въпроси за цени на продукт/услуга

    ABM маркетинг и комуникационни умения подобряват клиентското обслужване в B2B индустрията. Онлайн чат и хибридни тикет потоци са полезни инструменти. LiveAgent предлага бърз инструмент за чат.

    Прикачвайте файлове към статиите си в базата знания. Опитайте функцията на LiveAgent - Прикачени файлове в статии. Научете повече по темата от статията ни.

    Прикачени файлове в статии

    Improve customer experience with free LiveChat.ladesk.com profile. Invest in software for call centers and customer relationship management. LiveAgent enhances marketing and customer service by segmenting customers and maintaining high margins.

    Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

    Start Free Trial x