Какво представлява запазеният текст?
Алтернативен текст, използван в писането на чернови на имейли, който след това ще бъде редактиран, въз основа контекста на съобщението се нарича “запазен текст.” Например, ако даден сътрудник използва чернова на имейл съобщения със запазен текст “здравейте,” запазеният текст автоматично ще бъде заменен с датата на отговора и името на сътрудника.
Основно запазените текстове се използват за известия по имейл и за предварително подготвени отговори, тъй като придават личен характер на масовите съобщения.
Frequently asked questions
Какво представлява запазеният текст?
Запазеният текст е алитеративен текст, използван при писането на чернови на имейл съобщения. Редактира се въз основа контекста на съобщението. Основно се използва за известия по имейл и автоматични съобщения.
Какви са ползите от използването на запазените текстове?
Запазените текстове ви спомагат да общувате по-добре с аудиторията, изпращайки персонализирани съобщенияq използвайки полета като име, имейл адрес и избор на потребителски полета. Те ви позволяват да създавате масови съобщения за автоматизиране на работата ви.
Възможно ли е използването на запазени текстове в системата на LiveAgent?
Можете да използвате запазени текстове в системата на LiveAgent. Благодарение на тях можете да изпращате персонализирани съобщения до клиентите си, както да спомогнете и улесните работата на сътрудниците си.
Expert note
Запазените текстове позволяват изпращането на персонализирани съобщения по-бързо и лесно, като предварително съхраняват често използвани отговори.

Поддръжката чрез социални мрежи е важна за марки и електронна търговия. Обслужване с множество канали позволява на компаниите да поддържат клиентите там, където предпочитат да комуникират. Мониторингът на социалните мрежи е необходим, за да се следи това, казват ли нещо за компанията ви онлайн. LiveAgent е хелп деск с множество канали, който включва чат на живо, имейли и социални медии. Онлайн техническата поддръжка може да се осигури чрез различни канали, като чат и имейл. Важно е да се има предвид целевата аудитория и да се предлагат планове на услугите.
Докинг станция за чат на прозорец
LiveAgent предоставя персонализиране на бутона за покана за чат, с което може да увеличи продажбите и удовлетвореността на клиентите. Разполага с 14-дневен безплатен пробен период и различни дизайни и възможности за персонализация на поканата за чат. Поддържа обслужване на клиенти на 43 езика и екипите могат да комуникират директно, поддържайки няколко прозорци едновременно. Потребителите могат да получат 40% отстъпка при нов език, като се свържат с LiveAgent. Безплатен пробен период е наличен за функцията за вътрешен чат.
LiveAgent е софтуер за управление на клиентското обслужване, който предлага различни опции за самообслужване, управление на имейли и оплаквания, база знания, чат на живо, социални медии и много други. Компанията предлага и програма за партньорство, а блогът, терминологичният речник и уебинарите са част от академията за обучение. Популярни са софтуерните решения за самообслужване и управление на поръчки. В LiveAgent има и функции като разделяне на тикети и прогнозни оценки за удовлетвореността на клиентите. Компанията предлага и безплатен пробен период за своите услуги.
Шаблони за имейли за изпращане на съдържание
Персонализацията е бъдещето на маркетинга и може да повиши ангажираността на клиентите чрез изпращане на персонализирани имейли. Използването на шаблони може да помогне да се поддържа последователен външен вид на съдържанието и да се изгради познаваемост на бранда. Обратните линкове в съдържанието могат да подобрят SEO и да увеличат трафика към сайта ви. Имейлите за изпращане на съдържание трябва да съдържат обратни линкове и да бъдат изпращани с последователен график.