Какво означава преназначение?
Тикетите могат да бъдат преназначавани (прехвърляни) от един служител към друг по време на жизнения им цикъл. Причините за това могат да бъдат различни, например липса на достатъчно опит на дадения служител в определена сфера, молба от клиента за обслужване от друг служител, заетост на служителя в момента и много други.
Преназначението на тикетите не се препоръчва, тъй като може да отнеме доста време на служителите. Освен това на клиентите може да не им хареса да бъдат прехвърляни между служителите в случаите на няколко преназначения на тикета.
Frequently Asked Questions
Какво е определението за преназначение?
Преназначението е прехвърлянето на един тикет от един служител към друг по време на жизнения цикъл на тикета. Това може да се дължи, например, на липсата на достатъчно познания или опит на даден служител в определена сфера, на заетостта на служителя или на искане за смяна на служителите.
Какви са предимствата от използването на опцията за преназначение?
Предимството е, че клиентът може да получи бърз отговор на въпрос, който го притеснява. Въпреки това не трябва да преназначавате един тикет много пъти, тъй като това може да разочарова клиентите и да бъде неприятно за самите служители.
Можете ли да използвате опцията за преназначение в LiveAgent?
Можете да използвате опцията да преназначение в LiveAgent. Можете лесно да прехвърляте тикетите от един служител към друг.
Expert’s note
Преназначение е възможността за прехвърляне на тикет от един служител към друг при липса на достатъчен опит или за заявка на клиента.
Софтуер за управление на услуги
Софтуерът за управление на услуги оптимизира технологията на компанията, намалява разходите и спестява време в предоставянето на услуги на клиентите. Важно е да се подобри клиентското обслужване чрез интелигентни устройства и софтуери.