Какво означава преназначение?
Тикетите могат да бъдат преназначавани (прехвърляни) от един служител към друг по време на жизнения им цикъл. Причините за това могат да бъдат различни, например липса на достатъчно опит на дадения служител в определена сфера, молба от клиента за обслужване от друг служител, заетост на служителя в момента и много други.
Преназначението на тикетите не се препоръчва, тъй като може да отнеме доста време на служителите. Освен това на клиентите може да не им хареса да бъдат прехвърляни между служителите в случаите на няколко преназначения на тикета.
Frequently Asked Questions
Какво е определението за преназначение?
Преназначението е прехвърлянето на един тикет от един служител към друг по време на жизнения цикъл на тикета. Това може да се дължи, например, на липсата на достатъчно познания или опит на даден служител в определена сфера, на заетостта на служителя или на искане за смяна на служителите.
Какви са предимствата от използването на опцията за преназначение?
Предимството е, че клиентът може да получи бърз отговор на въпрос, който го притеснява. Въпреки това не трябва да преназначавате един тикет много пъти, тъй като това може да разочарова клиентите и да бъде неприятно за самите служители.
Можете ли да използвате опцията за преназначение в LiveAgent?
Можете да използвате опцията да преназначение в LiveAgent. Можете лесно да прехвърляте тикетите от един служител към друг.
Expert note
Преназначение е възможността за прехвърляне на тикет от един служител към друг при липса на достатъчен опит или за заявка на клиента.

Анкета за клиентско обслужване
Подобрете комуникацията с клиентите чрез ABM стратегии и обратна връзка. Обучение на служителите и инструменти за обслужване на клиенти са също важни.
Управление за обслужването на клиенти
Служителите са от значение за комуникацията в B2B индустрията. Хибридните тикет потоци и чат решения удовлетворяват клиентите. CRM е важно управление на клиентите. Възможно е автоматизиране на обслужването на клиентите. Качеството може да се подобри с автоматизация и изслушване на агентите.
Повишете коефициента на конверсия с LiveAgent
Подобрете офертите си, цените и функционалността на сайта си, като създадете стимулиращи фактори като безплатна доставка. Това ще повиши конверсията ви.
Текстът обхваща представянето на софтуерния продукт LiveAgent. Той предлага множество функционалности за създаване на клиентски портали, включително статии в базата знания, форуми и раздели с отзиви. LiveAgent също така поддържа API интеграция и мултиезичност. Продуктът има много обхватни възможности, като например вътрешен чат, функция за маршрутизиране на обаждания, персонализирани бутони и API приложения. LiveAgent е алтернатива на Hubspot Service Hub и може да се интегрира с хиляди инструменти чрез Zapier. Безплатният тестов период и базата знания помагат на потребителите да научат повече детайли.