Преназначение

Какво означава преназначение?

Тикетите могат да бъдат преназначавани (прехвърляни) от един служител към друг по време на жизнения им цикъл. Причините за това могат да бъдат различни, например липса на достатъчно опит на дадения служител в определена сфера, молба от клиента за обслужване от друг служител, заетост на служителя в момента и много други.

Преназначението на тикетите не се препоръчва, тъй като може да отнеме доста време на служителите. Освен това на клиентите може да не им хареса да бъдат прехвърляни между служителите в случаите на няколко преназначения на тикета.

Frequently asked questions

Какво е определението за преназначение?

Преназначението е прехвърлянето на един тикет от един служител към друг по време на жизнения цикъл на тикета. Това може да се дължи, например, на липсата на достатъчно познания или опит на даден служител в определена сфера, на заетостта на служителя или на искане за смяна на служителите.

 

Какви са предимствата от използването на опцията за преназначение?

Предимството е, че клиентът може да получи бърз отговор на въпрос, който го притеснява. Въпреки това не трябва да преназначавате един тикет много пъти, тъй като това може да разочарова клиентите и да бъде неприятно за самите служители. 

 

Можете ли да използвате опцията за преназначение в LiveAgent?

Можете да използвате опцията да преназначение в LiveAgent. Можете лесно да прехвърляте тикетите от един служител към друг.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Expert note

Преназначение е възможността за прехвърляне на тикет от един служител към друг при липса на достатъчен опит или за заявка на клиента.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
По подразбиране, в новия случай на liveagent, всички тикети принадлежат към общия отдел. Можете да изберете да направите трансфер на собствеността на билета.

Трансфер на тикет

LiveAgent предлага различни възможности за оптимизиране на работния процес. Сред инструментите са смарт правилата, които автоматизират условията и действията в определени ситуации. Отговарянето на имейли е от съществено значение за поддържане на връзката с клиентите. LiveAgent предоставя опция за преназначение на тикети, която може да осигури бърз отговор на въпроса на клиента. Самообслужването е лесен и удобен начин за решаване на проблема без да е нужна свързаност с екипа за обслужване на клиенти.

Временният сътрудник е потребител на системата, създаден за кратък период от време. Временният сътрудник е потребител създаден за кратък период от време.

Временен сътрудник

Временните служители са важен актив за компанията, но им е нужно обучение и подкрепа, за да доставят отлично обслужване на клиенти. Изчакващите тикети и самообслужването са част от процеса на обработка на тикети. Отстраняването на неизправности зависи от опитността на лицето, което ги отстранява. Важно е да се знае за прогнозните оценки за удовлетвореността.

Времето за решаване е времето, за което тикетът е бил решен. Започва от секундата, в която тикетът влиза в системата ви за клиентска поддръжка и приключва, когато бъде решен.

Време за решаване

Отклоняването на тикети е важен процес за това клиентите да се самообслужват и за определяне на ефективността на клиентските портали и база знания. За успешния бизнес е важно да се обърне внимание на отношенията с клиентите и да се използва ясен и любезен език. Възможности като клиентски портали и база знания могат да улеснят комуникацията с клиентите.

Използвайте готовите ни шаблони за отговори на въпроси чрез социалните медии относно цени на продукт/услуга. Те са професионални и с възможност за пълна персонализация!

Въпроси за цени на продукт/услуга

Текстът представя няколко въпроса и отговора им относно маркетинг стратегии. Включени са съвети към клиенти, като информация за намаления или помощ, свързана с конвертиране на валута. Текстът също така рекламира софтуер за управление на клиенти.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо