Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Онлайн обслужване на клиенти

Какво е онлайн обслужване на клиенти?

Онлайн помощ даваща отговори на запитванията и въпросите на клиентите. Това е онлайн помощ осигурявана от една компания на нейните клиенти, използващи продуктите, които предлага. Обслужването на клиенти е свързано с използването на определени инструменти за работа с клиенти. Обикновено това са чат на живо, телефон, имейли и социалните медии.

Често задавани въпроси

Какво е определението за онлайн обслужване на клиенти?

Онлайн обслужването на клиенти е всяка една услуга помагаща на клиентите да решат проблемите си и служеща за осигуряването на поддръжка на клиента. Обслужването може да се осъществява по имейл, чат на живо или в социалните медии.

 

Кои са основните характеристики на онлайн обслужването на клиенти?

Основната характеристика на онлайн обслужването на клиенти е достъпността на каналите за комуникация, както и ефикасността и стойността на предоставените отговори. Освен казаното, качествата на служителите в екипа за обслужване на клиенти са изключително важни, както тези свързани с общуването, така и познанията им за работата на софтуерните продукти.

 

Как можете да подобрите онлайн обслужването на клиенти с помощта на LiveAgent?

Можете да развиете онлайн обслужването на клиенти с помощта на LiveAgent. Той представлява софтуер за обслужване на клиенти, който ви позволява да интегрирате много канали за комуникация на едно място. В резултат на това, служителите не трябва да превключват между отделни програми и запитвания. Това автоматизира работата им. LiveAgent предлага и възможност за създаване на шаблони за имейли, създаване на макроси и бази знания. В допълнение към казаното разполагате с достъп до отчети и анализи, позволяващи ви да анализирате постоянно качеството на предлаганото от вас обслужване на клиенти.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо