Какво е мобилен SDK?
Пакетът за разработка на софтуер предоставя инструменти за интеграцията на софтуер направо във Вашето приложение. По този начин можете да получите достъп до услуги от всяко едно място по света през мобилното устройство. Действията, които се предоставят с мобилния SDK в рамките на хелп деск индустрията е да включва. създава, преглежда, коментира тикети и достъп до база знания.
Работи перфектно и с двете системи- android и ios.
Frequently asked questions
Каква е употребата на SDK ?
SDK или пакет за разработка на софтуер е възможен за изтегляне пакет, който съдържа необходимите за вграждане в платформата инструменти. SDK Ви позволява да интегрирате софтуера с приложението. Благодарение на това, можете да получите навсякъде по света достъп до услуги, като използвате мобилно устройство.
Какви дейсттвия могат да бъдат извършвани с мобилния SDK?
Мобилният SDK Ви позволява да интегрирате софтуера с приложението. Благодарение на това, областта на Вашите дейности. Дейностите може да бъдат извършвани, като се използва мобилния, които използват, преглеждат и коментират тикети и достъп до базата знания, ако се поддържат от хелп деск софтуер.
Текстът обсъжда важността на обслужването на клиенти и инструментите и техниките, необходими за постигане на добри резултати. Кол центърите за обслужване на клиенти са важен инструмент за управление на комуникациите с клиентите и управление на базата данни с клиенти. Текстът припомня важността да имате клиентоориентиран подход и кодекс на практиката за компаниите.
Автоматично разпределение на тикети
LiveAgent предоставя автоматизирано разпределение на запитванията, което спестява време и пари. Софтуерът може да направи разпределението на заявки автоматично, оставяйки на служителите да се съсредоточат върху поддържането на взаимоотношенията с клиентите. LiveAgent също така предлага опция за чат с клиентите и може да се използва като инструмент за комуникация. Експертите препоръчват LiveAgent за персонализирано, навременно и компетентно обслужване на клиентите.
LiveAgent е алтернативен софтуер на Helpshift, който предоставя клиентско обслужване и техническа поддръжка. Многоканален help desk софтуерът може да ви спечели клиенти и повиши продуктивността на сътрудниците ви. Предлага безплатен тестов период от 7 или 30 дни. Оптимизирайте самообслужването на клиентите с помощта на софтуера за често задавани въпроси и help desk на LiveAgent.
IT тикетинг системата е част от хелп деск, която улеснява за Вас оказването на помощ на клиентите. Системата управлява всички тикети и помага на клиентското обслужване да бъде организирано и ефикасно. Маркирането на тикет като "изчакващ" помага на служителите да се справят с по-големи брой тикети. Не всички тикети трябва да бъдат маркирани като "изчакващи." Цялото подробно изложение за услугите на IT бюро може да бъде намерено в статията Klientsko Obslujvane Termini - Ai Ti Help Desk.