Мобилен пакет за разработка на софтуер (SDK)

Какво е мобилен SDK?

Пакетът за разработка на софтуер предоставя инструменти за интеграцията на софтуер направо във Вашето приложение. По този начин можете да получите достъп до услуги от всяко едно място по света през мобилното устройство. Действията, които се предоставят с мобилния SDK в рамките на хелп деск индустрията е да включва. създава, преглежда, коментира тикети и достъп до база знания.

Работи перфектно и с двете системи- android и ios.

Frequently asked questions

Каква е употребата на SDK ?

SDK или пакет за разработка на софтуер е възможен за изтегляне пакет, който съдържа необходимите за вграждане в платформата инструменти. SDK Ви позволява да интегрирате софтуера с приложението. Благодарение на това, можете да получите навсякъде по света достъп до услуги, като използвате мобилно устройство.

 

Какви дейсттвия могат да бъдат извършвани с мобилния SDK?

Мобилният SDK Ви позволява да интегрирате софтуера с приложението. Благодарение на това, областта на Вашите дейности. Дейностите може да бъдат извършвани, като се използва мобилния, които използват, преглеждат и коментират тикети и достъп до базата знания, ако се поддържат от хелп деск софтуер.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО
Бизнесите използват хелп деск за да предоставят обслужване на техните клиенти през различни канали, включително кол центъри, уебсайтове, чат на живо, социални медии или имейл.

Хелп деск

Текстът обсъжда важността на обслужването на клиенти и инструментите и техниките, необходими за постигане на добри резултати. Кол центърите за обслужване на клиенти са важен инструмент за управление на комуникациите с клиентите и управление на базата данни с клиенти. Текстът припомня важността да имате клиентоориентиран подход и кодекс на практиката за компаниите.

Автоматично променяйте задълженията за разговори по телефона и задайте време за почивка за Вашите служители, ако е необходимо. Научете повече за автоматизираното разпределение на тикети на LiveAgent.

Автоматично разпределение на тикети

LiveAgent предоставя автоматизирано разпределение на запитванията, което спестява време и пари. Софтуерът може да направи разпределението на заявки автоматично, оставяйки на служителите да се съсредоточат върху поддържането на взаимоотношенията с клиентите. LiveAgent също така предлага опция за чат с клиентите и може да се използва като инструмент за комуникация. Експертите препоръчват LiveAgent за персонализирано, навременно и компетентно обслужване на клиентите.

Уеб Helpdesk , накратко WHD е технология, която осигурява обслужване и тикетинг управление. Позволява на потребителите да улеснят управлението на услугите

Уеб helpdesk

LiveAgent е алтернативен софтуер на Helpshift, който предоставя клиентско обслужване и техническа поддръжка. Многоканален help desk софтуерът може да ви спечели клиенти и повиши продуктивността на сътрудниците ви. Предлага безплатен тестов период от 7 или 30 дни. Оптимизирайте самообслужването на клиентите с помощта на софтуера за често задавани въпроси и help desk на LiveAgent.

IT обслужването, познато също като техническо обслужване е техническа помощ към клиентите. Блок часове, управлявани услуги, време и материали.

IT обслужване

IT тикетинг системата е част от хелп деск, която улеснява за Вас оказването на помощ на клиентите. Системата управлява всички тикети и помага на клиентското обслужване да бъде организирано и ефикасно. Маркирането на тикет като "изчакващ" помага на служителите да се справят с по-големи брой тикети. Не всички тикети трябва да бъдат маркирани като "изчакващи." Цялото подробно изложение за услугите на IT бюро може да бъде намерено в статията Klientsko Obslujvane Termini - Ai Ti Help Desk.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо