Какво е мобилен SDK?
Пакетът за разработка на софтуер предоставя инструменти за интеграцията на софтуер направо във Вашето приложение. По този начин можете да получите достъп до услуги от всяко едно място по света през мобилното устройство. Действията, които се предоставят с мобилния SDK в рамките на хелп деск индустрията е да включва. създава, преглежда, коментира тикети и достъп до база знания.
Работи перфектно и с двете системи- android и ios.
Frequently Asked Questions
Каква е употребата на SDK ?
SDK или пакет за разработка на софтуер е възможен за изтегляне пакет, който съдържа необходимите за вграждане в платформата инструменти. SDK Ви позволява да интегрирате софтуера с приложението. Благодарение на това, можете да получите навсякъде по света достъп до услуги, като използвате мобилно устройство.
Какви дейсттвия могат да бъдат извършвани с мобилния SDK?
Мобилният SDK Ви позволява да интегрирате софтуера с приложението. Благодарение на това, областта на Вашите дейности. Дейностите може да бъдат извършвани, като се използва мобилния, които използват, преглеждат и коментират тикети и достъп до базата знания, ако се поддържат от хелп деск софтуер.
Софтуер за управление на услуги
Мениджърът на LiveAgent предлага софтуерни решения за подобряване на обслужването на клиентите в B2B индустрията чрез live chat и управление на CRM. Системата за управление на оплаквания е от съществено значение.
Двутонален многочестотен сигнал
Сплит тикетът на LiveAgent улеснява управлението на клиенти. Telnyx и LiveAgent са партньори в B2B индустрията. Кол центърите изискват правилна комуникация и организационни умения. Разликата между импулсно и DTMF набиране е в използваните сигнали.