Партньор
Какво е Salesflare?
Salesflare е CRM решение за малки B2B компании и стартиращи компании. Salesflare ви позволява да продавате повече с по-малко работа с помощта на различни автоматизации. Автоматично попълва адресната ви книга, следи различни взаимодействия и събира данни от социалните медии, електронната поща, базите данни на компанията, телефона и календара.
Как можете да го използвате?
С помощта на интеграцията на Salesflare в LiveAgent, можете да извличате данни от чатове и форми в LiveAgent. След това можете да виждате тези данни в LiveAgent и да следите случващото се.
Ползи
- Извличане на данни от чатове и форми
- Следене на Salesflare от LiveAgent
- Без необходимост от постоянно превключване между приложенията
- Оптимизиране на работния процес
Frequently asked questions
Какво е SalesFlare?
SalesFlare е CRM система, предназначена най-вече за малки компании опериращи в сферата на B2B.
Какви са ползите от интеграцията на SalesFlare с LiveAgent?
- плавен работен процес
- без необходимост от превключване между приложенията
- извличане/трансфер на данни от чатове/форми
Хелп дескът е информационна и комуникационна система, която служи за обслужващ канал между клиентите и доставчиците на услуга. Вариантите на хелп деск системите включват кол център, онлайн чат, имейл обслужване. Хелп деск порталът е портал, на който клиентите могат да открият отговори на въпросите си за продукти и услуги и да получат помощ без да имат нужда от агенти. LiveAgent предлага безплатен хелп деск портал, който е вграден в системата и може да се персонализира според нуждите на компанията и клиентите.
VIPTel LiveAgent е фирма, която предлага софтуер за клиентско обслужване, включително VoIP телефонни системи и софтуер за управление на оплаквания. Компанията има и портал за поддръжка и партньорска програма, където е възможно да се научи повече за услугите и да се заяви демонстрация или оферта. В сайта има информация относно блог, терминологичен речник, академия, шаблони, уебинари, тест за скорост на писане и калкулатор на цени. Фирмата е носител на награди и сертификати и има отзиви от клиенти. Технологиите, които фирмата използва, са популярни и се отнасят до софтуер за самообслужване, входяща телефонна централа, клиентски портал и управление на имейли.
Хелп деск агентите трябва да имат добри комуникационни умения, както писмени, така и устни, да са активни в слушането и да могат да изпълняват множество задачи. Важно е да знаят всички подробности за продукта, както и вътрешните процедури на компанията. Хелп деск обслужването е важна част от цялостното клиентско обслужване и помага за задържане на клиенти и повишаване на продажбите. LiveChat е важна част от софтуера за поддръжка на клиенти.
Кръг от щастливи, лоялни клиенти води до генериране на нови приходи. Създаването на уникални контактни полета помага за предоставянето на по-персонализирани и компетентни услуги за удовлетвореност на клиентите. LiveAgent предлага решение за съхранение на контактна информация и персонализирани полета.