Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Postfix

Какво е Postfix?

Postfix е безплатен имейл клиент с отворен код, който доставя и разпределя електронна поща. Софтуерът е публикуван с лиценз IBM Public License 1.0, който е безплатен софтуерен лиценз. Postfix е първоначално създаден през 1997 и пуснат в употреба през декември 1998. Той е един от най-популярните имейл сървъри в интернет. Postfix е използван от приблизително 32% от публично достъпните сървъри.

Как да използвате Postfix?

Postfix прави едно нещо добре, и това са имейлите. Ако искате решение, което да обработва надеждно цялата ви комуникация по имейл, търсенето ви приключи. Имейлът ви в Postfix може да се свърже с help desk системата ви в LiveAgent, за да ви помогне да събирате имейлите от клиенти, да ги превръщате в запитвания и да ги организирате, за да не се изгубят в потока.

Чувствате ли се претоварени и изтощени от обработката на всяко запитване от клиент през имейла си? Отделете малко време да научите повече за изумителната система за на управление на запитвания на LiveAgent. Създадена е, за да организира имейлите ви и може да ви помогне да разрешите проблемите на клиентите се по-бързо, като същевременно увеличите клиентското удовлетворение. Възползвайте се от това решение за управление на запитвания с пълен набор функции и използвайте филтри, етикети и списъци с контакти.

Настройте работното си време, създайте правила или споразумения за ниво на обслужване. Не забравяйте да игровизирате help desk-а си, за да получите максимума усилия от сътрудниците обслужване на клиенти. LiveAgent може да направи много за вас и вашия бизнес. Разгледайте фукциите за управление на запитвания и научете още.

Най-хубавото е, че LiveAgent може да се свърже и с други канали за комуникация. Създайте прозорец за чат за уебсайта си, настройте ефективна телефонна централа, пишете статии и постове във форума за клиентския си портал, или свържете социалните си медииFacebookTwitterInstagram и дори Viber.

https://www.youtube.com/watch?v=zyBEt7ScQYk

Какви са предимствата от използването на Postfix?

  • Един от най-популярните имейл сървъри
  • Разширени възможности за конфигурация
  • По-малко спам
  • Филтриране на съдържанието

Improve your email ticketing with LiveAgent

Start your free LiveAgent trial, connect your email address and get the job done efficiently

FREE TRIAL

Как да интегрирате Postfix с LiveAgent?

Postfix може лесно да се интегрира с LiveAgent чрез IMAP/POP3 само за няколко минути. Следвайте ръководството по-долу, за да разберете как да свържете имейл акаунтите си със системата си за управление на запитвания LiveAgent.

Уебсайтът на Postfix с обяснение на Postfix
Начална страница на Postfix
  • В случай, че все още нямат настроен Postfix имейл, отидете в уебсайта и свалете ресурсите за инсталиране. Уебсайтът предлага много ръководства и урози за множество начини на употреба. След като го настроите, продължете със следващите стъпки.
POP/IMAP ръководство за настройка на Postfix в уебсайта на Postfix
POP/IMAP ръководство за Postfix
  • След като настройката на Postfix е готова, отидете в LiveAgent и отворете Конфигурация > Имейл > Имейл акаунти. Кликнете върху бутона Създай и изберете Друг. След това изберете IMAP/POP3.
Настройка на интеграцията на имейл с LiveAgentчрез Препращане или IMAP/POP3
IMAP/POP3
  • Сега всичко, което трябва да направите, е да въведете детайлите си – имейл, потребителско име, парола, и да изберете типа получаване на имейли, сървър и порт. Може също така да изберете метода за автентикация и да изберете отдел, който ще бъде отговорен за запитванията, идващи от този имейл. След като сте говови, кликнете Запази най-долу и сте готови.

Може да се върнете към това ръководство винаги когато решите да добавите нови имейл акаунти. Искате още? Разгледайте страницата ни Академия и научете повече за системата ни за управление на запитвания или изгледайте видеото по-долу, за да видите какво още може да прави.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U&t

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

Често задавани въпроси

Какво е Postfix?

Системата за трансфер на имейли Postfix е безплатен инструмент с отворен код, който доставя и разпределя имейли. Имейл сървърът е един от най-популярните в интернет. Софтуерът е безплатен за използване от всички. Първоначално създаден през 1997 г, Postfix е пуснат в употреба през декември 1998.

Как се използва Postfix?

Postfix може да се превърне в основната ви интеграция за имейл, за да получавате клиентски запитвания в LiveAgent. Той е надежден имейл клиент, който може да обработва имейлите ви директно в системата ви за управление на запитвания.

Как да интегрирате Postfix с LiveAgent?

  • Отидете в LiveAgent и отгорете Конфигурация > Имейл > Имейл акаунти
  • Създайте нов имейл и изберете Друг
  • Изберете IMAP/POP3, въведете данните си и натиснете Запази

Обратно към Интеграции Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо