PayPal integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Какво представлява PayPal?
PayPal е онлайн платежна услуга, позволяваща извършването на сигурни парични преводи по цял свят. В акаунта ви се съхраняват пари, които след това можете да прехвърляте към банковата си сметка или да ги използвате за плащане на услуги и продукти.
Как можете да го използвате?
Известията ви показват информация за нови клиенти, успешни продажби, транзакции и възстановени суми. Можете да създавате разговори, да управлявате клиентите и да ги добавяте към системата.
Ползи
- Следете продажбите, възстановените суми и друга информация
- Управлявайте клиентите от таблото си за управление
Как да свържете PayPal с LiveAgent чрез Zapier
Zapier е интеграционна платформа, която ви помага да свържете лесно две приложения в специфична персонализирана интеграция. Платформата е удобна за потребителите, интуитивна, а самото настройване отнема само няколко минути.
В следващите редове ще ви дадем лесни указания за свързването на PayPal с LiveAgent. На първо място трябва да имате регистрация в Zapier. Ако вече имате акаунт, влезте в него. Ако нямате, можете да си направите такъв на този линк. Необходим ви е само имейл адрес.
Когато сте готови, отидете на страницата за интегриране на LiveAgent и PayPal.
Слезте малко надолу и вижте раздела Connect LiveAgent + PayPal in minutes section (Свържете LiveAgent + PayPal за минути). Тук можете да изберете тригер и действие. В нашия случай тригер в PayPal ще активира действие в LiveAgent. Изберете най-подходящите за вашата цел варианти.
В нашия пример свързваме тригера Successful Sale (Успешна продажба) с действието Create conversation (Създай разговор). Когато сте готови с избора си, натиснете синия бутон, за да продължите.
В този раздел трябва да изберете PayPal акаунта си и да настроите тригера. Zapier ще ви води през целия процес.
Ще трябва да редактирате настройките на Известията за незабавно плащане (IPN). Имате достъп до тези настройки в PayPal акаунта си.
Когато сте готови ви съветваме да тествате тригера, за да видите дали работи според очакванията ви.
Следващата стъпка е да настроите действието в LiveAgent. Уверете се, че сте попълнили всички задължителни полета. Незадължителните полета могат да бъдат попълнени, ако искате да уточните по-подробно действието. В нашия случай можем да добавим повече информация за нашето действие по създаване на нов разговор.
След това направете финален тест на интеграцията, за да видите дали работи.
Проверете таблото си за управление в LiveAgent и отидете на раздела с тикети. Трябва да има нов разговор след приключването на теста.
Готови сте, успешно свързахте PayPal с LiveAgent. Ако искате да създадете друга персонализирана интеграция, върнете се на линка на страницата на интеграцията и опитайте други варианти.
Frequently Asked Questions
За какво се използва PayPal?
PayPal ви позволява да правите и получавате плащания с гарантирана сигурност по цял свят от 1998 година.
Какви са ползите от използването на PayPal съвместно с LiveAgent?
- лесно управление на информацията на клиентите от LiveAgent - получавайте известия за възстановени суми, продажби и нови клиенти - повишете ефикасността на обслужването на клиентите си
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага тикет система, жив чат, VoIP и други функционалности за поддръжка на клиенти. Бюрото за услуги цели бързо разрешаване на проблемите на клиентите и предоставяне на висококачествени услуги. Pabbly е инструмент, който позволява настройване на специфично време за определени действия.