Партньор
Какво е Google Календар?
Google Календар е безплатно приложение за календар работещо с всички налични оперативни системи. Използва се за планиране на събития, настройване на напомняния и е лесно за споделяне с колегите ви.
Как можете да го използвате?
Използването на Google Календара във вашето табло за управление на LiveAgent ще ви помогне да поддържате високо ниво на организираност и да следите важни мероприятия, срещи и напомняния. Получавайте известия за нови календари, добавени мероприятия, начало и край на събития, отмени и друга важна информация. Вие също можете да създавате календари, събития и да ги актуализирате ръчно от таблото за управление на LiveAgent.
Ползи
- Създавайте и получавайте известия за събития и актуализации на календара
- Управлявайте и актуализирайте информацията за вашите събития
- Един интерфейс, не е необходимо да превключвате между приложенията
Frequently asked questions
Какво представлява интеграцията с Google Календар?
Интеграцията на Google Календар ви позволява да контролирате всички събития от един интерфейс - LiveAgent. В резултат на това никога повече няма да пропуснете важна среща.
Какви са ползите от интеграцията на Google Календар с LiveAgent?
- пести време (не е необходимо превключване между платформите)
- възможност за актуализиране на събития от LiveAgent
- известия за нови събития и промени
Кръг от щастливи, лоялни клиенти води до генериране на нови приходи. Създаването на уникални контактни полета помага за предоставянето на по-персонализирани и компетентни услуги за удовлетвореност на клиентите. LiveAgent предлага решение за съхранение на контактна информация и персонализирани полета.
LiveAgent е предимство пред Kayako и осигурява бързо и ефективно обслужване на клиентите. Мнозина от потребителите го характеризират като страхотен инструмент за комуникация и средство за подобряване на продажбите и удовлетвореността на клиентите. LiveAgent помага да се категоризират тикетите и да се проследи какво най-много се нуждаят клиентите. Въпреки по-високите цени, LiveAgent е предпочитан пред други решения.
Жизненият цикъл на тикета в системата за клиентска поддръжка включва различни фази и може да бъде маркиран като "Нов", "Отворен", "Отговорен", "Приключен" или "Отложен". Анализът на жизнения цикъл на тикетите позволява определянето на най-често срещаните видове тикети и техния бърз отговор. Специалистите по обслужване на клиенти играят важна роля в екипа за клиентска поддръжка. Интерфейсът на агента включва цялостен контрол върху дейностите, свързани с работата на клиента. LiveAgent таблото открива всичко, от което се нуждаете за работата в хелп деск софтуера, а тикет системата съдържа входяща кутия със споделен достъп към всички запитвания от клиенти.
LiveAgent е ефективна CRM система, която предоставя възможност за хибридни потоци на тикети, тагове за лесно откриване на предишни тикети, шаблонни отговори за бързо реагиране на често задавани въпроси. Интегрираният с над 40 външни приложения LiveAgent предоставя лесен достъп и възможност за изпълнение на действията им докато си чатите в реално време със своите клиенти.