Формуляри на Google integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Какво представляват Google Формулярите?
Google Formsе софтуер за администриране на проучването в уеб. Това е част от редакторите на документи в Google. Използва се за събиране на данни, информация и извършване на изследвания чрез проучвания. Google Forms е свободен да използва за всички.
Как можете да го използвате?
Когато го интегрирате с LiveAgent, можете да намерите и създадете репо-реплики, да следвате известията и да управлявате формулярите си. Много от тези функции могат да бъдат направени директно от таблото ви за управление, така че не е нужно да превключвате между приложения.
Ползи
- Управление на формулярите Ви от един софтуер
- Добавяне или промяна на отговори
- Без необходимост от превключване между програмните продукти
Как да интегрираме Google Формуляри с LiveAgent чрез Zapier?
Можете да интегрирате Google Forms чрез услугата Zapier. Zapier ви позволява безпроблемно да свържете две приложения и да създадете интеграции между тях.Трябва да създадете Zapier акаунт на този линк. Когато имате такъв, отидете на страницата с Google Forms + LiveAgent на сраницата на интеграции на Zapier. .
Превъртете надолу на страницата, докато видите избора на задействане и действие. Първата стъпка от интегрирането на LiveAgent с други приложения е да изберете какво искате да направите вашата интеграция. Това може да стане чрез избиране на правилните тригери и действия.
В зависимост от настройката Ви за интеграция, опцията за настройка на задействането и действието може да варира в зависимост от вашата комбинация. Процесът на интегриране обаче обикновено остава лесен и може да бъде завършен в рамките на минути.
Има доста комбинации, от които да избирате. Например показваме ръководство за формуляри, които задействат “Нов” или “Актуализиран отговор” в електронната таблица и действието LiveAgent Създаване на разговор. След като изберете, просто кликнете върху синия бутон Свържете по-долу, за да продължите към следващата стъпка.
Тази стъпка изисква от нас да предоставим информация за вход и да предоставим достъп до Zapier. Можем също така да изберем коя електронна таблица, работен лист или колона заедно със съдържанието й да станат част от интеграцията.
След като предостави тези подробности, Zapier ще поиска тест за задействане. Можете да изберете да го пропуснете, но ви препоръчваме да продължите с него, за да видите дали работи правилно.
А сега на живо. Тъй като искаме интеграцията ни да създаде разговор в нашата система за билети, трябва да конфигурираме неговото съдържание на подателя, получателя и съобщението. Има и отдел, който ще уточни в кой отдел ще бъде изпратен билета.
Тази част от настройката включва и незадължителен полета, като например име на получател, имейл адрес, ИД на съобщение и др. Можете да изберете да попълните тези полета, ако искате съобщението ви да бъде по-конкретно.
Последната част от процеса на интеграция е тестът.
Успех! Интеграцията ви е готова. Кликнете върху Включете Zap, за да го активирате и да започнете да го използвате. Ще получавате съобщение в системата си за билети всеки път, когато има нов или актуализиран отговор в електронните Ви таблици.
Ако искате да създадете повече различни интеграции, върнете се на страницата на Zapier в началото на тази статия и следвайте същия процес.
Frequently Asked Questions
Какви са предимствата от използването на Google Формуляри с LiveAgent?
- manage your Google Forms from LiveAgent - get notifications about new responses in LiveAgent
Как можете да интегрирате Google Формуляри с LiveAgent?
1. Sign in to your Zapier account 2. Head to the Zapier - LiveAgent + Google Forms 3. Choose your preferences 4. Click on connect
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.