GIPHY integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Какво е Giphy?
Giphy е онлайн база данни и търсачка за анимирани GIF картинки, повтарящи се видеа без звук, които могат да подобрят онлайн взаимодействията. Giphy е популярна най-вече в социалните медии, но и в някои професионални сфери като каналите за обслужване на клиенти и Slack каналите.
Как можете да го използвате?
GIF картинките могат да бъдат използвани в тикетите в LiveAgent. Изразете чувствата си чрез голямото разнообразие от GIF картинки създадени с различни цели и поводи. Нека клиентите ви да знаят какво мислите докато си пишете с тях в чата на живо, споделете щастието си в съобщенията в социалните медии или споделете забавна история с колегите си в Slack.
Услугата е безплатна, затова от вас зависи колко ще я използвате. Повечето хора предпочитат да си общуват с непринудени сътрудници от екипите за обслужване на клиенти. Затова направете разговорите забавни и не мрънкайте като Рой…
… по-добре бъдете като Бийвис! Той изглежда така, все едно знае какво прави.
Системата за работа с тикети на LiveAgent поддържа Giphy, затова можете да използвате GIF картинки когато и където поискате. Ето няколко канала за връзка, в които можете успешно на използвате анимирани GIF картинки.
Имейлите не трябва да изглеждат като безлични фрагменти текст, когото можете да използвате картинки, линкове, емоджита и да, правилно се досетихте, GIF картинки. Подобрете взаимодействието си с клиентите и нека те да затварят входящата си кутия с усмивка след добре свършената работа.
Facebook е едно от най-подходящите места за използване на GIF картинки докато решавате проблемите на клиентите си. Някои от водещите компании използват тази тактика, за да накарат клиентите си да се почувстват разбрани, спокойни и щастливи.
Понякога клиентите не търсят решение на проблемите си, а споделят мислите, идеите си или просто искат да ви напишат нещо забавно. В тези случаи GIF картинките просто ви умоляват да ги използвате, за да видите реакцията на последователите си в Facebook.
Извън общуването с клиентите ви, можете да ги използвате в каналите си в Slack, които споделяте с колегите си. Потребителите на Slack знаят за поддръжката и използването на GIF картинки на работното място, а тикетите на LiveAgent също поддържат тази функция.
Ползи
- Търсачка на GIF картинки във вашата тикет система
- Лесно се използва
- Подобрява общуването с клиентите
- Възможност за използване в много канали
Как да свържете Giphy с LiveAgent?
В системата на LiveAgent разширението Giphy е вградено, може да бъде открито в раздела конфигурации. За да започнете процеса на интеграция отидете в таблото си за управление, Конфигурация > Система > Разширения.
Открийте разширението Giphy в списъка с разширения и натиснете бутона за активиране. LiveAgent ще се рестартира след това.
След това отидете на страницата на Giphy за разработчици и натиснете Create an app (създай приложение). Изберете API, дайте име на приложението си и го опишете. Giphy ще генерира API ключ за вас.
Копирайте този ключ и се върнете в раздела с разширения в LiveAgent. Намерете Giphy и кликнете върху иконата с форма на зъбно колело, за да настроите разширението. Поставете копирания API ключ в съответното поле в Giphy и натиснете бутона “Запази”.
Готови сте, може да използвате Giphy. Отидете в тикет системата си и отворете тикет, на който искате да отговорите с GIF картинка. Натиснете върху трите точки под името на тикета и изберете Giphy. Търсачката ви позволява да търсите различни GIF картинки, подходящи за разговора ви.
Разполагате с голямо разнообразие от GIF картинки, които можете да използвате. Или сами създайте ваши собствени картинки на сайта giphy.com, както направихме ние!
Как да свържете Giphy с LiveAgent чрез Zapier
Можете да опитате да свържете Giphy и чрез услугата Zapier. Zapier свързва две приложения, предлагайки множество опции за интеграция, от които можете да избирате точно каква интеграция искате да създадете. Ако нямате акаунт в Zapier, направете си нов тук. След това отидете на страницата с интеграции на Giphy + LiveAgent.
Слезте надолу по страницата и открийте раздела предлагащ избор на тригер и действие. Разгледайте опциите и изберете онези, които отговарят на нуждите ви. По времето на написване на тази статия, имаше само една налична опция, затова избрахме нея. Натиснете синия бутон за свързване, за да продължите с процеса на интеграция.
Първата стъпка е лесна, влезте в акаунта си в LiveAgent и дайте разрешение на Zapier да обработва данните на клиентите ви. Тествайте тригера, за да продължите напред.
Направете същото с Giphy и задайте ключова дума за търсене на GIF картинка при добавянето на нов клиент. Тествайте интеграцията и я включете.
Готови сте!
Frequently Asked Questions
Какво представлява интеграцията на GIPHY в LiveAgent?
Ако целта на компанията ви е създаването на оригинални, персонализирани разговори с клиентите, тогава интеграцията на GIPHY е това, от което се нуждаете. Изпращайте gif картинки, когато е уместно и създайте по-добри взаимоотношения с клиентите си директно от системата на LiveAgent.
Как можете да свържете GIPHY с вашата система LiveAgent?
1. Влезте в акаунта си в LiveAgent 2. Натиснете Конфигурации - Системи - Разширения - GIPHY 3. Активирайте разширението 4. ИЗПОЛЗВАЙТЕ го веднага
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Добавете джаджа за търсене на вашия сайт с LiveAgent и улеснете посетителите да намират статии, форуми и предложения. Персонализирайте дизайна и подобрете клиентското изживяване. Започнете с безплатен пробен период без ангажименти и вижте как LiveAgent може да подобри обслужването на вашите клиенти.