GIPHY integration
Какво е Giphy?
Giphy е онлайн база данни и търсачка за анимирани GIF картинки, повтарящи се видеа без звук, които могат да подобрят онлайн взаимодействията. Giphy е популярна най-вече в социалните медии, но и в някои професионални сфери като каналите за обслужване на клиенти и Slack каналите.
Как можете да го използвате?
GIF картинките могат да бъдат използвани в тикетите в LiveAgent. Изразете чувствата си чрез голямото разнообразие от GIF картинки създадени с различни цели и поводи. Нека клиентите ви да знаят какво мислите докато си пишете с тях в чата на живо, споделете щастието си в съобщенията в социалните медии или споделете забавна история с колегите си в Slack.
Услугата е безплатна, затова от вас зависи колко ще я използвате. Повечето хора предпочитат да си общуват с непринудени сътрудници от екипите за обслужване на клиенти. Затова направете разговорите забавни и не мрънкайте като Рой…
![Roy is sour because he doesn't know how simple it is to activate Giphy in LiveAgent](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/bf956391c20a28968ab721ecf9c28346/roy-1.gif)
… по-добре бъдете като Бийвис! Той изглежда така, все едно знае какво прави.
![Beavis uses LiveAgent to provide great customer support](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/b134a7d956ac4db2aa794e05586be7fb/beavis-1.gif)
Системата за работа с тикети на LiveAgent поддържа Giphy, затова можете да използвате GIF картинки когато и където поискате. Ето няколко канала за връзка, в които можете успешно на използвате анимирани GIF картинки.
Имейлите не трябва да изглеждат като безлични фрагменти текст, когото можете да използвате картинки, линкове, емоджита и да, правилно се досетихте, GIF картинки. Подобрете взаимодействието си с клиентите и нека те да затварят входящата си кутия с усмивка след добре свършената работа.
![Add gifs to email tickets with Giphy integration](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/f0bdfd78547cf41d6cb4ca85be8a7049/doggo.gif)
Facebook е едно от най-подходящите места за използване на GIF картинки докато решавате проблемите на клиентите си. Някои от водещите компании използват тази тактика, за да накарат клиентите си да се почувстват разбрани, спокойни и щастливи.
Понякога клиентите не търсят решение на проблемите си, а споделят мислите, идеите си или просто искат да ви напишат нещо забавно. В тези случаи GIF картинките просто ви умоляват да ги използвате, за да видите реакцията на последователите си в Facebook.
![Giphy plugin for LiveAgent supports Facebook](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/fdaec175df5fbc7d06a73bde8fb2439a/facebook.gif)
Извън общуването с клиентите ви, можете да ги използвате в каналите си в Slack, които споделяте с колегите си. Потребителите на Slack знаят за поддръжката и използването на GIF картинки на работното място, а тикетите на LiveAgent също поддържат тази функция.
Ползи
- Търсачка на GIF картинки във вашата тикет система
- Лесно се използва
- Подобрява общуването с клиентите
- Възможност за използване в много канали
Как да свържете Giphy с LiveAgent?
В системата на LiveAgent разширението Giphy е вградено, може да бъде открито в раздела конфигурации. За да започнете процеса на интеграция отидете в таблото си за управление, Конфигурация > Система > Разширения.
Открийте разширението Giphy в списъка с разширения и натиснете бутона за активиране. LiveAgent ще се рестартира след това.
![Giphy integration in LiveAgent's plugin list](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/02a432a4c2dff458d5d6f54d356cd313/giphy-liveagent-plugin-1024x491.png)
След това отидете на страницата на Giphy за разработчици и натиснете Create an app (създай приложение). Изберете API, дайте име на приложението си и го опишете. Giphy ще генерира API ключ за вас.
![Giphy dashboard with app creation option to generate an API key](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/01fe264fc1b4fbbf98e33756722425ba/giphy-api-key-setup-1024x560.png)
![Selection of application type in Giphy](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/44e914c16e0dcc684b0339cbb9174c46/giphy-api-key-selection-liveagent-plugin-1024x979.png)
Копирайте този ключ и се върнете в раздела с разширения в LiveAgent. Намерете Giphy и кликнете върху иконата с форма на зъбно колело, за да настроите разширението. Поставете копирания API ключ в съответното поле в Giphy и натиснете бутона “Запази”.
![Add Giphy API key to the plugin in LiveAgent](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/0c373022877d0b782c2cee402b82383e/api-key-liveagent-giphy-plugin-setup-1024x683.png)
Готови сте, може да използвате Giphy. Отидете в тикет системата си и отворете тикет, на който искате да отговорите с GIF картинка. Натиснете върху трите точки под името на тикета и изберете Giphy. Търсачката ви позволява да търсите различни GIF картинки, подходящи за разговора ви.
![Giphy integration activated and functioning in LiveAgent ticketing system](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/604f9abf1f041f51f5dafb11c9d105c3/giphy-plugin-active-liveagent-1024x486.png)
Разполагате с голямо разнообразие от GIF картинки, които можете да използвате. Или сами създайте ваши собствени картинки на сайта giphy.com, както направихме ние!
![](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/be667642190cd854607cc9d85d1d49f6/giphynew.gif)
![](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/240c8a0af2b498e2adf52db2683f9049/gifgiphyliveagent.gif)
Как да свържете Giphy с LiveAgent чрез Zapier
Можете да опитате да свържете Giphy и чрез услугата Zapier. Zapier свързва две приложения, предлагайки множество опции за интеграция, от които можете да избирате точно каква интеграция искате да създадете. Ако нямате акаунт в Zapier, направете си нов тук. След това отидете на страницата с интеграции на Giphy + LiveAgent.
![LiveAgent and Giphy integration on Zapier](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/7a00fe84d5ffb8ae783f39e5d2cf6df5/giphy-zapier-liveagent-1024x368.png)
Слезте надолу по страницата и открийте раздела предлагащ избор на тригер и действие. Разгледайте опциите и изберете онези, които отговарят на нуждите ви. По времето на написване на тази статия, имаше само една налична опция, затова избрахме нея. Натиснете синия бутон за свързване, за да продължите с процеса на интеграция.
![LiveAgent trigger and Giphy action selected on Zapier](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/9e28310839ba7f4bdd82f69a8e757d24/giphy-action-liveagent-trigger-1024x366.png)
Първата стъпка е лесна, влезте в акаунта си в LiveAgent и дайте разрешение на Zapier да обработва данните на клиентите ви. Тествайте тригера, за да продължите напред.
![LiveAgent trigger setup in Giphy integration on Zapier](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/3ce71d2671c04685baa5583e26288243/liveagent-trigger-setup-giphy-integration-1024x496.png)
Направете същото с Giphy и задайте ключова дума за търсене на GIF картинка при добавянето на нов клиент. Тествайте интеграцията и я включете.
![Giphy action setup in an integration with LiveAgent](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/3e7fde7d186b784fcdb7db1d001482c7/giphy-action-liveagent-integration-1024x655.png)
Готови сте!
Frequently Asked Questions
Какво представлява интеграцията на GIPHY в LiveAgent?
Ако целта на компанията ви е създаването на оригинални, персонализирани разговори с клиентите, тогава интеграцията на GIPHY е това, от което се нуждаете. Изпращайте gif картинки, когато е уместно и създайте по-добри взаимоотношения с клиентите си директно от системата на LiveAgent.
Как можете да свържете GIPHY с вашата система LiveAgent?
1. Влезте в акаунта си в LiveAgent 2. Натиснете Конфигурации - Системи - Разширения - GIPHY 3. Активирайте разширението 4. ИЗПОЛЗВАЙТЕ го веднага
Интелигентни аналитични инструменти и LiveAgent WYG редакторът улесняват създаването на статии за клиентска поддръжка. Volusion е облачен софтуер за електронна търговия, който предоставя удобен вграден конструктор за създаване на онлайн магазини. В комбинация с LiveAgent, клиентите могат да получат обслужване от един интерфейс.
Естественият език, рефералният маркетинг и онлайн чат са ключови стратегии за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията. ТелеКуб предлага софтуерни решения за автоматични дозвъници, обработка на естествен език и реферален маркетинг. TelefonBG предоставя VoIP услуги за фирми с телефонни номера и статистика на обажданията от над 60 държави.