Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

GIPHY

Какво е Giphy?

Giphy е онлайн база данни и търсачка за анимирани GIF картинки, повтарящи се видеа без звук, които могат да подобрят онлайн взаимодействията. Giphy е популярна най-вече в социалните медии, но и в някои професионални сфери като каналите за обслужване на клиенти и Slack каналите. 

Как можете да го използвате?

GIF картинките могат да бъдат използвани в тикетите в LiveAgent. Изразете чувствата си чрез голямото разнообразие от GIF картинки създадени с различни цели и поводи. Нека клиентите ви да знаят какво мислите докато си пишете с тях в чата на живо, споделете щастието си в съобщенията в социалните медии или споделете забавна история с колегите си в Slack. 

Услугата е безплатна, затова от вас зависи колко ще я използвате. Повечето хора предпочитат да си общуват с непринудени сътрудници от екипите за обслужване на клиенти. Затова направете разговорите забавни и не мрънкайте като Рой…

Roy is sour because he doesn't know how simple it is to activate Giphy in LiveAgent

… по-добре бъдете като Бийвис! Той изглежда така, все едно знае какво прави.

Beavis uses LiveAgent to provide great customer support

Системата за работа с тикети на LiveAgent поддържа Giphy, затова можете да използвате GIF картинки когато и където поискате. Ето няколко канала за връзка, в които можете успешно на използвате анимирани GIF картинки. 

Имейлите не трябва да изглеждат като безлични фрагменти текст, когото можете да използвате картинки, линкове, емоджита и да, правилно се досетихте, GIF картинки. Подобрете взаимодействието си с клиентите и нека те да затварят входящата си кутия с усмивка след добре свършената работа. 

Add gifs to email tickets with Giphy integration

Facebook е едно от най-подходящите места за използване на GIF картинки докато решавате проблемите на клиентите си. Някои от водещите компании използват тази тактика, за да накарат клиентите си да се почувстват разбрани, спокойни и щастливи.

Понякога клиентите не търсят решение на проблемите си, а споделят мислите, идеите си или просто искат да ви напишат нещо забавно. В тези случаи GIF картинките просто ви умоляват да ги използвате, за да видите реакцията на последователите си в Facebook.

Giphy plugin for LiveAgent supports Facebook

Извън общуването с клиентите ви, можете да ги използвате в каналите си в Slack, които споделяте с колегите си. Потребителите на Slack знаят за поддръжката и използването на GIF картинки на работното място, а тикетите на LiveAgent също поддържат тази функция.

Ползи

  • Търсачка на GIF картинки във вашата тикет система
  • Лесно се използва
  • Подобрява общуването с клиентите
  • Възможност за използване в много канали

Как да свържете Giphy с LiveAgent?

В системата на LiveAgent разширението  Giphy е вградено, може да бъде открито в раздела конфигурации. За да започнете процеса на интеграция отидете в таблото си за управление, Конфигурация > Система > Разширения.

Открийте разширението Giphy в списъка с разширения и натиснете бутона за активиране. LiveAgent ще се рестартира след това. 

Giphy integration in LiveAgent's plugin list
Разширението Giphy в LA

След това отидете на страницата на Giphy за разработчици и натиснете Create an app (създай приложение). Изберете API, дайте име на приложението си и го опишете. Giphy ще генерира API ключ за вас.

Giphy dashboard with app creation option to generate an API key
Панел за управление в Giphy
Selection of application type in Giphy
Избрани варианти на API

Копирайте този ключ и се върнете в раздела с разширения в LiveAgent. Намерете Giphy и кликнете върху иконата с форма на зъбно колело, за да настроите разширението. Поставете копирания API ключ в съответното поле в Giphy и натиснете бутона “Запази”. 

Add Giphy API key to the plugin in LiveAgent
Поставете API ключа в разширението

Готови сте, може да използвате Giphy. Отидете в тикет системата си и отворете тикет, на който искате да отговорите с GIF картинка. Натиснете върху трите точки под името на тикета и изберете Giphy. Търсачката ви позволява да търсите различни GIF картинки, подходящи за разговора ви. 

Giphy integration activated and functioning in LiveAgent ticketing system
Giphy в LA

Разполагате с голямо разнообразие от GIF картинки, които можете да използвате. Или сами създайте ваши собствени картинки на сайта giphy.com, както направихме ние!

GIPHY
GIPHY
Създадохме тази анимация с  Giphy.com

Как да свържете Giphy с LiveAgent чрез Zapier

Можете да опитате да свържете Giphy и чрез услугата Zapier. Zapier свързва две приложения, предлагайки множество опции за интеграция, от които можете да избирате точно каква интеграция искате да създадете. Ако нямате акаунт в Zapier, направете си нов тук. След това отидете на страницата с интеграции на Giphy + LiveAgent.

LiveAgent and Giphy integration on Zapier
LiveAgent + Giphy

Слезте надолу по страницата и открийте раздела предлагащ избор на тригер и действие. Разгледайте опциите и изберете онези, които отговарят на нуждите ви. По времето на написване на тази статия, имаше само една налична опция, затова избрахме нея. Натиснете синия бутон за свързване, за да продължите с процеса на интеграция.

LiveAgent trigger and Giphy action selected on Zapier
Тригер и действие

Първата стъпка е лесна, влезте в акаунта си в LiveAgent и дайте разрешение на Zapier да обработва данните на клиентите ви. Тествайте тригера, за да продължите напред.

LiveAgent trigger setup in Giphy integration on Zapier
Настройка на тригера в LiveAgent

Направете същото с Giphy и задайте ключова дума за търсене на GIF картинка при добавянето на нов клиент. Тествайте интеграцията и я включете. 

Giphy action setup in an integration with LiveAgent
Настройка на действие в Giphy

Готови сте!

Често задавани въпроси

Какво представлява интеграцията на GIPHY в LiveAgent?

Ако целта на компанията ви е създаването на оригинални, персонализирани разговори с клиентите, тогава интеграцията на GIPHY е това, от което се нуждаете. Изпращайте gif картинки, когато е уместно и създайте по-добри взаимоотношения с клиентите си директно от системата на LiveAgent. 

Как можете да свържете GIPHY с вашата система LiveAgent?

1. Влезте в акаунта си в LiveAgent

2. Натиснете Конфигурации - Системи - Разширения - GIPHY

3. Активирайте разширението

4. ИЗПОЛЗВАЙТЕ го веднага 

Обратно към Интеграции Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо