Търсите алтернатива на Gorgias?

Опитвате се да станете по-социални и да продавате повече с помоща на вашето обслужване на клиентите? Gorgias е страхотен, но опитахте ли вече LiveAgent?

Увеличете удовлетвореността на клиентите със софтуер, който няма да ви разочарова. Вземете повече от вашия тикетинг софтуер, чат на живо или информационна база с LiveAgent. Възползвайте се от много функции и интеграции, като Shopify, социални медии като Instagram, Facebook Messenger или Twitter. Продължавайте да четете и разберете защо ние сме правилното многофункционално софтуерно решение за вашето информационно бюро.

3 причини, поради които LiveAgent е най-добрата алтернатива на Gorgias

Разберете какви са ползите от използването на LiveAgent

Увеличение на възвръщаемостта на инвестициите

Изграждането на по-добри взаимоотношения с клиентите води до по-добра клиентска база и увеличени приходи.

Спестете време и пари

Функции като анализи, интуитивната система за управление и тикетинг системата ви помагат да управлявате по-добре ресурсите си.

По-добър работен процес

Използвайте инструменти като социални медии, страхотна тикетинг система, информационна база и други, за по-добър работен процес и по-надеждна поддръжка на клиенти от всички канали.

Call routing time

Софтуер за обслужване на клиенти, който няма да ви разочарова

Какво ви трябва от вашия софтуер за поддръжка на клиенти? Осигурете по-добра поддръжка на клиенти с точния софтуер и правилния набор от инструменти. Подобрете вашето информационно бюро с LiveAgent днес.

LiveAgent може да ви даде инструменти, функции и интеграции, за да осигури по-добра поддръжка на клиенти. Дайте светкавично бързи отговори с нашия уиджет за чат на живо – той е най-бързият на пазара. Персонализирайте работния си процес с интеграции като Shopify, Instagram, Slack и други. Използвайте кол център и информационна база без проблеми. Възможностите са налице, а останалото зависи от вас и вашия екип, LiveAgent няма да ви попречи.

Най-бързия уиджет за чат на живо на пазара

Ние сме доста сериозни по този въпрос. Работихме усилено, за да усъвършенстваме нашия уиджет за чат на живо и си заслужаваше. Нашия уидже за чат на живо е най-бързата на пазара, със скорости от 2,5 секунди .

Сега можете да имате наистина бърз чат на живо в информационното бюро. Използвайте чата на живо на LiveAgent, за да осигурите супер бързо и надеждно изживяване на клиентите , независимо дали използвате Shopify или дори когато управлявате собствен магазин самостоятелно. Чатът на живо може лесно да преобърне ситуацията и да превърне посетителя на уебсайта в клиент.

Definition of customer engagement
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Вижте нашия чат на живо в действие

По-добре е да видите какво може да направи алтернативен софтуер за обслужване на клиенти. Разгледайте нашия чат на живо в действие и решете дали това е правилният избор за вашето информационно бюро.

Чувствайте се свободни да разгледате нашия канал, имаме видеоклипове за инструментите и функциите на нашето информационно бюро, като кол център, IVR и още много други скоро.

Софтуер за поддръжка на клиенти и страхотно изживяване на клиентите

Компанията за софтуер за поддръжка на клиенти трябва да даде пример и да осигури най-добрата поддръжка на клиенти. Щастливото информационно бюро използва софтуер за обслужване на клиенти, който предоставя страхотно изживяване на клиентите.

Ето защо ние предоставяме на нашите клиенти 24/7 поддръжка на клиенти. Просто изберете канала си, независимо дали става дума за телефонно обаждане, съобщение в социалните медии или информационна база, ние сме там за вас.

get inspired

Ето как изглежда едно страхотното изживяване на клиентите

  • Partly

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • HostingAdvice.com

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • covomo

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • HEWO

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • WebMaster Deals

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • XperienceHR

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • TAZAR Group

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • The Workplace Depot

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Projure

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • Websignal

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • All British Casino

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Norske Automaten

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Study Portals

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • TypoAssassin

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • Factorchic

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • 123 Nakup

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Betconstruct

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Atomer

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • AVMarket

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • Езиков център Antalya Consulting

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • tekRESCUE

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Marietta Corporation

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • eFortuna

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • TrustPay

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • Nay

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • m:zone

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • Volterman

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Сравнение на отзивите за LiveAgent и Gorgias

LiveAgent vs Gorgias comparison

Правилно към 16/9/2020

increase availability

Изпробвайте го безплатно днес

Преминете от Gorgias към нашия софтуер за обслужване на клиенти и изпробвайте нашите разширени функции като информационна база, кол център, социални медии или Shopify интеграции.

Възползвайте се от безплатната 14-дневна пробна версия без ангажимент и без информация за кредитна карта. Искаме да ви докажем, че сме правилният софтуер за обслужване на клиенти за вашия бизнес. Подобрете изживяването на клиентите си с LiveAgent днес

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

Искате да ни сравните с различни имейл компании?

Любопитни сте как се представяме в сравнение с конкурентите ни? Разгледайте нашите страници за сравнение и открийте всичко, което можем да ви предложим.

Related Articles to Алтернатира на Gorgias
LiveAgent е чудесна алтернатива, ако искате да получите повече възможности за комуникация с вашите клиенти. Преминете от CallPage към LiveAgent сега.

Търсите алтернатива на CallPage?

LiveAgent се откроява сред другите системи за чат и тикетинг със своето качество на услугата и бърза реакция от отдела за поддръжка. Клиентите хвалят голямата функционалност на продукта, включително контактни форми, чат, полезна информация и интеграция със социални мрежи. Услугата работи стабилно и на мобилни платформи, което я прави предпочитан избор пред други конкуренти, като ZenDesk.

Търсите алтернатива на Dashly? Have a look at LiveAgent, сравнете и опитайте безплатно в продължение на 14 дни, без прикачени низове.

Търсите си Dashly алтернатива?

LiveAgent предлага три платени плана, които помагат за по-добра поддръжка на клиенти и комуникационен софтуер, като са на достъпни цени.

Търсите алтернатива на Dixa? Научете повече за достъпната мултиканална система за управление на тикети на LiveAgent и функциите на продукта.

Алтернатива на Dixa - LiveAgent

Мониторингът на социалните мрежи е важен за всяка компания, за да се следи какво се говори за нея онлайн и за да се отговорят на въпросите на потенциалните клиенти. LiveAgent е хелп деск софтуер с множество канали и интеграции, който предоставя услуги на клиенти през различни комуникационни канали, включително социални мрежи. Инструментите за мониторинг на социалните мрежи трябва да бъдат част от маркетинговата стратегия на компанията.

Тикетинг системата на Liveagent е много повече от имейл. Покрийте всички комуникационни канали. Нашето Live чат приложение е най-бързото на пазара, с визуализацията си на екрана само за 2.5 секунди. LiveAgent поддържа и интеграция към кол център.

Търсите алтернатива на SupportBee?

LiveAgent е чат и тикетинг система, която се отличава с висококачествено обслужване, бърза реакция от отдела за поддръжка и богат списък от функции. Потребителите хвалят продукта за функционалностите му, включително контактни форми, чат, полезна информация и интеграция със социални мрежи. LiveAgent също е стабилен и лесен за употреба на мобилни платформи. Потребителите са изпробвали различни системи за обслужване, но предпочитат LiveAgent поради цената, функциите и обслужването на клиентите. Всеки, който е имал опит с Zendesk, на ново се абонира за LiveAgent.

Чудите ли се защо LiveAgent е добър избор за компании за разработка на софтуер? Ето три причини, поради които изберете нас.

Търсите по-добър helpdesk софтуер?

LiveAgent предоставя различни методи за обслужване на клиенти, включително чат на живо и имейл. Базата знания и порталът за поддръжка са първите места, на които клиентите ще търсят отговори. LiveAgent осигурява мощни инструменти за създаване на ЧЗВ, статии за самообслужване и категории въз основа на бизнеса. Всичка необходима информация се намира в универсалната входяща поща, за да можете да проследите нуждите и исканията на клиентите.

LiveAgent е най-доброто многоканално решение за обслужване на Вашите клиенти. Тикетинг системата на LiveAgent се грижи за всичко вместо Вас.

Търсите алтернатива на Tawk?

LiveAgent е ценово достъпна и функционално богата система за обслужване на клиенти, която предлага контактни форми, чат, полезна информация и интеграция със социални мрежи. Потребителите хвалят стабилната й работа дори на мобилни платформи и високото ниво на автоматизация. LiveAgent е избран пред ZenDesk и други системи, поради високото качество на услугата и поддръжката.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо