Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Писна ли ви от вашия help desk софтуер?

Разберете защо LiveAgent е най-добрата алтернатива на Gist на пазара.

  • ✓ Без такса за включване    
  • ✓ Клиентско обалужване 24/7    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време
Използват ни
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Търсите алтернатива на Gist?

Искате ли да се фокусирате повече върху клиентското обслужване с помощта на специализиран софтуер? LiveAgent е правилният избор.

LiveAgent е най-доброто решение за предоставяне на клиентско обслужване. Той предлага разнообразие от функционалности и повече от 175 интеграции на разумна цена.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

По-добра автоматизация за Вашия бизнер.
Открийте LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Мощна алтернатива на Gist

Когато става въпрос за предоставянето на отлично клиентско обслужване, надеждният и добре познат софтуер е задължителен. LiveAgent е точно това, прекрасен help desk софтуер, който ви предоставя всичко, от което се нуждаете за добро клиентско обслужване и управление.

LiveAgent има всичко – имейл, най-бързият лайв чат прозорец, социални медии, поддръжка на телефонна централа и база знания, наред с други функционалности и интеграции. Не хабете екипа си с ненадежден софтуер. Преместването към LiveAgent е просто.

Най-бързият лайв чат

Лайв чатът е съществена част от клиентското обслужване ако искате клиентите Ви да се свързват с Вас директно през сайта Ви.

LiveAgent предлага най-бързият лайв чат прозорец на пазара, с чат, който се зарежда за 2,5 секунди. Не можете да намерите нищо по-бързо от това. Всичко, което трябва да направите, е да се подготвите за входящите съобщения.

 

The fastest live chat on the market

3 причини, поради които компаниите преминават към LiveAgent

Union icon

По-високо удовлетворение

LiveAgent повишава удовлетвореността на клиентите и подобрява коефициента на конверсия.

Increase icon

Повишена продуктивност

Намалете работното време на сътрудниците си и затворете повече клиентски запитвания благодарение на универсалната ни входяща кутия.

Statistic icon

Богата функционалност

Над 175 функционалности, които да направят работният Ви процес по-лесен и приятен.

Professional built-in call center software

Предложете обслужване по телефона

Дайте на клиентите си възможността да осъществат по-личен контакт с Вашия бизнес. Създаването на Ваша собствена виртуална телефонна централа е лесно и става за минути.

Можете да се свържете чрез браузъра, телефона или друго оборудване по Ваш избор и да получавате обаждания както по телефона. LiveAgent се грижи за всичко вместо Вас, така че няма нужда от външни доставчици на услуги.

Готови ли сте да предложите по-добро обслужване?

Не се примирявайте с каквото и да е, изберете най-доброто. LiveAgent Ви предлага най-добрите инструменти, функционалности и интеграции на разумна цена. Можете да изберете между три плана, за да получите точно това, от което се нуждаете. А в случай, че това не е достатъчно, винаги можете да закупите отделни функционалности без да плащате прекалено много. Получавате точно това, за което плащате, без допълнителни такси и без се притеснявате, че ще надхвърлите бюджета си.

Вижте нашите ценови планове за повече информация.

Ready to switch to LiveAgent

Вижте защо компаниите се местят към LiveAgent

  • “Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт

  • Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик

  • „Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон

  • „Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам

  • “Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън

  • „Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга

  • “Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал

  • „Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

FAQ

Как е LiveAgent в сравнение с Gist?

LiveAgent предлага следните допълнителни функционалности, които Gist не предлага: клиентско обслужване 24/7, клиентски форум, интеграция с Viber, интеграция с Instagram и телефонна централа.

Какви са предимствата на използването на LiveAgent вместо Gist?

Допълнителните предимства на LiveAgent пред Gist включват увеличено клиентско удовлетворение, по-дълго задържане на клиентите, понижена цена на клиентското обслужване, по-ниско текучество и по-добър работен процес за сътрудниците.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо