Търсите ли алтернатива на Вашия настоящ софтуер за клиентско обслужване? LiveAgent Ви предлага невероятно решение за Вашия хелп деск.
Extend е страхотен, но може да искате да опитате нещо друго. Нашият софтуер за клиентско обслужване е оборудван с полезни инструменти, характеристики и интеграции. Прочетете за да разберете повече!
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Направете една крачка напред по отношение на клиентското обслужване с правилния софтуер.
LiveAgent е решение за омниканал за Вашия софтуер с поддръжката на голям брой от канали за комуникация, с над 175 характеристики и 40 интеграции. Възможност за предоставяне по имейл, чат на живо, социални медии, кол център и база знания.
Клиентското обслужване е важна част от всеки един успешен бизнес. LiveAgent може да помогне на Вашите агенти да улеснят техния работен поток, да увеличат възвращаемостта на инвестициите или просто да предоставят по- добро клиентско обслужване на Вашите клиенти.
Надеждната тикет система управлява цялата Ваша комуникация, така че можете да се фокусирате върху важното и да спестите време, докато правите така.
Намалете работното време на Вашите агенти и разрешете повече клиентски запитвания благодарение на нашата универсална входяща кутия.
Над 175 + характеристики, които улесняват Вашия работен поток и го правят по- приятен.
LiveAgent е шестица от тотото на разумна цена. Изберете един от нашите три платени плана или вземете отделна характеристика за да персонализирате Вашия хелп деск.
Не е нужно страхотният софтуер за клиентско обслужване да бъде толкова скъп. LiveAgent е клиентски софтуер с таг за разумна цена. Предлагаме три страхотни платени плана, които са оборудвани с инструменти, характеристики и интеграции.
Всичко, което трябва да направите е да изберете тази, която Ви отговаря най- добре. Вижте нашите планове и научете повече.
LiveAgent е най-преглежданият и считан за #1 хелп деск софтуер за малки и средни предприятия за 2020. Останете по-близо до Вашите клиенти и им помогнете да станат по- бързи с LiveAgent.
“Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт
Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик
„Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон
„Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам
“Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън
„Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга
“Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал
„Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
Любопитни ли сте да видите, как се котираме спрямо другите популярни решения за кол център ? Разгледайте нашата страница със сравнения и открийте всичко, което имаме да предложим.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни