Търсите алтернатива на ZenDesk Talk?

Не сте доволни от ZenDesk Talk? Търсите ли различно решение за вашия колцентър? 

LiveAgent е най-доброто help desk решение за вашия бизнес. Осигурете поддръжка чрез имейл, чат на живо, социални мрежи, информационна база и колцентър на една страхотна цена.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

3 причини, поради които компаниите преминават към LiveAgent

Поддръжка чрез колцентър

Освен много други функции, LiveAgent поддържа колцентър интеграция. Настройва се бързо и лесно!

Богата функционалност

Над 175+ функции, които улесняват работния ви процес.

Увеличена удовлетвореност

LiveAgent увеличава удовлетвореността на клиентите & подобрява процента на конверсия.

smart phone calling

Мощна алтернатива на ZenDesk Talk

Ако търсите надеждно и по-евтино решение за текущия си софтуер, търсенето ви е приключило.

LiveAgent е едно от най-преглежданите решения за поддръжка на клиенти, има добри цени и е снабдено с мощни инструменти. LiveAgent има над 175 функции и повече от 40 интеграции, за да ви помогне да улесните работния си процес и да ви позволи да осигурите по-добра поддръжка. 

Поддръжка чрез колцентър

Не се отказвайте от колцентъра. LiveAgent ви позволява да го настроите бързо и без проблеми. След настройката можете да осигурите поддръжка чрез браузър, телефон или друго избрано от вас оборудване.

Няма нужда от трети лица, LiveAgent се грижи за всичко. Всичко, което трябва да направите, е да се свържете и да си свършите работа.

Book demo with LiveAgent -illustration
Savings illustration

Вземете това, от което се нуждаете, за по-малко

Предоставянето на това, от което се нуждае вашият бизнес, за да осигури най-доброто обслужване на клиентите, не трябва да се отразява негативно на бюджета ви. Ценовите планове на LiveAgent са пълни с полезни инструменти, функции и интеграции на справедлива цена.

Не плащайте прекалено много за софтуер, който можете да имате за по-ниска цена. Вижте нашите ценови планове и научете повече.

Вижте защо компаниите преминават към LiveAgent

  • “Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт

  • Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик

  • „Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон

  • „Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам

  • “Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън

  • „Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга

  • “Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал

  • „Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън

LiveAgent Is Competitive Advantage

Търсите друг help desk софтуер?

LiveAgent е най-преглежданият и класиран на първо място софтуер за информационно бюро за SMB през 2020 г. Бъдете по-близо до клиентите си и им помагайте по-бързо с LiveAgent.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

Разгледайте и други help desk сравнения

Любопитно ви е да видите как се сравняваме с други популярни софтуери? Разгледайте нашите страници за сравнение и открийте всичко, което предлагаме.

Related Articles to Алтернатива на ZenDesk Talk
LiveAgent е чудесна алтернатива за HubSpot's Service Hub. Открийте нашият многофункционален канал с универсавен капацитет и най-бързият инструмент за чат на пазара.

Търсите Service Hub алтернатива?

LiveAgent е система за обслужване на клиенти, която се отличава с качество, бързина и голям списък от функции, включително чат, контактни форми и полезна информация. Потребителите изразяват доволството си от функционалностите, стабилната работа и добрата поддръжка и помощ при внедряването. Цената също е добра, което я прави предпочитан избор пред други системи като Zendesk и Freshdesk.

Обмисляте HelpOnClick за нуждите си от лайв чат? Разглейдате отзива ни и разберете как се справя по време на общите ни тестове.

Отзив за лайв чат HelpOnClick

HelpOnClick е лесен за навигация, но не е много адаптивен. Цената му е достъпна и предлага възможности за персонализация. Няма преглед на написаното в реално време и прозорците му се чупят. Първата стъпка за работа с HelpOnClick е да създадете профил и да промените визуалните аспекти на бутона за лайв чат. Не всички оператори могат да изпращат прикачени файлове. Има проблеми при започване на разговор, като потребителите виждат "Изчакване за входящ чат".

Търсите алтернатива на Dixa? Научете повече за достъпната мултиканална система за управление на тикети на LiveAgent и функциите на продукта.

Алтернатива на Dixa - LiveAgent

Мониторингът на социалните мрежи е важен за всяка компания, за да се следи какво се говори за нея онлайн и за да се отговорят на въпросите на потенциалните клиенти. LiveAgent е хелп деск софтуер с множество канали и интеграции, който предоставя услуги на клиенти през различни комуникационни канали, включително социални мрежи. Инструментите за мониторинг на социалните мрежи трябва да бъдат част от маркетинговата стратегия на компанията.

Тикетинг системата на Liveagent е много повече от имейл. Покрийте всички комуникационни канали. Нашето Live чат приложение е най-бързото на пазара, с визуализацията си на екрана само за 2.5 секунди. LiveAgent поддържа и интеграция към кол център.

Търсите алтернатива на SupportBee?

LiveAgent е чат и тикетинг система, която се отличава с висококачествено обслужване, бърза реакция от отдела за поддръжка и богат списък от функции. Потребителите хвалят продукта за функционалностите му, включително контактни форми, чат, полезна информация и интеграция със социални мрежи. LiveAgent също е стабилен и лесен за употреба на мобилни платформи. Потребителите са изпробвали различни системи за обслужване, но предпочитат LiveAgent поради цената, функциите и обслужването на клиентите. Всеки, който е имал опит с Zendesk, на ново се абонира за LiveAgent.

Ако търсите силна алтернатива Crisp, помислете за LiveAgent. Това е пълнофункционален софтуер за справка с най-бързото приложение за чат.

Нужна ли Ви е Crips алтернатива?

LiveAgent е най-преглежданият и класиран #1 софтуер за бюро за SMB през 2020 и е чудесна алтернатива на Crisp. Той спестява време и пари, така че можете да се съсредоточите върху изграждането на смислени отношения с колегите. Не се задоволявайте с по-малко.

Чудите ли се защо LiveAgent е добър избор за компании за разработка на софтуер? Ето три причини, поради които изберете нас.

Търсите по-добър helpdesk софтуер?

LiveAgent предоставя различни методи за обслужване на клиенти, включително чат на живо и имейл. Базата знания и порталът за поддръжка са първите места, на които клиентите ще търсят отговори. LiveAgent осигурява мощни инструменти за създаване на ЧЗВ, статии за самообслужване и категории въз основа на бизнеса. Всичка необходима информация се намира в универсалната входяща поща, за да можете да проследите нуждите и исканията на клиентите.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо