Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Писнало ви е от вашия help desk софтуер?

Открийте защо LiveAgent е най-добрата алтернатива на TeamSupport на пазара.

  • ✓ Без такса за настройване    
  • ✓ Обслужване на клиенти 24/7    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Прекъснете по всяко време    
Използван от
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Търсите алтернатива на TeamSupport?

Искате ли да предоставите по-добра поддръжка със страхотен help desk софтуер, който е способен на всичко? 

Опитайте LiveAgent днес. LiveAgent е най-доброто многоканално решение за вашия бизнес. Осигурете поддръжка по всички значими канали. 

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

3 причини, поради които компаниите се прехвърлят към LiveAgent

Increase icon

Повишена производителност

Намалете работното време на вашите агенти и решете повече запитвания на клиенти благодарение на нашата универсална пощенска кутия.

Statistic icon

Богата функционалност

Над 175+ функции, за да улеснят и направят работата ви по приятна.

Money Bag

Достъпни цени

LiveAgent предлага много и то на разумна цена. Изберете един от нашите три платени плана или изберете отделни функции, за да персонализирате вашето информационно бюро.

TeamSupport срещу LiveAgent на пръв поглед

Характеристики Liveagent TeamSupport
Тикетинг
Съдържа инструмент за управление, който обработва и каталогизира заявките за обслужване на клиенти.
LiveAgent предлага тикетинг в Ticket плана за $15/агент/месец.
TeamSupport предлага тикетинг в план за $50/агент/месец.
Чат на живо
Уиджет за чат в реално време, който можете да поставите на всеки уебсайт.
LiveAgent предлага чат на живо в Ticket+Chat плана за $29/агент/месец.
TeamSupport предлага чат на живо в план за $50/агент/месец.
Колцентър
Колцентър, който може да се използва за осъществяване и получаване на повиквания с помощта на автоматично разпределение на обажданията.
LiveAgent предлага колцентър.
TeamSupport не предлага колцентър.
Самообслужване
Функция, която ви позволява да изградите клиентски портал, в който вашите клиенти могат да се регистрират, за да получат достъп до предишните си тикети и съдържание на информационната база.
LiveAgent предлага самообслужване в Ticket плана за $15/агент/месец.
TeamSupport предлага самообслужване в план за $50/агент/месец.
Facebook
Facebook интеграция, която извлича всички коментари и споменавания и ги трансформира в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от help desk софтуера за социалните мрежи.
LiveAgent предлага Facebook интеграция в Ticket плана за допълнителна такса от $39/месец на акаунт или в All-inclusive плана без допълнителни такси.
TeamSupport предлага Facebook интеграция в план за $50/агент/месец.
Twitter
Twitter интеграция, която извлича всички споменавания и коментари и ги трансформира в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на туитове директно от софтуера.
LiveAgent предлага Twitter интеграция в Ticket плана за допълнителна такса от $39/месец на акаунт или в All-inclusive плана без допълнителни такси.
TeamSupport предлага Twitter интеграция в план за $50/агент/месец.
Instagram
Instagram интеграция, която извлича всички коментари и споменавания и ги трансформира в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от help desk софтуера за социалните мрежи.
LiveAgent предлага Instagram интеграция.
TeamSupport не предлага Instagram интеграция.
Viber
Viber интеграция, която извлича всички съобщения и ги трансформира в тикети. Интеграцията също така дава възможност на потребителите да отговарят и изпращат съобщения на Viber директно от help desk софтуера за социалните мрежи.
LiveAgent предлага Viber интеграция.
TeamSupport не предлага Viber интеграция.
Информационна база
Хранилище, което съдържа основна информация, включително ръководства за отстраняване на неизправности, често задавани въпроси и статии с инструкции.
LiveAgent предлага информационна база в Ticket плана за $15/агент/месец.
TeamSupport предлага информационна база в план за $50/агент/месец.
Клиентски форум
Онлайн дискусионнен форум за вашите клиенти, който се намира директно във вашата информационна база.
LiveAgent предлага клиентски форум в "Ticket" плана за $15/агент/месец.
TeamSupport предлага клиентски форум в план за $50/агент/месец.
Автоматизация и правила
Можете да автоматизирате работния процес, за да премахнете повтарящите се задачи.
LiveAgent предлага автоматизация и правила в Ticket плана за $15/агент/месец.
TeamSupport предлага автоматизация и правила в план за $50/агент/месец.
API
Набор от функции, които позволяват на различни приложения да работят заедно.
LiveAgent предлага API функции в Ticket плана за $15/агент/месец.
TeamSupport предлага API функции в план за $50/агент/месец.
Интерактивен гласов отговор (IVR)
Технология, която позволява на обаждащите да се навигират в телефонна система, преди да говорят с човешки оператор.
LiveAgent предлага IVR функции.
TeamSupport не предлага IVR функции.
Видео разговори
Обаждане, което съдържа видео, подобно на Skype, Zoom или Facetime разговори.
LiveAgent предлага видео разговори в All-inclusive плана за $39/агент/месец.
TeamSupport предлага видео разговори в план за $69/агент/месец.
Неограничена хронология
Тикетите не изтичат и не се изтриват - можете да ги видите по всяко време.
LiveAgent предлага неограничена хронология в Ticket плана за $15/агент/месец.
TeamSupport предлага неограничена хронология в план за $50/агент/месец.
Неограничени уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уебсайтове.
LiveAgent предлага неограничени уебсайтове.
TeamSupport не предлага неограничени уебсайтове.
Неограничени чат бутони
Можете да поставите неограничен брой чат бутони на вашите уебсайтове.
LiveAgent предлага неограничени чат бутони в Ticket+Chat плана за $29/агент/месец.
TeamSupport предлага неограничени чат бутони в план за $50/агент/месец.
Неограничени тикети/поща
Можете да получите неограничен брой имейли и тикети.
LiveAgent предлага неограничени тикети/поща в Ticket плана за $15/агент/месец.
TeamSupport предлага неограничени тикети/поща в план за $50/агент/месец.
Неограничени записи на разговори
Запишете всяко обаждане, което е направено или получено и възпроизвеждайте записа по всяко време.
LiveAgent предлага неограничени записи на разговори.
TeamSupport не предлага неограничени записи на разговори.
Неограничена поддръжка 24/7
Поддръжка на клиенти се предлага 24/7, без да се ограничава броят на заявките, които можете да изпратите.
LiveAgent предлага неограничена поддръжка 24/7 в Ticket плана за $15/агент/месец.
TeamSupport предлага неограничена поддръжка 24/7 в план за $50/агент/месец.
undraw app installation mbdv

Мощна алтернатива на TeamSupport

Подобрете вашата поддръжка на клиенти с LiveAgent. Вземете всичко необходимо – имейл, чат на живо, социални мрежи, колцентър и информационна база, както и над 175 функции и 40 интеграции.

Фокусирайте се върху важното с по-добър софтуер и осигурете по-добра поддръжка. 

Най-бързият чат на живо

Чатът на живо е един от най-добрите инструменти за бързо и ефективно предоставяне на поддръжка на клиенти. Следователно трябва да бъде възможно най-бързо.

LiveAgent има най-бързия уиджет за чат на живо на пазара, като чатът достига скорости от 2,5 секунди. Можете да видите какво пишат вашите клиенти, преди да натиснат бутона за изпращане. Подгответе отговорите си и ги изненадайте с вашата скорост.

undraw fast loading 0lbh
undraw Savings dwkw

Честно и почтено

Предоставянето на поддръжка на клиенти не трябва да бъде толкова скъпо. LiveAgent има три страхотни платени плана, пълни с инструменти и функции за осигуряване на най-добрата поддръжка. 

Разгледайте ги и научете повече повече.

Вижте защо компаниите преминават към LiveAgent

  • “Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт

  • Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик

  • „Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон

  • „Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам

  • “Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън

  • „Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга

  • “Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал

  • „Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън

undraw winners ao2o

Готови ли сте да се прехвърлите?

LiveAgent е най-преглежданият и класиран номер 1 софтуер за информационно бюро за SMB през 2020 г. Бъдете по-близо до клиентите си и им помагайте по-бързо с LiveAgent.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

FAQ

Каква е алтернативата на TeamSupport?

LiveAgent е алтернатива на TeamSupport, която събира клиентски запитвания от множество канали в един интерфейс, като имейли, чатове на живо, обаждания, запитвания в социалните мрежи и др. В резултат на това ви дава възможност да предоставяте бърза и ефективна поддръжка на клиентите си.

Как можете да се прехвърлите от TeamSupport?

За да се прехвърлите, използвайте безплатния плъгин или се свържете с клиентската поддръжка на LiveAgent за допълнителна информация и помощ.

Защо трябва да изберете LiveAgent?

LiveAgent е богато на функции help desk решение, което е лесно за използване и достъпно за всякакви по големина компании.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо