Искате ли да предоставите по-добра поддръжка със страхотен help desk софтуер, който е способен на всичко?
Опитайте LiveAgent днес. LiveAgent е най-доброто многоканално решение за вашия бизнес. Осигурете поддръжка по всички значими канали.
Информацията преминава през машината...
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Намалете работното време на вашите агенти и решете повече запитвания на клиенти благодарение на нашата универсална пощенска кутия.
Над 175+ функции, за да улеснят и направят работата ви по приятна.
LiveAgent предлага много и то на разумна цена. Изберете един от нашите три платени плана или изберете отделни функции, за да персонализирате вашето информационно бюро.
Характеристики | Liveagent
Опитайте най-добрата алтернатива за поддръжка на клиенти безплатно! Не се изисква кредитна карта.
|
TeamSupport
|
---|---|---|
Тикетинг
Съдържа инструмент за управление, който обработва и каталогизира заявките за обслужване на клиенти.
|
LiveAgent предлага тикетинг в Ticket плана за $15/агент/месец.
|
TeamSupport предлага тикетинг в план за $50/агент/месец.
|
Чат на живо
Уиджет за чат в реално време, който можете да поставите на всеки уебсайт.
|
LiveAgent предлага чат на живо в Ticket+Chat плана за $29/агент/месец.
|
TeamSupport предлага чат на живо в план за $50/агент/месец.
|
Колцентър
Колцентър, който може да се използва за осъществяване и получаване на повиквания с помощта на автоматично разпределение на обажданията.
|
LiveAgent предлага колцентър.
|
TeamSupport не предлага колцентър.
|
Самообслужване
Функция, която ви позволява да изградите клиентски портал, в който вашите клиенти могат да се регистрират, за да получат достъп до предишните си тикети и съдържание на информационната база.
|
LiveAgent предлага самообслужване в Ticket плана за $15/агент/месец.
|
TeamSupport предлага самообслужване в план за $50/агент/месец.
|
Facebook
Facebook интеграция, която извлича всички коментари и споменавания и ги трансформира в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от help desk софтуера за социалните мрежи.
|
LiveAgent предлага Facebook интеграция в Ticket плана за допълнителна такса от $39/месец на акаунт или в All-inclusive плана без допълнителни такси.
|
TeamSupport предлага Facebook интеграция в план за $50/агент/месец.
|
Twitter
Twitter интеграция, която извлича всички споменавания и коментари и ги трансформира в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на туитове директно от софтуера.
|
LiveAgent предлага Twitter интеграция в Ticket плана за допълнителна такса от $39/месец на акаунт или в All-inclusive плана без допълнителни такси.
|
TeamSupport предлага Twitter интеграция в план за $50/агент/месец.
|
Instagram
Instagram интеграция, която извлича всички коментари и споменавания и ги трансформира в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от help desk софтуера за социалните мрежи.
|
LiveAgent предлага Instagram интеграция.
|
TeamSupport не предлага Instagram интеграция.
|
Viber
Viber интеграция, която извлича всички съобщения и ги трансформира в тикети. Интеграцията също така дава възможност на потребителите да отговарят и изпращат съобщения на Viber директно от help desk софтуера за социалните мрежи.
|
LiveAgent предлага Viber интеграция.
|
TeamSupport не предлага Viber интеграция.
|
Информационна база
Хранилище, което съдържа основна информация, включително ръководства за отстраняване на неизправности, често задавани въпроси и статии с инструкции.
|
LiveAgent предлага информационна база в Ticket плана за $15/агент/месец.
|
TeamSupport предлага информационна база в план за $50/агент/месец.
|
Клиентски форум
Онлайн дискусионнен форум за вашите клиенти, който се намира директно във вашата информационна база.
|
LiveAgent предлага клиентски форум в "Ticket" плана за $15/агент/месец.
|
TeamSupport предлага клиентски форум в план за $50/агент/месец.
|
Автоматизация и правила
Можете да автоматизирате работния процес, за да премахнете повтарящите се задачи.
|
LiveAgent предлага автоматизация и правила в Ticket плана за $15/агент/месец.
|
TeamSupport предлага автоматизация и правила в план за $50/агент/месец.
|
API
Набор от функции, които позволяват на различни приложения да работят заедно.
|
LiveAgent предлага API функции в Ticket плана за $15/агент/месец.
|
TeamSupport предлага API функции в план за $50/агент/месец.
|
Интерактивен гласов отговор (IVR)
Технология, която позволява на обаждащите да се навигират в телефонна система, преди да говорят с човешки оператор.
|
LiveAgent предлага IVR функции.
|
TeamSupport не предлага IVR функции.
|
Видео разговори
Обаждане, което съдържа видео, подобно на Skype, Zoom или Facetime разговори.
|
LiveAgent предлага видео разговори в All-inclusive плана за $39/агент/месец.
|
TeamSupport предлага видео разговори в план за $69/агент/месец.
|
Неограничена хронология
Тикетите не изтичат и не се изтриват - можете да ги видите по всяко време.
|
LiveAgent предлага неограничена хронология в Ticket плана за $15/агент/месец.
|
TeamSupport предлага неограничена хронология в план за $50/агент/месец.
|
Неограничени уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уебсайтове.
|
LiveAgent предлага неограничени уебсайтове.
|
TeamSupport не предлага неограничени уебсайтове.
|
Неограничени чат бутони
Можете да поставите неограничен брой чат бутони на вашите уебсайтове.
|
LiveAgent предлага неограничени чат бутони в Ticket+Chat плана за $29/агент/месец.
|
TeamSupport предлага неограничени чат бутони в план за $50/агент/месец.
|
Неограничени тикети/поща
Можете да получите неограничен брой имейли и тикети.
|
LiveAgent предлага неограничени тикети/поща в Ticket плана за $15/агент/месец.
|
TeamSupport предлага неограничени тикети/поща в план за $50/агент/месец.
|
Неограничени записи на разговори
Запишете всяко обаждане, което е направено или получено и възпроизвеждайте записа по всяко време.
|
LiveAgent предлага неограничени записи на разговори.
|
TeamSupport не предлага неограничени записи на разговори.
|
Неограничена поддръжка 24/7
Поддръжка на клиенти се предлага 24/7, без да се ограничава броят на заявките, които можете да изпратите.
|
LiveAgent предлага неограничена поддръжка 24/7 в Ticket плана за $15/агент/месец.
|
TeamSupport предлага неограничена поддръжка 24/7 в план за $50/агент/месец.
|
Подобрете вашата поддръжка на клиенти с LiveAgent. Вземете всичко необходимо – имейл, чат на живо, социални мрежи, колцентър и информационна база, както и над 175 функции и 40 интеграции.
Фокусирайте се върху важното с по-добър софтуер и осигурете по-добра поддръжка.
Чатът на живо е един от най-добрите инструменти за бързо и ефективно предоставяне на поддръжка на клиенти. Следователно трябва да бъде възможно най-бързо.
LiveAgent има най-бързия уиджет за чат на живо на пазара, като чатът достига скорости от 2,5 секунди. Можете да видите какво пишат вашите клиенти, преди да натиснат бутона за изпращане. Подгответе отговорите си и ги изненадайте с вашата скорост.
Предоставянето на поддръжка на клиенти не трябва да бъде толкова скъпо. LiveAgent има три страхотни платени плана, пълни с инструменти и функции за осигуряване на най-добрата поддръжка.
Разгледайте ги и научете повече повече.
“Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт
Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик
„Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон
„Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам
“Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън
„Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга
“Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал
„Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън
LiveAgent е най-преглежданият и класиран номер 1 софтуер за информационно бюро за SMB през 2020 г. Бъдете по-близо до клиентите си и им помагайте по-бързо с LiveAgent.
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
Любопитно ви е да видите как се сравняваме с други популярни софтуери? Разгледайте нашите страници за сравнение и открийте всичко, което предлагаме.
LiveAgent е алтернатива на TeamSupport, която събира клиентски запитвания от множество канали в един интерфейс, като имейли, чатове на живо, обаждания, запитвания в социалните мрежи и др. В резултат на това ви дава възможност да предоставяте бърза и ефективна поддръжка на клиентите си.
За да се прехвърлите, използвайте безплатния плъгин или се свържете с клиентската поддръжка на LiveAgent за допълнителна информация и помощ.
LiveAgent е богато на функции help desk решение, което е лесно за използване и достъпно за всякакви по големина компании.
Търсите ли алтернатива за Chaport?
LiveAgent е безплатна система за управление на взаимоотношенията с клиентите за малки и средни бизнеси, оценена като #1 софтуер за SMB през 2020 г. Бизнесите могат да осигурят отлично обслужване и управление на клиенти чрез множество опции за обслужване на клиенти, включително имейл, чат на живо, социални мрежи и база със знания. Възможно е да се ползва безплатен тестов период от 7 или 30 дни.
Търсите ли алтернатива на Extend ?
LiveAgent е система за чат и тикетинг, която се отличава с качествен сервиз и многобройни функции. Потребителите са доволни от стабилността на услугата дори на мобилни платформи, лесното използване и поддръжка при внедряването на системата. LiveAgent се равнява и побеждава системи като ZenDesk, Freshdesk и Desk.com. Цената за услугите е достъпна за малкия бизнес.
LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване и входяща телефонна централа. Предлагат се различни софтуерни решения, включително VoIP телефонни системи и системи за управление на имейли. LiveAgent има партньорска програма, в която можете да се включите. Също така можете да научите повече за софтуера на желаното от вас училище или университет, като се запишете за уебинари или посетите блога им. LiveAgent организира демо през телефон или мейл.
Търсите алтернатива на системата osTicket?
LiveAgent предлага различни инструменти за подобряване на комуникацията на компанията с клиентите си, включително чат в реално време, контактни форми, проследяването на публикации във Facebook и Twitter, видео чат и софтуерни телефони. Освен това, той позволява създаването на база знания, форуми и работа с тикети.
Безплатният тикетинг софтуер може да обедини комуникацията с клиенти от много канали в една универсална пощенска кутия. Това подобрява времето за реакция и увеличава удовлетвореността на клиентите. Forbes отчита, че 84% от компаниите, работещи за подобряване на клиентския опит, отчитат растеж на приходите си. Чрез безплатната инициатива, може да се подобри степента на удовлетвореност на клиентите. Регистрацията е бърза, лесна и безплатна.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни