Искате ли да предоставите по-добра поддръжка със страхотен help desk софтуер, който е способен на всичко?
Опитайте LiveAgent днес. LiveAgent е най-доброто многоканално решение за вашия бизнес. Осигурете поддръжка по всички значими канали.
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Намалете работното време на вашите агенти и решете повече запитвания на клиенти благодарение на нашата универсална пощенска кутия.
Над 175+ функции, за да улеснят и направят работата ви по приятна.
LiveAgent предлага много и то на разумна цена. Изберете един от нашите три платени плана или изберете отделни функции, за да персонализирате вашето информационно бюро.
Характеристики | Liveagent
Опитайте най-добрата алтернатива за поддръжка на клиенти безплатно! Не се изисква кредитна карта. | TeamSupport |
---|---|---|
Тикетинг
Съдържа инструмент за управление, който обработва и каталогизира заявките за обслужване на клиенти. | LiveAgent предлага тикетинг в Ticket плана за $15/агент/месец. | TeamSupport предлага тикетинг в план за $50/агент/месец. |
Чат на живо
Уиджет за чат в реално време, който можете да поставите на всеки уебсайт. | LiveAgent предлага чат на живо в Ticket+Chat плана за $29/агент/месец. | TeamSupport предлага чат на живо в план за $50/агент/месец. |
Колцентър
Колцентър, който може да се използва за осъществяване и получаване на повиквания с помощта на автоматично разпределение на обажданията. | LiveAgent предлага колцентър. | TeamSupport не предлага колцентър. |
Самообслужване
Функция, която ви позволява да изградите клиентски портал, в който вашите клиенти могат да се регистрират, за да получат достъп до предишните си тикети и съдържание на информационната база. | LiveAgent предлага самообслужване в Ticket плана за $15/агент/месец. | TeamSupport предлага самообслужване в план за $50/агент/месец. |
Facebook
Facebook интеграция, която извлича всички коментари и споменавания и ги трансформира в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от help desk софтуера за социалните мрежи. | LiveAgent предлага Facebook интеграция в Ticket плана за допълнителна такса от $39/месец на акаунт или в All-inclusive плана без допълнителни такси. | TeamSupport предлага Facebook интеграция в план за $50/агент/месец. |
Twitter
Twitter интеграция, която извлича всички споменавания и коментари и ги трансформира в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на туитове директно от софтуера. | LiveAgent предлага Twitter интеграция в Ticket плана за допълнителна такса от $39/месец на акаунт или в All-inclusive плана без допълнителни такси. | TeamSupport предлага Twitter интеграция в план за $50/агент/месец. |
Instagram
Instagram интеграция, която извлича всички коментари и споменавания и ги трансформира в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от help desk софтуера за социалните мрежи. | LiveAgent предлага Instagram интеграция. | TeamSupport не предлага Instagram интеграция. |
Viber
Viber интеграция, която извлича всички съобщения и ги трансформира в тикети. Интеграцията също така дава възможност на потребителите да отговарят и изпращат съобщения на Viber директно от help desk софтуера за социалните мрежи. | LiveAgent предлага Viber интеграция. | TeamSupport не предлага Viber интеграция. |
Информационна база
Хранилище, което съдържа основна информация, включително ръководства за отстраняване на неизправности, често задавани въпроси и статии с инструкции. | LiveAgent предлага информационна база в Ticket плана за $15/агент/месец. | TeamSupport предлага информационна база в план за $50/агент/месец. |
Клиентски форум
Онлайн дискусионнен форум за вашите клиенти, който се намира директно във вашата информационна база. | LiveAgent предлага клиентски форум в "Ticket" плана за $15/агент/месец. | TeamSupport предлага клиентски форум в план за $50/агент/месец. |
Автоматизация и правила
Можете да автоматизирате работния процес, за да премахнете повтарящите се задачи. | LiveAgent предлага автоматизация и правила в Ticket плана за $15/агент/месец. | TeamSupport предлага автоматизация и правила в план за $50/агент/месец. |
API
Набор от функции, които позволяват на различни приложения да работят заедно. | LiveAgent предлага API функции в Ticket плана за $15/агент/месец. | TeamSupport предлага API функции в план за $50/агент/месец. |
Интерактивен гласов отговор (IVR)
Технология, която позволява на обаждащите да се навигират в телефонна система, преди да говорят с човешки оператор. | LiveAgent предлага IVR функции. | TeamSupport не предлага IVR функции. |
Видео разговори
Обаждане, което съдържа видео, подобно на Skype, Zoom или Facetime разговори. | LiveAgent предлага видео разговори в All-inclusive плана за $39/агент/месец. | TeamSupport предлага видео разговори в план за $69/агент/месец. |
Неограничена хронология
Тикетите не изтичат и не се изтриват - можете да ги видите по всяко време. | LiveAgent предлага неограничена хронология в Ticket плана за $15/агент/месец. | TeamSupport предлага неограничена хронология в план за $50/агент/месец. |
Неограничени уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уебсайтове. | LiveAgent предлага неограничени уебсайтове. | TeamSupport не предлага неограничени уебсайтове. |
Неограничени чат бутони
Можете да поставите неограничен брой чат бутони на вашите уебсайтове. | LiveAgent предлага неограничени чат бутони в Ticket+Chat плана за $29/агент/месец. | TeamSupport предлага неограничени чат бутони в план за $50/агент/месец. |
Неограничени тикети/поща
Можете да получите неограничен брой имейли и тикети. | LiveAgent предлага неограничени тикети/поща в Ticket плана за $15/агент/месец. | TeamSupport предлага неограничени тикети/поща в план за $50/агент/месец. |
Неограничени записи на разговори
Запишете всяко обаждане, което е направено или получено и възпроизвеждайте записа по всяко време. | LiveAgent предлага неограничени записи на разговори. | TeamSupport не предлага неограничени записи на разговори. |
Неограничена поддръжка 24/7
Поддръжка на клиенти се предлага 24/7, без да се ограничава броят на заявките, които можете да изпратите. | LiveAgent предлага неограничена поддръжка 24/7 в Ticket плана за $15/агент/месец. | TeamSupport предлага неограничена поддръжка 24/7 в план за $50/агент/месец. |
Подобрете вашата поддръжка на клиенти с LiveAgent. Вземете всичко необходимо – имейл, чат на живо, социални мрежи, колцентър и информационна база, както и над 175 функции и 40 интеграции.
Фокусирайте се върху важното с по-добър софтуер и осигурете по-добра поддръжка.
Чатът на живо е един от най-добрите инструменти за бързо и ефективно предоставяне на поддръжка на клиенти. Следователно трябва да бъде възможно най-бързо.
LiveAgent има най-бързия уиджет за чат на живо на пазара, като чатът достига скорости от 2,5 секунди. Можете да видите какво пишат вашите клиенти, преди да натиснат бутона за изпращане. Подгответе отговорите си и ги изненадайте с вашата скорост.
Предоставянето на поддръжка на клиенти не трябва да бъде толкова скъпо. LiveAgent има три страхотни платени плана, пълни с инструменти и функции за осигуряване на най-добрата поддръжка.
Разгледайте ги и научете повече повече.
“Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт
Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик
„Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон
„Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам
“Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън
„Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга
“Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал
„Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън
LiveAgent е най-преглежданият и класиран номер 1 софтуер за информационно бюро за SMB през 2020 г. Бъдете по-близо до клиентите си и им помагайте по-бързо с LiveAgent.
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
Любопитно ви е да видите как се сравняваме с други популярни софтуери? Разгледайте нашите страници за сравнение и открийте всичко, което предлагаме.
Как да активирате Instagram плъгина си в LiveAgent
LiveAgent предлага интеграция с Instagram за подобряване на клиентското обслужване. Бизнесите могат да управляват запитвания от клиенти чрез таблото си в LiveAgent. Безплатна регистрация.
Търсите ли алтернатива на Novocall?
Текстът описва софтуера LiveAgent, който предлага различни канали за комуникация с клиентите - чат, обаждания, форми за контакт и др.
Търсите алтернатива на Aircall?
Разглеждани са различни стратегии за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията, като реферален маркетинг и онлайн чат. Не се предпочита използването на социални медии. Безопасността и съвместимостта на кол центровете са също важни. LiveAgent е една от алтернативите на Service Hub за цялостно обслужване на клиенти.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни