Омръзна ли Ви от Вашия софтуерот Вашия софтуер?

Открийте защо LiveAgent е най -добрата алтернатива на Tawk на пазара.

  • ✓ Без такса за настройка
  • ✓ Обслужване 24/7
  • ✓ Без изискване за кредитна карта
  • ✓ Можете да прекратите по всяко време
Използван от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Търсите алтернатива на Tawk?

Търсите ли различно решение за обслужването на Вашите клиенти? Искате и да осигурите поддръжка чрез множество канали и да дадете избор на клиентите си, що се касае до връзка с Вас?

Изпробвайте LiveAgent. LiveAgent е най-доброто многоканално решение за обслужване на Вашите клиенти. Оборудван с мощни функции и интеграции LiveAgent Ви дава всичко, от което имате нужда, за да осигурите по-добро обслужване.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 причини,поради които компаниите се прехвърлят към LiveAgent

Богат откъм функции

Над 175 функции, които да направят работните Ви процеси по-лесни и по-приятни.

Достъпни цени

LiveAgent обединява много функции на разумна цена. Изберете един от трите платени плана или вземете отделна функция за да персонализирате обслужването на Вашите клиенти .

Увеличава клиентската удовлетвореност

LiveAgent увеличава клиентската удовлетвореност & подобрява продажбите.

Tawk срещу LiveAgent на пръв поглед

Функции Liveagent
Изпробвайте най -добрата алтернатива за обслужване на клиенти безплатно! Без изискване за кредитна карта.
Tawk
Тикетинг система
Съдържа инструмент за управление, който обработва и каталогизира заявките за обслужване на клиенти.
LiveAgent предлага тикетинг система.
Tawk предлага тикетинг система.
Чат
Приспособление за чат в реално време, което можете да поставите на всеки уебсайт.
LiveAgent предлага чат.
Tawk предлага чат.
Кол Център
Център за обаждания, който може да се използва за осъществяване и приемане на повиквания чрез автоматично разпределение на разговори.
LiveAgent предлага кол център.
Tawk не предлага кол център.
Самообслужване
Функция, която Ви позволява да създадете потребителски портал, в който клиентите Ви могат да се регистрират, за да получат достъп до предишните си запитвания и съдържание в базата знания.
LiveAgent предлага портал за самообслужване.
Tawk не предлага портал за самообслужване.
Facebook
Интеграция с Facebook, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари от софтуера към социалните мрежи.
LiveAgent предлага интеграция с Facebook.
Tawk не предлага интеграция с Facebook.
Twitter
Интеграция в Twitter, която извлича всички споменавания и коментари и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на туитове директно от софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Twitter.
Tawk не предлага интеграция с Twitter.
Instagram
Интеграция с Instagram, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от софтуера към социалните мрежи.
LiveAgent предлага интеграция с Instagram.
Tawk не предлага интеграция с Instagram.
Viber
Интеграция с Viber, която извлича всички съобщения и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на съобщения във Viber директно от софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Viber.
Tawk не предлага интеграция с Viber.
Секция с полезна информация
Хранилище на знания, което съдържа съществена информация, включително ръководства за отстраняване на неизправности, често задавани въпроси и статии с инструкции.
LiveAgent предлага секция с полезна информация.
Tawk предлага секция с полезна информация.
Форум
Онлайн табло за дискусии за Вашите клиенти, което се намира във Вашата секция с полезна информация.
LiveAgent предлага форум.
Tawk предлага форум.
Автоматизация и правила
Работни потоци, които можете да автоматизирате, за да премахнете повтарящите се задачи.
LiveAgent предлага автоматизация и правила.
Tawk не предлага автоматизация и правила.
API
Набор от функции, които позволяват на различни приложения да работят заедно.
LiveAgent предлага API функции.
Tawk предлага API функции.
Интерактивно гласово меню (IVR)
Технология, която позволява на обаждащите се да навигират в телефонната система, преди да говорят с оператор.
LiveAgent предлага функцията IVR.
Tawk не предлага функцията IVR .
Видео разговори
Обаждане, което съдържа видео, подобно на Skype, Zoom или Facetime.
LiveAgent предлага видео разговори.
Tawk не предлага видео разговори.
Неограничена история
Запитванията не изтичат подавност и не биват изтривани - можете да ги разгледате по всяко време.
LiveAgent предлага неограничена история.
Tawk предлага неограничена история.
Неограничени уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уебсайтове.
LiveAgent предлага неограничени сайтове.
Tawk предлага неограничени сайтове.
Неограничен брой чат бутони
Можете да поставите неограничен брой бутони за чат на уебсайтовете си.
LiveAgent предлага неограничен брой чат бутони.
Tawk предлага неограничен брой чат бутони.
Неограничен брой запитвания/имейли
Можете да получавате неограничен брой имейли и запитвания.
LiveAgent предлага неограничен брой имейли/запитвания.
Tawk предлага неограничен брой имейли/запитвания.
Неограничен брой записи на разговори
Записвайте всяко направено или получено повикване и възпроизвеждайте записа по всяко време.
LiveAgent предлага неограничен брой записи на разговори.
Tawk не предлага неограничен брой записи на разговори.
Обслужване 24/7
Обслужването на клиенти се предлага денонощно, без да се ограничава броят на заявките, които можете да изпратите.
LiveAgent предлага обслужване 24/7.
Tawk предлага обслужване 24/7.
app installation - illustration

Вземете повече за Вашия бизнес

Live чатът е едната страна, но какво ще кажете за нещо повече? Клиентските запитвания не идват само през един канал за комуникация , така че най-доброто решение е да подсигурите възможно най-много от тях. Осигурете обслужване чрез имейл, социални мрежи, кол център и база от знания. LiveAgent поддържа дори Instagram.

Тикетинг системата на LiveAgent се грижи за всичко, така че няма да има объркване в комуникация. Всичко е сортирано точно както трябва.

Най- бързият Live чат

Разбрахме,live чатът е това, за което дойдохте първоначално. Но защо не вземете най-бързият на пазара? Приложението на LiveAgent се визуализира на екрана за 2,5 секунди.

Освен това можете да видите какво желаят Вашите клиенти още докато го пишат. Подгответе отговорите си, преди дори да са натиснали изпрати и ги изненадайте с вашата бързина.

Watch the website loading time
Savings illustration

Вашите служители

Работете с хората, които познавате и на които имате доверие. Плащайте само за функционалности . Страхотният Help desk софтуер не е необходимо да бъде скъп. LiveAgent разполага с три много добри платени плана, които са оборудвани с инструменти и функции, помагащи Ви да осигурите по-добро обслужване.

Вижте защо компаниите преминават към LiveAgent

Men shaking hands - illustration

Търсите ли различен help desk софтуер?

LiveAgent е най-разглежданият Help desk софтуер и е класиран на първо място, като решение за малък и среден бизнес . Стойте по-близо до клиентите си и им помагайте по-бързо с LiveAgent.

Сравнете ни с останалите

Любопитни ли сте да разберете къде се намираме спрямо останалите? Разгледайте нашата страница със сравнение и вижте всичко, което можем да Ви предложим.

    Related Articles to Алтернатива на Tawk
    Имате нужда от почивка? Просто натиснете бутона за пауза и спрете да получавате нови тикети, съобщения в чата и обаждания, докато сте извън системата за клиентска поддръжка.

    Пауза

    LiveAgent е алтернатива на Aircall и Helpshift, предлагащ безплатен хелп деск софтуер и функция "Разреши" за обработка на тикети с висок приоритет.

    Поканете посетителите на уебсайта си на чат. LiveAgent предоставя различни покани. Прочетете за това и опитайте в LiveAgent още сега.

    Галерия с чат покани

    The TEXT provides a comprehensive overview of marketing strategies and tactics. It emphasizes the importance of customer-centric approaches and data-driven decision making. Overall, the TEXT highlights the key elements of successful marketing campaigns and the potential challenges faced in the ever-evolving digital landscape.

    LiveAgent има неограничени записи на обаждания, което означава, че всяко обаждане се записва и съхранява в LiveAgent за юридически или тренировъчни цели.

    Неограничени записи на разговори

    Препоръчителен маркетинг и онлайн чат са стратегии за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията. ЛайвАджент е софтуерно решение за това.

    LiveAgent има неограничени записи на обаждания, което означава, че всяко обаждане се записва и съхранява в LiveAgent за юридически или тренировъчни цели.

    Неограничени записи на разговори

    LiveAgent е мултифункционална комуникационна платформа, която предлага функции за вътрешен чат, опции за разширено маршрутизиране и трансфер на обаждания. Предлага безплатна 14-дневна пробна версия и подобрява удовлетвореността на клиентите. Характеристиките на системата включват уникален идентификатор за тикети, универсална пощенска кутия и поддръжка на много езици. Вътрешният чат улеснява връзката между екипите и автоматично разпределя чатовете, за по-ефективна работа на агентите.

    Искате да използвате безплатната версия на LiveAgent? Регистрирайте се сега, лесно е и отнема само няколко минути да настроите всичко.

    Create FREE account

    LiveAgent is a software company that offers customer service solutions such as a ticketing and chat system, VoIP phone systems, and complaint management software. They also have a partner program and a blog with resources like templates, webinars, and a typing speed test. The company highlights their awards and customer reviews on their website. A free trial and pricing information is available for interested customers.

    Имейлът, като начин за обслужване на клиенти е един от видовете комуникационни канали. Комуникацията чрез електронна поща не се случва в реално време. Научете повече.

    Обслужване на клиенти чрез имейл

    Важността на доброто клиентско обслужване е подчертана в забавно видео за LiveAgent, софтуер за телефонна централа и комуникационна платформа.

    Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

    Start Free Trial x