Писна ли ви от вашия Help Desk софтуер?

Открийте защо LiveAgent е най-добрата алтернатива на SpiceWorks на пазара.

  • ✓ Без такса за инсталиране    
  • ✓ 24/7 клиентска поддръжка    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Отказ по всяко време
Използван от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Търсите алтернатива на SpiceWorks?

Преминете към надежден Help Desk софтуер и подобрете работата на екипа си по клиентска поддръжка. LiveAgent ви предлага иновативна, но лесна за използване тикет система, насочваща цялата комуникация с клиентите ви на едно място.

Осигурете обслужване по имейл, чат на живо, телефон, клиентски портал, Viber или съответните социални медии и се погрижете за всеки канал, използван от клиентите ви. Прочетете и следващите редове, за да научите повече за LiveAgent или заявете 14-дневната си безплатна пробна версия още днес.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Една единствена платформа покриваща всеки един канал за връзка

Изберете функциите за управление на тикети, които са ви необходими за осигуряването на безупречно клиентско обслужване. Клиентите ви изпращат имейли или предпочитат първо да ви се обадят по телефона? LiveAgent може да се погрижи за всеки аспект от комуникацията с клиентите, за да може да се фокусирате върху осигуряването на отговори.

Възможностите за управление на множество канали включват управление на тикети по имейл, чат на живо, кол център с Viber, клиентски портал и социални медииFacebook, Twitter и Instagram.

Пълнофункционално решение с интелигентен работен процес

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Подобрете взаимодействията си с клиентите с чата на живо

Чатът на живо е идеалният инструмент за осигуряване на бързо и безупречно клиентско обслужване. Джаджата ни за чат на живо е най-бързата на пазара, което означава, че няма да карате клиентите да ви чакат. Просто поставете джаджата на сайта си и обработвайте входящите запитвания от LiveAgent.

Функциите като възможността за виждане на написаното в реално време и поканите за проактивен чат ще ви помагат по време на работа. Опитайте всичко това безплатно още сега и вижте как работи в действителност.

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Опитайте чата ни на живо с разширени функции

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Широк набор от функции, помагащи дейностите ви

Всеки канал за комуникация е подплатен с разширени функции, правещи процеса ви на работа безпроблемен и ефикасен. Използвайте филтриране, тагове или бележки, за да се грижите за реда в тикет системата си. Възползвайте се от функциите за геймификация, мониторинга на мрежата или свържете продукта си за клиентска поддръжка с другите приложения, които използвате ежедневно.

LiveAgent ви позволява да решите как да го използвате и ви дава възможност за неограничено настройване на процесите на работа при необходимост. Вижте пълния списък с функции тук.

Софтуер пионер

Знаете ли че...

Създаден през 2006 година, LiveAgent е първият продукт на пазара, предлагащ чат на живо и клиентска поддръжка. През 2021 година LiveAgent е най-обсъжданият, с най-висок рейтинг Help Desk програмен продукт на пазара, използван от повече от 150 милиона потребители и 40000 компании по цял свят.

30%

генерират повече приходи

Предлагайте незабравимо клиентско обслужване, което ще доведе до увеличаване на приходите.

97%

се радват на по-висока удовлетвореност

Изненадайте приятно клиентите си със светкавично бързи отговори.

16 пъти

по-висока стойност на клиента

Реализирайте повече продажби, запазвайки лоялността на клиентите към бранда ви.

Безупречното клиентско обслужване е наш приоритет

Разбираме, че за да осигурявате безупречно обслужване, самите вие трябва да получавате такова, когато ви е необходимо. LiveAgent е зад гърба ви всеки път, когато имате нужда от нас. Нашият екип за клиентска поддръжка ще ви осигури перфектно обслужване 24/7. Свържете се с нас по имейл, в чата на живо или ни се обадете, когато имате нужда от помощ или искате да научите нещо ново.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • HostingAdvice.com

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • covomo

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • HEWO

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • WebMaster Deals

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • XperienceHR

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • TAZAR Group

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • The Workplace Depot

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Projure

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • Websignal

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • All British Casino

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Norske Automaten

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Study Portals

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • TypoAssassin

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • Factorchic

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • 123 Nakup

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Betconstruct

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Atomer

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • AVMarket

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • Езиков център Antalya Consulting

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • tekRESCUE

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Marietta Corporation

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • eFortuna

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • TrustPay

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • Nay

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • m:zone

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • Volterman

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Peter Komornik

LiveAgent съчетава перфектен чат на живо, тикет система и автоматизация, които ни позволяват да осигуряваме безупречно обслужване на клиентите ни.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Опитайте LiveAgent безплатно още днес

Разгледайте достъпните ни тарифни планове и изберете този, който е най-подхозящ за вас. Ако искате да видите LiveAgent в действие, вижте видеото ни представящо продукта или опитайте продукта като заявите 14-дневна безплатна пробна версия още днес. Не се изисква информация от кредитна карта, без скрити условия.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Related Articles to Алтернатива на SpiceWorks
По подразбиране, в новия случай на liveagent, всички тикети принадлежат към общия отдел. Можете да изберете да направите трансфер на собствеността на билета.

Трансфер на тикет

Искате да подобрите обслужването на клиенти? LiveAgent предлага стратегии като реферален маркетинг и онлайн чат, които могат да ви помогнат.

Вземете отчета по канали и разберете, кой е най- известният начин за клиентите да се свържат с Вас. LiveAgent Ви предоставя подробни прозрения за всеки канал.

Отчет по канали

Текстът предоставя стратегии за повишаване на клиентското обслужване в Б2Б индустрията, включително реферален маркетинг и онлайн чат. LiveAgent е алтернатива на Aircall.

LiveAgent може да Ви предостави безплатен акаунт за да Ви помогне да предоставите клиентско обслужване. Узнайте повече за предимствата и недостатъците на безплатния хелп деск софтуер.

Безплатен хелп деск софтуер

Текстът предоставя стратегии за повишаване на клиентското обслужване в B2B индустрията, включително реферален маркетинг и онлайн чат. Безопасността и съвместимостта на кол центровете са също важни. LiveAgent е алтернатива на Aircall с клиенти от различни отрасли.

Уеб Helpdesk , накратко WHD е технология, която осигурява обслужване и тикетинг управление. Позволява на потребителите да улеснят управлението на услугите

Уеб helpdesk

LiveAgent е алтернативен софтуер на Helpshift, който предоставя клиентско обслужване и техническа поддръжка. Многоканален help desk софтуерът може да ви спечели клиенти и повиши продуктивността на сътрудниците ви. Предлага безплатен тестов период от 7 или 30 дни. Оптимизирайте самообслужването на клиентите с помощта на софтуера за често задавани въпроси и help desk на LiveAgent.

IT бюро по услуги е единична точка за контакт между доставчик на услуга и потребител на услуга. IT бюро услуги управлява инциденти и запитвания.

IT бюро услуги

Реферален маркетинг, онлайн чат и сегментация на клиентите са основни стратегии за подобряване на B2B клиентското обслужване. Живият чат и CRM управлението от LiveAgent подобряват клиентското преживяване.

LiveAgent е многоканален help desk софтуер, който обединява взаимодействията с клиентите от множество канали, включително най-популярните социални медии.

Обслужване в социалните медии през help desk-а ви

Софтуерът LiveAgent предлага различни клиентски функции и предпочита се онлайн чат пред социалните медии за клиентско обслужване в B2B индустрията.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо