Nutricia
  • Сценарии за употреба
  • Nutricia

Nutricia

Независимо от размера на Вашата компания, удовлетвореността на клиентите трябва да бъде приоритет номер 1. За да постигнете върхови постижения, имате нужда от подходящ помощник. Поради широката гама от продукти и отличното съотношение цена-качество, LiveAgent е решението, което търсите. С нашият helpdesk софтуер можете да ускорите напредъка си и да преминете на съвсем различно нито по отношение на степента на удовлетвореност на клиентите, ефективността на Вашите служители и дори спестяването на административни разходи.

Не е нужно да наемате десетки служители, за да бъдете най-добри в това, което правите. Взимането на правилното решение може да промени всичко, но не приемайте думите ни на доверие. Ще ви покажем как LiveAgent може да промени Вашия бизнес с реален пример. Прочетете и ще разберете как компания наречена Nutricia показва на всички какво всъщност означава отлично обслужване.

За Nutricia

Свързвайки се с екипа за на компанията, имате възможност да общувате с диетолози, консултанти по кърмене, медицински сестри и други специалисти в областта на грижите за деца. Гордеем се с факта, че тази компания е избрала системата LiveAgent за обслужване на своите клиенти. В момента Nutricia използва платформата LiveAgent за предоставяне на усъвършенствано и експертно обслужване в 2 държави на потребителите на своите сайтове Nutriklub и Klub maminek.

Времената се променят

Nutricia използва LiveAgent от пролетта на 2014 г. Дотогава те разчитаха само на вътрешна система за електронна поща и една от безплатните онлайн чат програми. Скоро компанията осъзна, че това не е начинът да върви напред и че трябва да променят нещо.

„Софтуерът, който използвахме преди LiveAgent, вече не отговаряше на нашите нужди. Трябваха ни функции чат задания, автоматично маршрутизиране и цялостен анализ. Нашето безплатно решение не беше готово за този обем работа и огромния брой получени заявки “, каза Лукас Митас от Nutricia. Търсихме софтуер на разумна цена, с добра производителност, който да може да се справи с всички наши искания “, добави Лукас Митас.

„Изборът на LiveAgent помогна на компанията значително да подобри ефективността на служителите и преди всичко да повиши удовлетвореността на клиентите.“

Важното е също, че използването на онлайн обслужване им помага да спестят разходи, защото ефективно намаляват обема на работата на техния кол център, който е много по-скъп в сравнение с онлайн решенията за поддръжка.

Понастоящем Nutricia използва LiveAgent в 2 държави. В тях работят „само“ 5 топ експерти по хранене, които предоставят обслужване в реално време.

Повишаването на ефективността не означава непременно, че качеството на услугата ще отиде на заден план. Удовлетворението на клиентите на Nutricia несъмнено се е увеличило. Имайте предвид, че тяхната услуга е много специфична – заложено е здравето на нашите деца, така че няма абсолютно никакво място за компромиси.

Време за обучение? Какво време за обучение?

Въпреки богатия си набор от функции, LiveAgent все още е изключително лесен за използване.

„Свикването с работата с LiveAgent беше лесно.“

Нашите служители се научиха много бързо да използват програмата. Обучението на други хора с достъп до LiveAgent също беше напълно безпроблемно “, каза Лукас Митас. Като администратор бих искал да подчертая отличните и всеобхватни аналитични възможности на LiveAgent “, добави той.

Лукас Митас – Дигитален специалист в Nutricia

Вижте останалите истории

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x