Aerto Systems
  • Сценарии за употреба
  • Aerto Systems

Areto System

Areto Systems осигурява онлайн услуги за обработка на кредитни карти за онлайн бизнеси в над 140 различни държави. Със сигурен портал за онлайн плащания Areto Systems може да предоставя услуги за онлайн разплащане за сметки на търговци с нисък риск и сметки на търговци с висок риск.

Попаднахме в ситуация, която едновременно беше и приятна и предизвикателна. Навата компания се разрастваше бързо и трябваше да наемем повече персонал, тъй като все повече и повече & заявки и продажби непрекъснато идваха. Опитвахме се да се справим с това, използвайки имейл, но това беше откровенно невъзможно. LiveAgent дойде като нашето спасение (смях), каза Джъстин Фаруджа.

Намирането на правилните инструменти и доставянето на невероятно клиентско преживяване е особено трудно в света на финансите. Въпреки това компаний като Areto Systems харесват големите предизвикателства. Миналата година те избраха да използват LiveAgent като техен основен инструмент за поддръжка само с една цел – за да получат колкото се може по-добро обслужване. Spoiler alert: Те успяха.

Areto Systems е в състояние да се справи с всички свои нужди от поддръжка с персонал от само 3 агенти. Нека отбележим ошще веднъж, че компанията работи в много чувствителна сфера на финансовия бизнес. Специалистите за поддръжка на Areto са в състояние да разрешат над 300 сложни тикета на месец, докато обслужват клиенти от нас 140 държави. Доверието, лоялността и удовлетворението са три пъти по-важни що се отнася до парите. Areto Systems блести в тези може би най-важни области с ниво на удовлетвореност от страна на клиентите на 99%.

“LiveAgent ни дава повече контрол и цялостно увеличение при поддържането на всичко организирано. Ефективното канализиране на тикети и следователно по-ефективното управление на ресурсите също са важни фактори. Възможности за отчитане, фунции на отдела и лесната автоматизация са дар за нас.”

Дамите и господата в Areto обичат, когато могат да оствавят чисто след себе си в края на работния ден..

“Ние отговаряме на всички запитвания в рамките на няколко часа и не оствавяме без отговор тикет в края на деня, добави Джъстин Фаруджа.”

За да приключим, накрая попитахме Areto за целите им относно поддръжката на клиенти.

“Искаме да бъдем възможно най-ефективни, що се отнася до отзивчивост, тъй като знаем, че отзивчивостта и ефективността карат клиента да е спокоен. LiveAgent ни помога да постигнем желаното ниво на ефективност за предоставяне на бързи услуги на безброй клиенти, и то с малък екип.”

Пожелаваме ви целия късмет на света. Напред Areto!

Джъстин Фаруджа – Изпълнителен Директор @ Areto Systems

Вижте останалите истории

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x