Искате да прехвърлите от LiveCall?

Ние сме зад Вас! Нашият екип по поддръжката е готов да Ви помогне с прехвърлянето на данните от LiveCall към LiveAgent. И е безплатно! Свържете се с нашия екип по обслужването и прехвърлете Вашите данни още днес.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Data migration from one solution to another

Безплатно прехвърляне от LiveCall

Свържете се с нас по имейл или чат на живо о обсъдете прехвърлянето от LiveCall към LiveAgent с нашите агенти по обслужването. Можете да се облегнете и да се отпуснете, като междувременно ние ще се погрижим за Вашите данни и безопасно ще ги прехвърлим към Вашия нов LiveAgent акаунт.

Искате сами да ги прехвърлите към LiveAgent?

В момента работим по LiveCall плъгин за прехвърляне за LiveAgent. Следете ни за повече информация.

Migrate data to LiveAgent on your own

Какъв вид данни мога да прехвърля от LiveCall?

3 stars feedback

Обратна връзка

Прехвърлете цялата получена обратна връзка във Вашия клиентски портал.

Manager - icon

Хора

Прехвърляне с лекота на агенти, администратори, крайни потребители и клиенти.

Tags

Тагове

Прехвърлете всички Ваши отдели и тикет тагове.

Email received in inbox

Тикети

Прехвърляне на тикети, приложения, потребителски и тикет полета.

Готови да мигрирате от LiveCall към LiveAgent?

Хвърлете поглед на някои отстъпки, които ще получите, когато се прехвърлите към LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Обслужване на клиенти на най-високо ниво

24/7 обслужване от нашите агенти. Ние сме тук, когато и да се нуждаете от нас.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Основно решение за помощ при обслужването

Полезни инструменти, повече от 175 характеристики и над 40 интеграции. Имаме всички, от което се нуждаете.

Person collecting papers into the net

Увеличете спестяванията и своите възвръщания от инвестиции

Вземете LiveAgent безплатно завинаги или изберете един от нашите три платени плана.

Multilingual support in LiveAgent

Изберете език

Изберете един от 43 различни превода. LiveAgent поддържа езици, също така и адаптивни джаджи.

Прехвърлете още днес данни от LiveCall

LiveAgent е най-разглежданият и поставен под #1 хелп деск софтуер за малък бизнес (SMB) през 2019 и 2020. Присъединете се към компании като Huawei, BMW, Yamaha и университета Оксфорд в предоставянето на първокласна поддръжка за Вашите клиенти.

Package Name

Включва всичко

Ideal for businesses of all sizes and large corporations

$39 /mo
Опитайте

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли, кое е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2 ? Правилно предполагате….LiveAgent!

 

Try it now for free Нес е изисква кредитна карта
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Прехвърляне от различен кол център софтуер

Безплатно прехвърляне на Вашите данни от някои от по- долу изброените доставчици на софтуер решения. Направете още днес прехвърлянето. Ние стоим зад Вас.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Прехвърляне от LiveCall
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x