Партньор
За да свържете ProjectManager с LiveAgent, ще имате нужда от акаунт в Zapier.
- Впишете се в акаунта си в Zapier
- Кликнете този линк
- Кликнете Свържи приложенията

- Попълнете задължителните полета и изберете желаните действие и тригер
Ако имате нужда от API ключ. можете да го намерите на таблото си в LiveAgent в Настройки > Системни > API.
Какво е Project Manager?
Project Manager е онлайн софтуер за управление на проекти, създаден, за да могат екипите да планират, проследяват и работят заедно онлайн.
Как се използва?
Project Manager ви помага да управлявате сътрудници и отдели чрез създаване на нови задачи, разписания или проекти когато нов клиент се присъедини към LiveAgent.
Frequently asked questions
Какво е ProjectManager?
ProjectManager е интрумент, който помага на екипа ви да бъде организиран и никога да не изостава със задачите си чрез планиране и създаване на графици на проектите.
Как да интегрирате ProjectManager с LiveAgent?
ProjectManager трябва да се интегрира чрез Zapier. Затова кликнете на интеграция LiveAgent - Zapier и изберете приложението ProjectManager и тригера/задачата, която предпочитате.
Препоръчва се използването на софтуер LiveAgent за подобряване на комуникацията и продажбите в клиентското обслужване чрез чат и хибридни тикет потоци. С помощта на софтуера за проследяване може да се подобри маркетинговите съобщения и задържането на клиентите. Използването на VoIP предоставя отлично клиентско обслужване и поддръжка със ниска цена.
LiveAgent е алтернативен софтуер на Helpshift, който предоставя клиентско обслужване и техническа поддръжка. Многоканален help desk софтуерът може да ви спечели клиенти и повиши продуктивността на сътрудниците ви. Предлага безплатен тестов период от 7 или 30 дни. Оптимизирайте самообслужването на клиентите с помощта на софтуера за често задавани въпроси и help desk на LiveAgent.
Система за управление на тикети за поддръжка
Оптимизирайте обслужването на клиентите си чрез система за управление на тикети, която осигурява ефективно сътрудничество и персонализирано обслужване през различни канали на комуникация.