Ако искате да поставите бутон за лайв чат от LiveAgent на магазина си в Oxatis, следвайте ръководството по-долу или изгледайте YouTube видеото.
- Първата стъпка е да създадете и персонализирате нов бутон за чат в панела си в LiveAgent (Все още нямате акаунт в LiveAgent? Регистрирайте се тук). Копирайте HMTL кода му (Ctrl+C).

- Отидете в управлението на магазина си в Oxatis и изберете Сайт – Настройки по език – Промени – Поставете (Ctrl +V) HTML кода до блока ”End(/BODY) ” – Запазете промените

- Отидете на уеб страницата на магазина си, опреснете я и бутонът за чат вече е готов.

Какво е Oxatis?
Софтуер за електронна търговия, който е богат на функционалности, мощен технически и ви осигурява постоянна поддръжка с качествено обслужване. Над 73 000 клиенти от различни сфери избраха Oxatis. Без значение какъв е оборотът ви (от 2 000 лв на месец до 20 000 000 лв на година), Oxatis е идеалният бизнес партньор за проекта ви.
Как се използва?
Започнете да предоставяте забележително клиентско обслужване като поставите бутон за лайв чат в магазина си в Oxatis.
Frequently asked questions
Как да интегрирате Oxatis с LiveAgent?
1. Впишете се в акаунта си в LiveAgent
2. Персонализирайте бутон за чат
3. Копирайте HTML кода
4. Поставете кода в магазина си в Oxatis ( Сайт - Настройки по език - Промени - Постави - Запази)
Как да използвате интеграцията си с Oxatis?
Oxatis е плафторма за електронна търговия, където можете лесно да създадете онлайн магазин. Като интегрирате Oxatis с LiveAgent, можете да създадете и използвате лайв чат в магазина си, което незабавно ще подобри продажбите ви, клиентското удовлетворение и много други!