Oxatis integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Ако искате да поставите бутон за лайв чат от LiveAgent на магазина си в Oxatis, следвайте ръководството по-долу или изгледайте YouTube видеото.
Първата стъпка е да създадете и персонализирате нов бутон за чат в панела си в LiveAgent (Все още нямате акаунт в LiveAgent? Регистрирайте се тук). Копирайте HMTL кода му (Ctrl+C).
- Отидете в управлението на магазина си в Oxatis и изберете Сайт > Настройки по език > Промени > Поставете (Ctrl + V) HTML кода до блока ”End(/BODY) ” > Запазете промените
- Отидете на уеб страницата на магазина си, опреснете я и бутонът за чат вече е готов.
Какво е Oxatis?
Софтуер за електронна търговия, който е богат на функционалности, мощен технически и ви осигурява постоянна поддръжка с качествено обслужване. Над 73 000 клиенти от различни сфери избраха Oxatis. Без значение какъв е оборотът ви (от 1 000 лв на месец до 10 000 000 лв на година), Oxatis е идеалният бизнес партньор за проекта ви.
Как се използва?
Започнете да предоставяте забележително клиентско обслужване като поставите бутон за лайв чат в магазина си в Oxatis.
Frequently Asked Questions
Как да интегрирам Oxatis с LiveAgent?
Впишете се в акаунта си в LiveAgent > Персонализирайте бутон за чат > Копирайте HTML кода > Поставете кода в магазина си в Oxatis ( Сайт - Настройки по език - Промени - Постави - Запази).
Как да използвам интеграцията си с Oxatis?
Oxatis е плафторма за електронна търговия, където можете лесно да създадете онлайн магазин. Като интегрирате Oxatis с LiveAgent, можете да създадете и използвате лайв чат в магазина си, което незабавно ще подобри продажбите ви, клиентското удовлетворение и много други!
This text discusses various ways to improve customer service using gamification, including SLA monitoring, language adaptation, customer portals, rewards and badges, attached files in articles, feedback suggestions, forums, multiple knowledge bases, and search widgets. Overall, these methods aim to enhance employee performance and create a better customer experience.
MeTA1 е интеграция за управление на имейли, която помага да се решават проблемите на клиентите бързо и точно. Чрез набор функции осигурява безпроблемен работен процес за начинаещи и напреднали. Има отлична сигурност, ефективност и надеждност, както и възможности за конфигурация и разширение чрез модули. MeTA1 може да се интегрира с LiveAgent чрез IMAP/POP3. Първо е необходимо да се настрои MeTA1 чрез сайта им, след което да се избере IMAP/POP3 от двата варианта за интеграция в LiveAgent и да се попълнят данните си от MeTA1.
Интелигентни аналитични инструменти и LiveAgent WYG редакторът улесняват създаването на статии за клиентска поддръжка. Volusion е облачен софтуер за електронна търговия, който предоставя удобен вграден конструктор за създаване на онлайн магазини. В комбинация с LiveAgent, клиентите могат да получат обслужване от един интерфейс.