Партньор
Следвайте ръководството за интеграция по-долу, за да започнете да използвате GetResponse с LiveAgent.
- Първо, трябва да имате профил в GetResponse.
- Ако имате, активирайте плъгина за GetResponse в секцията Плъгини в LiveAgent.
- Натиснете Конфигурация и копирайте API ключа на GetResponse. Потвърдете и запонете да абонирате!
Какво е GetResponse?
GetResponse е уеб-базирана услуга за имейл маркетинг. Позволява да планирате имейл съобщения за изпращане в бъдеще (наречени последващи автоматични отговори) и автоматизира процеса по последваща комуникация с нови потенциални клиенти. Можете да изпращате бюлетини и лесно да управлявате клиентите си в един лесен за употреба интерфейс. GetResponse е един от най-популярните инструменти за автоматични отговори, откакто е пуснат на пазара от Саймън Грабовски през 1998 г.
Как работи?
Започнете да добавяте контактите си към имейл кампаниите в GetResponse директно през LiveAgent. За да се избегне спам, когато абонирате контакт, му се изпраща имейл за потвърждаване на абонамента (той трябва да го потвърди).
Пример:
Г-н Мирослав Йорданов е много активен и любопитен клиент. Вие искате да го държите в течение с всичко относно LiveAgent . Като активирате плъгина на GetResponse, можете да го абонирате към настоящите си имейл капмании. Г-н Йорданов ще получи имейл, в който да потвърди абонамента си. Можете да започнете да му изпращате имейл съдържание през GetResponse.
Frequently asked questions
Какво е GetResponse?
GetResponse е маркетинг инструмент с функционалности като Имейл маркетинг, Маркетинг автоматизация, Уебинари и много други.
Как да интегрирате GetResponse в LiveAgent?
Интеграцията е изключително лесна. Ако вече имате профил в GetResponse, следвайте следното ръководство: Впишете се в LiveAgent > кликнете върху Конфигурация > Системни > Плъгини. Активирайте GetResponse > 4. Копирайте API Ключа > Поставете API ключа в GetResponse
Шаблон за отговор от сътрудник
За да се постигнат добри резултати, е нужна клиентски ориентирана маркетингова стратегия с редовен анализ. LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага демонстрации, цени, функционалности, интеграции и алтернативи. Сътрудниците могат да използват шаблони за отговор на запитвания, за да улеснят комуникацията с клиентите. Препоръчителен начин за връзки с клиентите е чрез посланиците на марката.
Препоръчва се използването на софтуер LiveAgent за подобряване на комуникацията и продажбите в клиентското обслужване чрез чат и хибридни тикет потоци. С помощта на софтуера за проследяване може да се подобри маркетинговите съобщения и задържането на клиентите. Използването на VoIP предоставя отлично клиентско обслужване и поддръжка със ниска цена.
Различни стратегии в B2B индустрията за подобряване на обслужването на клиенти включват препоръчителен маркетинг, онлайн чат, управление на електронна поща и инвестиции в софтуер за телефонно обслужване. ЛайвАджент предлага решения за обслужване на клиенти, включително телефонни системи и управление на контакти в социалните мрежи.
Formidable Forms и RingCentral са някои от инструментите, които могат да подобрят клиентското обслужване на B2B индустрията. Другите стратегии включват социални медии и автоматизирани системи. Трабъл тикетите са заявки за съдействие от клиентите, които се проследяват чрез система за обслужване на клиенти.