Партньор
За да свържете акаунта си в LiveAgent с Clockify, следвайте следните кратки указания за интеграция.
Ръководство за интеграция на акаунти намиращи се в домейна на LiveAgent
- Направете си акаунт в Clockify
- Свалете разширението за Google Chrome
- След като свалите разширението за Chrome, се уверете, че сте влезли в акаунта си в Clockify
- Влезте в акаунта си в LiveAgent или го презаредете, ако вече сте влезли в него
- Отворете един тикет и ще можете да видите таймера на Clockify в полето с информация на тикета, както е показано по-долу

- Таймерът на Clockify се показва и в базата знания, при редактиране на статии

Ръководство за интеграция на Clockify за акаунти в собствени домейни
- Направете си акаунт в Clockify
- Свалете разширението за Google Chrome
- След като свалите разширението за Chrome, се уверете, че сте влезли в акаунта си в Clockify
- Кликнете върху разширението Clockify в браузъра ви


- Натиснете Интеграции

- Изберете LiveAgent от долния списък. Имайте предвид, че списъкът не е подреден по азбучен ред, затова ще трябва да потърсите внимателно LiveAgent.


- Добавете името на домейна си и натиснете Add (Добави)

- Презаредете таблото си в LiveAgent и сте готови!
Какво е Clockify?
Clockify е безплатно онлайн приложение за следене на времето и отчитане на работното време на служителите, подходящо за екипи с различна големина и предлагащо безплатно ползване от неограничен брой потребители.
За какво можете да го използвате?
Използвайте Clockify за проследяване на времето, което прекарвате в решаване на тикети и редактиране на статии в базата знания. Подобрете производителността на труда, рентабилността на компанията и следете работата на сътрудниците си.
Frequently asked questions
Какво е Clockify?
Clockify е безплатен софтуер за проследяване на времето, както и за следене на работното време на служителите, предлагащ услуги от 2017 година.
Как можете да използвате интеграцията на Clockify в LiveAgent?
Ако търсите начини за подобряване на ефикасността на екипа си, интеграцията на Clockify ще ви позволи да следите колко време прекарват служителите ви за различни задачи в системата на LiveaAgent, като например решаване на определени тикети или редактиране на статии в базата знания. В резултат на това ще имате представа кой не работи оптимално и ще можете да дадете допълнителни указания или да осигурите обучение, при необходимост.
Тикет/Информация за клиента (CRM)
Използвайте изходящи обаждания за привличане на нови клиенти и разширяване на контактите. LiveAgent е надежден софтуер за телефонни централи. Dealer предлага автомобилен маркетинг и обслужване на клиенти. LiveAgent ви помага да подобрите качеството на клиентската поддръжка и да увеличите продажбите. Съхранявайте важна информация за контактите и ползвайте я за подобряване на удовлетвореността.