Adobe Business Catalyst integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Adobe Business Catalyst Политика за поверителността
За да поставите бутон за лайв чат на сайта си в Adobe Business Catalyst, просто следвайте ръководството за интеграция по-долу или изгледайте YouTube видеото.
- Първата стъпка е да създадете и персонализирате нов бутон за чат в панела си в LiveAgent. Копитайте HTML кода му (Ctrl+C).
- Отидете в таблото си в Adobe Business Catalyst, отворете Мениджър на сайта и кликнете Сраници. В долния десен ъгъл изберете Редактирай. След това кликнете на HTML и превъртете до дъното на страницата. Поставете HTML кода на лайв чата точно над реда (/body).
- Отидете на страницата си, обновете я и бутонът ви за чат е готов.
Защо Adobe Business Catalyst?
Adobe Business Catalyst е софтуер всичко-в-едно за бизнес уебсайт и онлайн маркетинг, създаден за уеб дизайнери. Използвайки тази платформа и без да се налага да програмирате, можете да създадете всичко, от забележителен уебсайт до мощен електронен магазин, до красив онлайн каталог за привличане на потенциални клиенти.
Как се използва?
Интеграцията на LiveAgent с Adobe Business Catalyst ви позволява да добавите бутон за лайв чат на уебсайта си в Adobe Business Catalyst.
Frequently Asked Questions
Какво е Adobe Business Catalyst?
Adobe Business Catalyst е софтуер за управление на съдържанието (CMS) от 2003 г. с мисия да подпомогне създаването на силен онлайн бизнес за клиентите си.
Как да интегрирате бутона за лайв чат със сайта си в Adobe Business Catalyst?
1. Създайте бутон за лайв чат в LiveAgent 2. Копирайте HTML кода и го поставете в сайта си в Adobe Business Catalyst Следвайте това бързо видео ръководство за подробности.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
LiveAgent е удобен и ефективен инструмент за подобряване на обслужването на клиентите. Много компании, като Marietta Corporation, eFortuna, TrustPay, Nay, Volterman, Partly, HostingAdvice, Covomo, HEWO и други, използват LiveAgent за по-добра комуникация и по-добра поддръжка на своите клиенти. Инструментът помага за категоризиране на тикетите и за проследяване на нуждите на клиентите, като по този начин може да подобри удовлетвореността на клиентите и да увеличи продажбите.
LiveAgent уебинар 2: Имейл, автоматизация, споразумения за ниво на обслужване
Клиентското обслужване е важна част от бизнеса. Научете повече за комуникацията и опита на клиента с помощта на интелигентните устройства и софтуери. Отделите трябва да се подобрят.
Adobe business catalyst integration
LiveAgent provides integrated customer support software, ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. Users can easily add their chat buttons to their Adobe business catalyst (BC) site by copying the button code and pasting it into the BC footer using HTML mode. LiveAgent offers various integrations and plugins, including Nicereply, ActiveCampaign, CS-Cart, Facebook Page Chat Button, and Jira. The software comes with SSL safety and is based in the cloud, accessible from anywhere. Most popular articles include REST calls in PHP, Complete API reference, and creating chat buttons.
Хелп деск софтуер за предприемачески бизнеси
Стратегии за подобряване на клиентското обслужване и маркетинг, включително софтуерни решения и примери от реални компании. LiveAgent предлага мощна система за обслужване на клиенти и маркетинг с прехвърляне от различни платформи и чат в реално време.